160690 - Zníženie energetickej náročnosti, Kutúrny dom v Očovej
Detaily
ID zákazky
160690
Názov
Zníženie energetickej náročnosti, Kutúrny dom v Očovej
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
5328
Hlavný kód CPV
45210000-2
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
123 949,18
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
24. 3. 2016 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:18
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Očová
IČO
00320153
Mesto
Očová
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Tomáš Klibáni
Kontaktný email
 klibanisqm.sk
Kontaktný telefón
 +421 484144223
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je rekonštrukcie kultúrneho domu v obci Očová za účelom zníženia energetickej náročnosti budovy. V rámci stavebných prác bude realizované: - zateplenie teplovýmenného plášťa budovy - zateplenie obvodových stien, stropov nad exteriérom, prvého stropu, balkónov - zateplenie posledného stropu v podkroví - výmena vonkajších výplní otvorov (ktoré nie sú vymenené) - návrh nových klampiarskych výrobkov, Rekonštrukcia vnútorných priestorov v rozsahu: -vyspravenie poškodených povrchov stien, vyspravenie povrchov domurovaných častí stien, nové priečky -rekonštrukcia taktiež zahŕňa vyčistenie a náter na pôvodné liatinové telesá, výmena nevhodných vykurovacích telies prípadne doplnenie výmena termostatických hlavíc a ventilov ako aj úprava vykurovacej sústavy.(viď Príslušnú časť PD - UK) -riešenie hygienických obkladov a podláh v toaletách na 2.NP podľa rozsahu PD. -projekt čiastočne zahŕňa aj riešenie bezbarierovosti na vstupe do objektu vytvorením rampy pre osoby s obmedzenou schopnosťou pohybu a orientácie. Podrobne bude predmet zákazky popísaný v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť oprávnení zástupcovia uchádzača. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1.Uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť v tom istom postupe zadávania zákazky členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku. Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača, ktorý je súčasne členom skupiny dodávateľov. - § 39 ods. 5 zák. č. 25/2006. 2. Ponuku v zmysle súťažných podkladov treba predložiť v uzatvorenej obálke s označením " SÚŤAŽ NEOTVÁRAŤ OČOVÁ KD - PRÁCE" v lehote na predkladanie ponúk, ktorá bude uvedená v súťažných podkladoch. V prípade skupiny sa uvedie obchodné meno a sídlo vedúceho člena skupiny s výrazným označením "vedúci člen" a obchodné meno a sídlo všetkých ostatných členov. Ponuky musia byť predložené v písomnej forme v jednom vyhotovení (všetky doklady v ponuke budú buď originály alebo úradne overené kópie) a súčasne v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. Daná požiadavky je podľa §18a zákona o verejnom obstarávaní. Ponuku doručí záujemca na adresu: SQM s.r.o., Partizánska cesta 71, 974 01 Banská Bystrica. Pri osobnom doručení na adresu: SQM s.r.o., Partizánska cesta 71, 974 01 Banská Bystrica. 3. Verejný obstarávateľ odporúča, aby všetky strany dokladov preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní a všetky strany originálu ponuky boli parafované oprávnenou osobou záujemcu alebo uchádzača alebo oprávnenými osobami záujemcu alebo uchádzača, aby boli zviazané vcelku bez možnosti svojvoľnej výmeny jednotlivých častí (napríklad knižničná väzba, hrebeňová väzba doplnená špagátovým spojením, ktorá je zabezpečená prelepením páskou a opatrená pečiatkou uchádzača, rýchlo viazač doplnený špagátovým spojením, ktorý je zabezpečený prelepením páskou a opatrený pečiatkou uchádzača) a aby záujemcu alebo uchádzač všetky strany ponuky očísloval vzostupne od strany 1 po stranu x arabskými číslicami bez kombinácie s abecednými znakmi. 4. Uchádzač v ponuke ocení určené položky podľa výkazu výmer. Akákoľvek zmena položiek výkazu je neprípustná. Uchádzač uvedie sadzby alebo ceny v EUR pre každú položku vo Výkaze výmer. 5. Súťažné podklady budú poskytované elektronicky na kontaktnú e-mailovú adresu, ktorú záujemca uvedie v žiadosti o súťažné podklady. Záujemca zároveň potvrdí obdržanie súťažných podkladov formou spätného e-mailu. Súťažné podklady si možno prevziať, počas pracovných dní v čase od 08.00 do 16.00 h. aj osobne po dohode s kontaktnou osobou. Prestávka na obed 11:00 - 12.00 hod. Kontaktná osoba Ing. Tomáš Klibáni tel.: +421908911329. 6. Doklady musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie, ak to nie je uvedené ináč. 7. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti. V žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov záujemca o. i. uvedie svoju presnú adresu a kontakty: č. tel., č. faxu a e-mail a spôsob prevzatia súťažných podkladov. 8. V prípade, že zákazky uchádzača boli realizované v inej mene ako euro, prepočet tejto meny je potrebné prepočítať na euro v kurze vyhlásenom ECB ( Európska centrálna banka ) 28 dní predo dňom určeným na predkladanie ponúk. 9. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané: 31.12.2016. 10. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v slovenskom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť predložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku. 11. Jednotkové ceny, ceny za položka a celkové ceny v rozpočte musia byť zaokrúhlené na dve desatinné miesta. 12.Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. 13. Zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly, auditu a overovania súvisiaceho s predmetom zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (ďalej len NFP), a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 14. Verejný obstarávateľ je povinný zachovávať mlčanlivosť o obchodnom tajomstve a o informáciách označených ako dôverné, ktoré mu uchádzač alebo záujemca poskytol; na tento účel uchádzač alebo záujemca označí, ktoré skutočnosti sú obchodným tajomstvom. Za dôverné informácie je na účely tohto zákona možné označiť výhradne technické riešenia a predlohy, návody, výkresy, projektové dokumentácie, modely, spôsob výpočtu jednotkových cien a ak sa neuvádzajú jednotkové ceny ale len cena, tak aj spôsob výpočtu ceny a vzory. Ustanoveniami prvej a druhej vety nie sú dotknuté ustanovenia tohto zákona, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať úradu dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi, obstarávateľovi a úradu zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa tohto zákona a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu. 15. Verejný obstarávateľ bude postupovať podľa §18 zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31, októbra 2015. 16. Verejný obstarávateľ pri uzavretí zmluvy bude postupovať podľa §45 zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní. 17. Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje na subdodávateľa, ktorý sa má podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia uvedenej v ponuke uchádzača.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 99 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE PRACE-OCOVA-KD-VYSLEDOK
2016 44 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania PRACE-OČOVÁ-ENVIRO-KD
Oznámenia detailne
[PRACE-OCOVA-KD-VYSLEDOK] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
PRACE-OCOVA-KD-VYSLEDOK
Dátum zverejnenia vo vestníku
25. 5. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
ID zákazky
160690
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
99
[PRACE-OČOVÁ-ENVIRO-KD] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
PRACE-OČOVÁ-ENVIRO-KD
Dátum zverejnenia vo vestníku
3. 3. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
160690
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
44