Zvýšenie energetickej účinnosti hlavného objektu budovy obecného úradu sa dosiahne výmenou starých plastových, dvojitých okien za nové, plastové s izolačným dvojsklom. Taktiež sa vymenia všetky vstupné dvere do budovy za nové, plastové. Zateplenie obvodových stien bude zrealizované kontaktným zatepľovacím systémom s hr. 120mm pomocou fasádneho, penového polystyrénu EPS-F. Sokel budovy bude zateplený tvrdeným, extrudovaným polystyrénom s hr. 120mm do výšky 300mm od hornej hrany odkvapového chodníka. Ostenia otvorových konštrukcií budú zateplené penovým polystyrénom s hrúbkou 40mm. Strop medzi priestorom sály -1.NP, 2.NP a pôjdom bude zateplení tepelnoizolačnou vrstvou na báze minerálnej vlny s celkovou hrúbkou 200mm. Stena medzi pôjdom a interiérom bude zateplená polystyrénom s hr. 60mm. Okrem zlepšenia tepelnej ochrany budovy je potrebné vymeniť nevyhovujúcu plechovú falcovanú strešnú krytinu za novú.
Informácie o otváraní ponúk
Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, kópiou dokladu o oprávnení podnikať a splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1. Ďalšie požiadavky verejného obstarávateľa ohľadom predloženia ponuky, hodnotenia predložených ponúk a uzatvorenia zmluvy sú uvedené v Súťažných podkladoch.
2. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti na adrese kontaktného miesta uvedeného v bode I.1. tejto Výzvy na predkladanie ponúk. Záujemcovia predkladajú žiadosti o súťažné podklady v originálnom listinnom vyhotovení poštovým stykom, alebo osobne v pracovných dňoch od 8:00 - 14:00 hod. Záujemcom, ktorí si prevezmú Súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa, v záujme zabezpečenia informovania v tomto procese verejného obstarávania, odporúčame oznámiť túto skutočnosť správou zaslanou na elektronickú adresu rozvojvidieka2015@gmail.com.
3. Záujemcom sa odporúča vykonať obhliadku miesta realizácie predmetu zákazky, aby si sami overili a získali potrebné informácie, nevyhnutné na prípravu a spracovanie ponuky. Výdavky spojené s obhliadkou miesta realizácie predmetu zákazky idú na ťarchu záujemcu. Obhliadku miesta realizácie predmetu zákazky je potrebné vopred dohodnúť s kontaktnou osobou uvedenou v Oddiele I. tejto Výzvy na predkladanie ponúk.
4. V ponuke uchádzača všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav uchádzača v čase, v ktorom sa zúčastňuje na verejnom obstarávaní.
5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje komunikáciu v slovenskom jazyku a zároveň oznamuje, že podľa § 155q ods. 6 zákona bude postupovať podľa § 18 zákona v znení účinnom do 31. októbra 2015.
6. V zmysle § 19 ods. 3 zákona doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti záujemcov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku.
7. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo/možnosť neprijať ponuku, ak cena za predmet zákazky bude presahovať finančný limit uvedený v bode II.2.2 (predpokladanú hodnotu zákazky).
8. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie ponúk a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami Zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
9.Verejný obstarávateľ určil v súlade s § 34 ods. 17 zákona o VO osobitné podmienky plnenia zmluvy, ktoré sa týkajú sociálnych hľadísk. Tieto sú súčasťou súťažných podkladov (Návrh Zmluvy o dielo).
V prípade, že zhotoviteľ realizuje predmetnú zákazku v obci z Atlasu rómskych komunít 2013, sa zhotoviteľ zaviaže, že požiadavku na uplatnenie sociálneho aspektu uvedenú vyššie, bude podľa Partnerskej dohody SR na roky 2014 - 2020 uplatňovať vo vzťahu k inklúzii Marginalizovaných rómskych komunít (ďalej len MRK), t.j. pri zákazkách realizovaných v obciach z Atlasu rómskych komunít 2013, bude sociálne hľadisko uplatňovať vo vzťahu k inklúzii MRK. Atlas rómskych komunít 2013 (http://www.minv.sk/?atlas_2013).
10. Dodávateľ Projektu je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku.
Splnenie podmienok účasti je možné v súlade s ustanovením § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že ak si požiadajú o súťažné podklady v posledné dni, nebudú môcť uplatniť inštitút vysvetľovania a súťažné podklady im môžu byť doručené až po lehote na predkladanie ponúk.
11. Verejný obstarávateľ oznamuje, že v čase zverejnenia tejto Výzvy nemá zabezpečené finančné prostriedky na zaplatenie zákazky. Zabezpečenie finančných prostriedkov je riešené prostredníctvom fondu EÚ.
Účinnosť zmluvy je podmienená schválením NFP z projektu PRV SR 2014-2020, podopatrenie 7.4.
Oznámenia
Rok oznámenia
Číslo vestníka
Názov 1. podtypu oznámenia
Názov 2. podtypu oznámenia
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2017
212
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
28/2017
Oznámenia detailne
[28/2017] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania