160620 - Pavlovce nad Uhom OO PZ, rekonštrukcia a modernizácia objektu
Detaily
ID zákazky
160620
Názov
Pavlovce nad Uhom OO PZ, rekonštrukcia a modernizácia objektu
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
239
Hlavný kód CPV
45216111-5
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
191 348,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
22. 3. 2016 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:18
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
IČO
00151866
Mesto
Bratislava - Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Viliam Križan; Mgr. Mária Kačincová
Kontaktný email
 viliam.krizanminv.sk
Kontaktný telefón
 +421 250944310 / 250944469
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je rekonštrukcia a modernizácia objektu Obvodného oddelenia PZ v Pavlovciach nad Uhom. V rámci rekonštrukcie a modernizácie objektu sa budú realizovať opatrenia na zníženie energetickej náročnosti objektu a to zateplenie obvodových stien, sokla, atiky, výmena otvorových konštrukcií, výmena svietidiel, inštalácia termoregulačných ventilov a odberných plynových zariadení, hydraulické vyváženie vykurovacej sústavy, inštalácia slnečných kolektorov na ohrev TÚV, elektroinštalácia bleskozvod a vybudovanie WC pre imobilných. Stavba je členená na nasledovné stavebné objekty: SO 01 Obvodné oddelenie PZ SO 02 Bezbariérový vstup SO 03 Bezbariérové WC Realizácia stavebných prác bude prebiehať počas prevádzky objektu.
Informácie o otváraní ponúk
Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť oprávnený (splnomocnený) zástupca uchádzača, ktorý predložil ponuku v tejto podlimitnej zákazke.
Doplňujúce informácie
1. Obhliadka miesta predmetu zákazky sa pre záujemcov uskutoční dňa 10.03.2016 o 11:00 hod na mieste - Obvodné oddelenie PZ Pavlovce nad Uhom, ul. Brezová 842/6, 072 14 Pavlovce nad Uhom zraz pred vstupom do areálu. 2. Informácia k bodu II.3. výzvy - lehota trvania zmluvy sa vzťahuje na lehotu odo dňa odovzdania staveniska. Stavenisko bude odovzdané do desiatich kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti Dodatku k Zmluve o NFP. V prípade, ak by odovzdanie staveniska pripadlo na obdobie, ktoré neumožňuje dodržať stanovené technologické postupy pri realizácii predmetu zmluvy bude termín odovzdania staveniska vzájomne dohodnutý medzi oprávnenými zástupcami objednávateľa a zhotoviteľa. Predpoklad odovzdania staveniska je 03/2017. 3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva: V prípade, ak úspešným uchádzačom bude skupina dodávateľov, verejný obstarávateľ požaduje pred podpisom zmluvy, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými právnymi predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii tohto predmetu zákazky. 4. Ďalšie osobitné podmienky: Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktorá budú výsledkom tohto verejného obstarávania bude povinný predložiť: 4.1. Doklad preukazujúci uzatvorenie poistenia pre prípad zodpovednosti za škodu vzniknutú inému v súvislosti s činnosťou alebo vzťahom uchádzača a jeho subdodávateľov s platnosťou po celú dobu trvania zmluvy o dielo na poistnú sumu 115 000,00 EUR vrátane dokladu preukazujúceho úhradu predmetného poistenia. 4.2. Doklady podľa § 26 ods. (2) zákona pre každého subdodávateľa uvedeného v zozname subdodávateľov v zmysle prílohy č. 2 súťažných podkladov Návrh zmluvy o dielo - príloha č. 4 k návrhu zmluvy o dielo v zmysle bodu 5. výzvy, 4.3. Doklad o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúceho vydaný na základe osobitného predpisu - odborná spôsobilosť na vybrané činnosti vo výstavbe podľa zákona č. 50/1 976 Zb. v znení neskorších predpisov a zákona č. 138/1 992 Zb. o autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, t. j. osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky pre činnosť stavbyvedúci s odborným zameraním pozemné stavby pre osobu uvedenú v bode 9.11. návrhu zmluvy o dielo "Príloha č. 2 súťažných podkladov Návrh zmluvy o dielo". V prípade, že uvedené osvedčenie bolo vydané po 1.1.2009 , tzn. bez označenia odborného zamerania, žiada verejný obstarávateľ spolu s osvedčením predložiť aj potvrdenie Slovenskej komory stavebných inžinierov s uvedením podrobnejšieho rozsahu odborného zamerania. 4.4. Licenciu na vykonávanie prác pri zhotovovaní kontaktných tepelnoizolačných systémov na systém navrhnutý v projekte stavby, resp. pri použití ekvivalentného systému na navrhnutý ekvivalentný systém vydanú akreditovaným inšpekčným orgánom. 4.5. Doklad o zložení finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa vo výške 15 % z ceny za dielo uvedenej v čl. V. bod 5.1 a) návrhu zmluvy o dielo, ktoré budú slúžiť ako kaucia na zabezpečenie záväzku uchádzača na riadne a včasné plnenie povinností uchádzača zo zmluvy o dielo. Finančné prostriedky musia byť zložené na účet verejného obstarávateľa v Štátnej pokladnici, na číslo účtu SK59 8180 0000 0070 0018 0074. Ako variabilný symbol uvedie uchádzač svoje IČO. 4.6. Osvedčenie pre inštalatérov, ktorí inštalujú fotovoltické a slnečné tepelné systémy podľa § 13a zákona č. 309/2009 Z. z. o podpore obnoviteľných zdrojov energie a vysoko účinnej kombinovanej výroby a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. 