160734 - Rozšírenie ČOV v obci Krahule.
Detaily
ID zákazky
160734
Názov
Rozšírenie ČOV v obci Krahule.
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
7055
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
419 879,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
25. 3. 2016 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:18
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Krahule
IČO
30230365
Mesto
Krahule
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
JUDr. Michal Mertiňák
Kontaktný email
 kissememconsulting.sk
Kontaktný telefón
 +421 903012276
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je zvýšenie kapacity ČOV z pôvodných 740 EO na 1200 EO a zvýšenie komfortu obsluhy, údržby a kontroly technológie. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí Príloha č. 1 súťažných podkladov - Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
Uvedená lehota sa týka otvárania častí ponúk označených ako Ostatné, ktoré je neverejné a ktoré sa uskutoční v súlade so zákonom. Verejné otváranie častí ponúk označených ako Kritéria sa uskutoční v súlade so zákonom a v lehote podľa zákona.
Doplňujúce informácie
(Bod 1) Lehota viazanosti ponúk je stanovená do 31.12.2018 (Bod 2) Záujemcom/uchádzačom môže byť aj skupina fyzických osôb a/alebo právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu do predloženia ponuky ani na plnenie zmluvy, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na uskutočnenie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Skupina dodávateľov môže využiť finančné zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 27 ods. 2 citovaného zákona, technické a odborné kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 28 ods. 2 citovaného zákona. (Bod 3) Zákazka bude financovaná: z prostriedkov Environmentálneho fondu, z vlastných zdrojov obstarávateľa, Na plnenie predmetu zákazky nebudú poskytované finančné preddavky ani zálohové platby. Platba za plnenie predmetu zákazky sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku v mene euro (EUR), bankovým prevodom na účet. Ďalšie podrobnosti týkajúce sa financovania predmetu zákazky sú uvedené v návrhu zmluvy nachádzajúcej sa v časti B.2 Obchodné podmienky. (Bod 4) Ďalšie osobitné podmienky: Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy o dielo, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania bude povinný predložiť: 4.1. V prípade ak uchádzač v ponuke uvedie podiel plnenia zo zmluvy, ktorý má v úmysle zabezpečiť subdodávateľmi, ktorí sa majú podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia verejný obstarávateľ si splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní u navrhovaného subdodávateľa môže overiť na Úrade pre verejné obstarávanie podľa § 128 zákona o verejnom obstarávaní, prípadne ak nie sú tieto údaje verejne dostupné vyžiadaním si dokladov podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní od úspešného uchádzača. V prípade ak úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy v lehote podľa § 45 ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní nepredloží doklady alebo dokumenty uvedené v Bode 4 tejto časti výzvy na predkladanie ponúk, verejný obstarávateľ to bude považovať za neposkytnutie riadnej súčinnosti a bude postupovať podľa zákona o verejnom obstarávaní a súťažných podkladov. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených v Bode 4. (Bod 5) Verejný obstarávateľ stanovil v súťažných podkladoch v časti B.1 bod. 1.2 Požiadavky na predmet zákazky a požaduje aby uchádzač v ponuke ako prílohu Zmluvy predložil: 5.1.Harmonogram realizácie diela, ktorý bude obsahovať časové údaje začínajúc dňom prevzatia stavby až po jej kompletné protokolárne odovzdanie verejnému obstarávateľovi podľa zmluvy a bude tvoriť neoddeliteľnú prílohu zmluvy. (Bod 6) Verejný obstarávateľ určil v súlade s § 34 ods. 17 zákona o verejnom obstarávaní osobitné podmienky plnenia zmluvy, ktoré sa týkajú sociálnych hľadísk. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov, aby sa uchádzači pri predložení ponúk zaviazali v prípade získania predmetnej zákazky tieto podmienky plniť. Osobitné podmienky plnenia zmluvy sú súčasťou súťažných podkladov v časti B.2 Obchodné podmienky. Úspešný uchádzač sa zaväzuje, že v prípade, ak bude potrebovať navýšiť svoje kapacity pre realizáciu predmetnej zákazky, v takomto prípade zamestná na realizáciu predmetnej aktivity osoby dlhodobo nezamestnané v mieste realizácie predmetnej zákazky (obec, okres, VÚC). Forma zamestnania týchto osôb nie je určená, t. j. môže sa jednať o pracovný pomer na kratší pracovný čas (na dobu určitú alebo neurčitú), o dohodu o prácach vykonávaných mimopracovného pomeru atď. Nakoľko sa verejný obstarávateľ v zozname Atlas rómskych komunít nenachádza, ustanovenia vyplývajúce z tohto bodu sa nebudú uplatňovať. (Bod 7) Verejny obstarávateľ poskytne súťažné podklady každému záujemcovi, ktory o ne v určenej lehote požiada a to v elektronickej podobe odoslaním na emailovú adresu uvedenú záujemcom v žiadosti o súťažné podklady. Verejny obstarávateľ však zároveň v prípade zaslania súťažnych podkladov elektronicky požaduje zaslanie potvrdzujúceho emailu o obdŕžaní a bezproblémovom otvorení súťažnych podkladov od záujemcov. Pokiaľ bude mať záujemca k dispozícií súťažné podklady len z profilu zo stránky Úradu pre verejné obstarávanie, odporúčame takémuto záujemcovi dať na vedomie verejnému obstarávateľovi svoje identifikačné resp. kontaktné údaje a dátum prevzatia súťažnych podkladov z dôvodu evidencie záujemcov a prípadného rozposielania doplňujúcich informácií, vysvetľovania a evidencie lehôt v prípade uplatnenia revíznych postupov. (Bod 8) Verejný obstarávateľ pre účely komunikácie v tomto verejnom obstarávaní postupuje v súlade s § 155q zákona o verejnom obstarávaní podľa ustanovení § 18 zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31.10.2015. (Bod 9) Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa, na ktorom bude verejný obstarávateľ uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v rámci tohto verejného obstarávania.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2017 232 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Krahule/V/2017-01
Oznámenia detailne
[Krahule/V/2017-01] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
Krahule/V/2017-01
Dátum zverejnenia vo vestníku
24. 11. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
160734
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
232