160587 - Zastrešenie terasy domu smútku
Detaily
ID zákazky
160587
Názov
Zastrešenie terasy domu smútku
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
6011
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
42 168,41
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
18. 3. 2016 08:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:18
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Dlhá Ves
IČO
00328189
Mesto
Dlhá Ves
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Tomáš Novák
Kontaktný email
 obec.dlhavesgmail.com
Kontaktný telefón
 +421 587885813
Rozširujúce info
Popis zákazky
Jestvujúca terasa domu smútku nie je krytá žiadnou konštrukciou. Na jej technickom stave sa odrážajú negatívne vplyvy klimatického zaťaženia. K ochrane technického stavu terasy a k ochrane smútiacich pri smútočných obradoch, je navrhnuté drevené zastrešenie terasy podľa požiadaviek investora.
Informácie o otváraní ponúk
Štatutárni zástupcovia uchádzačov alebo nimi splnomocnené osoby
Doplňujúce informácie
Záujemca si vyžiada sútažné podklady na základe písomnej žiadosti doručenej osobne, emailom alebo poštou na adrese uvedenej v bode A.II. v termíne uvedenom v bode IV.2.2. Záujemca môže sútažné podklady získat aj z profilu verejného obstarávatela. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky v jednom originálnom vyhotovení, jednej písomnej kópii a jednej naskenovanej elektronickej kópii na CD/DVD nosiči vo formáte PDF. V prípade získania sútažných podkladov žiadame všetkých uchádzačov, resp. záujemcov o zaslanie kontaktných údajov na mail: apjtender@gmail.com pre prípad zaslania doplnujúcich informácií, resp. vysvetlení. V prípade osobného doručenia akýchkolvek dokladov a dokumentov je potrebné sa min. 1 deň vopred dohodnúť s kontaktnou osobou telefonicky. Splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Verejný obstarávateľ bude v zadávani zákazky postupovať podľa § 18 ZVO v znení účinnom do 31.10.2015. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v zmysle § 46 ZVO zadávanie zákazky zrušiť. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť zmluvu so žiadnym uchádzačom v prípade, ak ceny uvádzané v ponukách prekročia predpokladanú hodnotu zákazky (v súlade s ust. § 46 ods. 2 ZVO). Pred podpisom zmluvy sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy uzavrela a predložila verejnému obstaravátelovi zmluvu v súlade s platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté v súvislosti s realizáciou predmetu zákazky. Verejný obstaraváteľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý nemá v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod, alebo ktorých subdodávatelia podľa § 45 ods. 10 ZVO, ktorí su verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Verejný obstaravateľ zároveň nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, pokiaľ osoby podla § 27 ods. 2, ktorých finančné zdroje uchádzač alebo uchádzači vyuužili na preukázanie finančného a ekonomického postavenia alebo osoby podla § 28 ods. 2, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač využil na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje aj na subdodávateľa, ktorý sa má podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia, uvedenej v ponuke uchádzača. Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje na každého člena skupiny dodávateľov. Spoločnosť uvedená v bode I.1, Príloha A.I, A.II a A.III tejto výzvy na predkladanie ponúk je na základe plnomocenstva udeleného verejným obstarávateľom oprávnená na úkony súvisiace s vykonaním tohto verejného obstarávania.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 91 Výzvy na predkladanie ponúk Informácie o výsledku verejného obstarávania DV_02
2016 42 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Informácie o ukončenom plnení zmluvy MN-06
Oznámenia detailne
[DV_02] Informácie o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
DV_02
Dátum zverejnenia vo vestníku
13. 5. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
IP
ID zákazky
160587
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
91
[MN-06] Informácie o ukončenom plnení zmluvy
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o ukončenom plnení zmluvy
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
MN-06
Dátum zverejnenia vo vestníku
1. 3. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
IZ
ID zákazky
160587
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
42