4.7. Oprávnenia podľa § 15 zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov ( ďalej len zákon o BOZP ), resp. osvedčenia alebo preukazu podľa § 16 zákona o BOZP na preukázanie oprávnenia vykonávať činnosti na vyhradených technických zariadeniach podľa vyhlášky MPSVR SR č. 508/2009 Z. z. a to na montáž, opravu a údržbu, odborné prehliadky a skúšky: 4.7.1. elektrických zariadení v rozsahu potrebnom na realizáciu predmetu zmluvy o dielo, 4.7.2. tlakových zariadení v rozsahu potrebnom na realizáciu predmetu zmluvy o dielo, 4.7.3. zdvíhacích zariadení v rozsahu potrebnom na realizáciu predmetu zmluvy o dielo, 4.7.4. plynových zariadení v rozsahu potrebnom na realizáciu predmetu zmluvy o dielo. 5. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa bodu VI. 2. výzvy v dvoch výtlačkoch. 6. Náklady s predložením všetkých dokladov požadovaných v tomto bode znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi. 7. Poskytnutie riadnej súčinnosti 7.1. Úspešný uchádzač jeho subdodávatelia a jeho osoby podľa § 27 ods. 2 a § 28 ods. 2 zákona sú povinní na účely poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy mať v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. 7.1.1 Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje aj: 7.1.1.1.na subdodávateľa, v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia, uvedenej v ponuke uchádzača, 7.1.1.2 na subdodávateľa po celú dobu trvania zmluvy, ktorá je výsledkom postupu verejného obstarávania, 7.1.1.3.na každého člena skupiny dodávateľov. 7.2. V prípade, že úspešný uchádzač pred podpisom zmlúv v lehote podľa § 45 ods .(9) zákona nepredloží doklady alebo dokumenty uvedené v bode 4. a 7. tejto časti, verejný obstarávateľ to bude považovať za neposkytnutie riadnej súčinnosti a bude postupovať podľa zákona a predmetných súťažných podkladov (najmä bodu. 34.3. a 34.4.). 8. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa (odkaz uvedený v bode I. výzvy) , na ktorom verejný obstarávateľ bude uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so zákonom v rámci tohoto verejného obstarávania. 9. Súťažné podklady si záujemca vyžiada písomne faxom, emailom (vo formáte pdf a pod. - podpísaná žiadosť) alebo poštou ( v prípade zaslania žiadosti faxom a emailom sa nevyžaduje dodatočné potvrdenie poštovou zásielkou ) na adrese uvedenej v bode I. 1. výzvy (email: maria.kacincova@minv.sk). Žiadosť o súťažné podklady musí byť podpísaná. Súťažné podklady budú poskytnuté osobne, alebo poštovou zásielkou. V žiadosti žiadame uviesť telefonický, faxový kontakt, email a vybraný spôsob prevzatia súťažných podkladov. V prípade osobného prevzatia si záujemca súťažné podklady vyzdvihne v pracovných dňoch v čase 08,00 hod. - 11,00 hod po vopred telefonicky dohodnutom termíne so zástupcom verejného obstarávateľa (Mgr. Kačincová) uvedeným v Oddiel I Príloha A.II. výzvy. Pri nesplnení stanovených podmienok nebudú súťažné podklady poskytnuté. 10. Pri komunikácii verejný obstarávateľ postupuje podľa § 18 zákona v znení účinnom do 31.10.2015
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 43 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Pavlovce nad Uhom OO PZ, rek. a modern. objektu
2017 143 Koncesné obstarávania Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania OVO1-2017/000129-023 Pavlovce nad Uhom
2018 232 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE OVO1-2017/000129-020- dodatok č.3
2018 185 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk OVO1-2017/000129-020 dodatok č.2
2018 185 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk OVO1-2017/000129-020 dodatok č.1
Oznámenia detailne
[Pavlovce nad Uhom OO PZ, rek. a modern. objektu] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
Pavlovce nad Uhom OO PZ, rek. a modern. objektu
Dátum zverejnenia vo vestníku
2. 3. 2016
ID obstarávateľa
239
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
160620
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
43
[OVO1-2017/000129-023 Pavlovce nad Uhom] Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Koncesné obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
OVO1-2017/000129-023 Pavlovce nad Uhom
Dátum zverejnenia vo vestníku
21. 7. 2017
ID obstarávateľa
239
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
K
Kód podtypu oznámenia
M
ID zákazky
160620
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
143
[OVO1-2017/000129-020- dodatok č.3] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Typ dokumentu
ZMENA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
OVO1-2017/000129-020- dodatok č.3
Dátum zverejnenia vo vestníku
26. 11. 2018
ID obstarávateľa
239
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
ID zákazky
160620
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ZMENE ZMLUVY A RÁMCOVEJ DOHODY
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
232
[OVO1-2017/000129-020 dodatok č.2] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
ZMENA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
OVO1-2017/000129-020 dodatok č.2
Dátum zverejnenia vo vestníku
18. 9. 2018
ID obstarávateľa
239
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
160620
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ZMENE ZMLUVY A RÁMCOVEJ DOHODY
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
185
[OVO1-2017/000129-020 dodatok č.1] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
ZMENA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
OVO1-2017/000129-020 dodatok č.1
Dátum zverejnenia vo vestníku
18. 9. 2018
ID obstarávateľa
239
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
160620
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ZMENE ZMLUVY A RÁMCOVEJ DOHODY
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
185