160623 - Vypracovanie projektovej dokumentácie Rekonštrukcia mosta cez rieku Ondavu medzi obcami Kladzany a Hencovce a rekonštrukcia mosta cez rieku Ondavu medzi obcami Nižný Hrušov a Dlhé Klčovo
Detaily
ID zákazky
160623
Názov
Vypracovanie projektovej dokumentácie Rekonštrukcia mosta cez rieku Ondavu medzi obcami Kladzany a Hencovce a rekonštrukcia mosta cez rieku Ondavu medzi obcami Nižný Hrušov a Dlhé Klčovo
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
6417
Hlavný kód CPV
71320000-7
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
199 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
23. 3. 2016 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:18
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Kladzany
IČO
00332470
Mesto
Kladzany
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Daniel Lorinc
Kontaktný email
 obeckladzanystonline.sk
Kontaktný telefón
 +421 574493147
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je vypracovanie technickej štúdie (TŠ), dokumentácie na územné rozhodnutie (DÚR), dokumentácie na stavebné povolenie (DSP), dokumentácia na ponuku (DP) (na úrovni realizačného projektu), výkon autorského dozoru (AP) (v rozsahu 1000 hod.), geodetické práce (zameranie územia 9000 m2), inžiniersko-geologický prieskum, overenie geometrie, diagnostika a skúšky materiálu pôvodnej oceľovej konštrukcie pre stavbu Rekonštrukcia mosta cez rieku Ondavu medzi obcami Kladzany a Hencovce (dĺžka mosta cca 47,00 m) a rekonštrukcia mosta cez rieku Ondavu medzi obcami Nižný Hrušov a Dlhé Klčovo (dĺžka mosta cca 120,00 m). Na výstavbu cca 80 % nosných konštrukcií predmetných mostov bude použitá pôvodná oceľová konštrukcia Starého mosta cez Dunaj v Bratislave. Predmet zákazky je podrobne opísaný v Súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Verejný obstarávateľ uskutoční najprv otváranie ponúk na časť "Ostatné". Otváranie ponúk časť "Ostatné" je neverejné. Otváranie ponúk časti "Kritériá" uskutoční verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 41 ods. 2 a 3 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie ponúk časť Kritériá sa uskutoční na adrese: Obecný úrad, Kladzany č. 100, miestnosť: zasadačka . Na otváraní ponúk (časť "Kritériá") sa môžu zúčastniť oprávnení zástupcovia uchádzača. Na otváraní ponúk časť Kritériá môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1.Uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť v tom istom postupe zadávania zákazky členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku. Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača, ktorý je súčasne členom skupiny dodávateľov. - § 39 ods. 5 zák. č. 25/2006. 2. Ponuku v zmysle súťažných podkladov treba predložiť v uzatvorenej obálke s označením " SÚŤAŽ - MOST - NEOTVÁRAŤ!" v lehote na predkladanie ponúk . V prípade skupiny sa uvedie obchodné meno a sídlo vedúceho člena skupiny s výrazným označením "vedúci člen" a obchodné meno a sídlo všetkých ostatných členov. Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk,označenú slovom Kritériá a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom Ostatné. Ponuky musia byť predložené v písomnej forme v jednom vyhotovení a súčasne v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. Daná požiadavka je podľa §18a zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ odporúča, aby ponuka predložená uchádzačom bola riadne skompletizovaná a zviazaná , bez možnosti svojvoľnej výmeny jednotlivých častí, teda aby tvorila jeden celok, za ktorý sa považuje knižničná väzba, hrebeňová väzba doplnená špagátom, ktorá je zabezpečená prelepením páskou a opatrená pečiatkou uchádzača, alebo rýchloviazač doplnený špagátovým spojením, ktorý je zabezpečený prelepením páskou a opatrený pečiatkou uchádzača. 3. Doklady musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie, ak to nie je uvedené ináč. 4. Súťažné podklady si možno prevziať počas pracovných dní v čase od 08.00 do 15.00 h. aj osobne po dohode s kontaktnou osobou. Prestávka na obed 12:00 - 13.00 hod. Kontaktná osoba Ing. Ján Halgaš, tel.: +421 905127229 . 5. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti. Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov je potrebné doručiť na adresu: Ing. Ján Halgaš Inžinierska kancelária, Budovateľská 1805/38A, 093 01 Vranov nad Topľou. V žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov záujemca o. i. uvedie svoju presnú adresu a kontakty: č. tel., č. faxu a e-mail a spôsob prevzatia súťažných podkladov (napr. osobne alebo poštovou prepravou). Verejný obstarávateľ bude akceptovať žiadosť o súťažné podklady zaslané faxom, ale súčasne ju záujemca doručí poštou alebo elektronickými prostriedkami do 5 dní odo dňa odoslania žiadosti o súťažné podklady faxom. Za dátum predloženia žiadosti sa bude považovať prvé doručenie. Žiadosť o súťažné podklady možno podať aj telefonicky. Telefonicky podaná žiadosť musí byť potvrdená písomne pred uplynutím lehoty na jej predloženie. 6. Ak je v predkladaných dokladoch uvedená iná mena ako EUR, prepočet vykoná uchádzač a uvedie ho do zoznamu dodávok tovaru. Prevod v prípade zahraničných záujemcov kurzom ECB, vždy k 31.12. príslušného roka, za ktorý sa daný finančný údaj vyžaduje. Prepočet vykoná uchádzač tak, že k sume v pôvodnej mene sa uvedie suma v EUR a platný kurz. 7. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané: 31.12.2016. 8. Všetky doklady a dokumenty tvoriace žiadosť o účasť musia byť predložené v slovenskom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku. 9. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, predložená ponuka musí byť podpísaná štatutárnym orgánom každého člena skupiny dodávateľov alebo zástupcom člena skupiny dodávateľov, ktorý je oprávnený konať v mene člena skupiny dodávateľov v záväzkových vzťahoch, vtedy, ak v doručenej ponuke predloží aj v origináli alebo úradne overenej fotokópii splnomocnenie, ktoré ho oprávňuje k takémuto úkonu. 10. Verejný obstarávateľ je povinný zachovávať mlčanlivosť o obchodnom tajomstve a o informáciách označených ako dôverné, ktoré mu uchádzač alebo záujemca poskytol; na tento účel uchádzač alebo záujemca označí, ktoré skutočnosti sú obchodným tajomstvom. Za dôverné informácie je na účely tohto zákona možné označiť výhradne technické riešenia a predlohy, návody, výkresy, projektové dokumentácie, modely, spôsob výpočtu jednotkových cien a ak sa neuvádzajú jednotkové ceny ale len cena, tak aj spôsob výpočtu ceny a vzory. Ustanoveniami prvej a druhej vety nie sú dotknuté ustanovenia tohto zákona, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať úradu dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi, obstarávateľovi a úradu zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa tohto zákona a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu. 11. Prípadne vysvetlenie podľa §100, ods. 1, písm. e) zverejnení verejný obstarávateľ aj v profile verejného obstarávateľa. 12. Ponuková cena (rozpočet) musí byť v ponuke predložená aj v elektronickej forme v tabuľkovom programe, napálená na elektronickom nosiči - CD, tabuľky musia byť zavzorcované a jednotkové ceny, ceny za položky a celkové ceny musia byť zaokrúhlené na dve desatinné miesta. Množstvá a merné jednotky uchádzači nemôžu meniť. 13. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že za včas doručenú požiadavku vysvetlenia údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladov sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v písomnej forme najneskôr 6 pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 14. K bodu II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania upresnenie lehôt: Lehota plnenia diela: Technická štúdia do 30 dní od účinnosti zmluvy. Dokumentácia na územné rozhodnutie - do 90 dní od účinnosti zmluvy. Dokumentácia na stavebné povolenie do 60 dní odo dňa, keď verejný obstarávateľ dodá úspešnému uchádzačovi právoplatné územné rozhodnutie. Dokumentácia na ponuku do 60 dní odo dňa, keď verejný obstarávateľ dodá úspešnému uchádzačovi právoplatné stavebné povolenie. Výkon autorského dozoru počas 20 mesiacov od podpisu príslušnej zmluvy so zhotoviteľom stavebných prác. Inžinierskogeologický prieskum do 90 dní od účinnosti zmluvy. Geodetické práce do 30 dní od účinnosti zmluvy. Overenie geometrie, diagnostika, skúšky materiálu ocele pôvodnej oceľovej konštrukcie do 90 dní od účinnosti zmluvy. 15. Verejný obstarávateľ bude postupovať podľa §18 zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31. októbra 2015. 16. Verejný obstarávateľ pri uzavretí zmluvy bude postupovať podľa §45 zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní. 17. Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje na subdodávateľa, ktorý sa má podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia uvedenej v ponuke uchádzača. 18.Verejný obstarávateľ Obec Kladzany obstaráva aj pre verejných obstarávateľov Obec Hencovce, Obec Dlhé Klčovo a Obec Nižný Hrušov na základe splnomocnenia.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- -- -- Príprava projektov a návrhov, odhad nákladov
Položky detailne
[1]
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Obecný úrad, Kladzany č. 100
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
160623
Názov položky
--
Kód CPV
71242000-6
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Príprava projektov a návrhov, odhad nákladov
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 43 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 01/02-O/2016
2016 192 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk 01/02-V/2016
Oznámenia detailne
[01/02-O/2016] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
01/02-O/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
2. 3. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
160623
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
43
[01/02-V/2016] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
01/02-V/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
4. 10. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
160623
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
192