160741 - KNsP Čadca - urgentný príjem
Detaily
ID zákazky
160741
Názov
KNsP Čadca - urgentný príjem
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
8276
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
509 080,76
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
29. 3. 2016 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:18
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Žilinský samosprávny kraj
IČO
37808427
Mesto
Žilina
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Lokajová Iveta
Kontaktný email
 obstaravaniezask.sk
Kontaktný telefón
 +421 415032414
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je výstavba urgentného príjmu v priestoroch bývalého detského oddelenia Kysuckej nemocnice s poliklinikou v Čadci (ďalej len KNsP). Objekt sa nachádza na parcele č. 1207/2 KN k.ú. Čadca. Komunikácie a spevnené plochy budú na parcele č. 1207/1 KN k.ú. Čadca. Jednotná kanalizácia bude na parcele č. 1207/1 KN k.ú. Čadca. Objekt je napojený na inžinierske siete a infraštruktúru. Podrobnejšie vymedzenie predmetu obstarávania je uvedené časti B.1 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov, v projektovej dokumentácii a vo výkaze výmer, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie listinných ponúk časti OSTATNÉ je pre uchádzačov neverejné.
Doplňujúce informácie
1.Postup zadávania podlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO na www.evo.gov.sk a listinnou formou. Ďalšie podrobnosti týkajúce sa spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažných podkladoch. Postup záujemcu/uchádzača je upravený v Príručke používateľa systému EVO - Podlimitná zákazka bez využitia elektronického trhoviska (verzia 0.3, 22.12.2015) (PDF - 2,5 MB) a Príručke používateľa systému EVO Spoločné moduly (verzia 0.5, 19.5.2014) (PDF - 4,5 MB) ,ktoré sú zverejnené na portáli EVO (www.evo.gov.sk) v časti Príručky a odporúčania pre systém EVO. 2. Dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní nasledovne: 2.1 Elektronickou formou prostredníctvom systému EVO, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu: -poskytnutie súťažných podkladov záujemcom, ktorým sa rozumie sprístupnenie súťažných podkladov verejným obstarávateľom na portáli EVO, neobmedzený prístup k SP získa každý záujemca v systéme EVO bezplatne na stránke: www.evo.gov.sk, resp. z profilu verejného obstarávateľa t.j. v elektronickom úložisku zriadeného ÚVO podľa § 113 ods. 3 zákona o VO na: http://www.uvo.gov.sk/profily, verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe, -poskytnutie vysvetlení súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie prostredníctvom portálu EVO, pokiaľ záujemcovia o vysvetlenie požiadali, -doplnenie informácií, uvedených v súťažných podkladoch alebo inej sprievodnej dokumentácii, ktoré zverejnil verejný obstarávateľ na portáli EVO, ak je to nevyhnutné, -predkladanie časti ponuky označenej ako KRITÉRIÁ uchádzačmi podľa požiadaviek verejného obstarávateľa, stanovených vo výzve na predkladanie ponúk a v týchto súťažných podkladoch, -odoslanie Zápisnice z otvárania ponúk označených ako KRITÉRIÁ, -odoslanie žiadosti o vysvetlenie časti ponuky označenej ako KRITÉRIÁ alebo mimoriadne nízkej ponuky v rámci vyhodnocovania ponúk, doručenie vysvetlenia časti ponuky označenej ako KRITÉRIÁ alebo mimoriadne nízkej ponuky v rámci vyhodnocovania ponúk; 2.2 Listinnou/písomnou formou prostredníctvom pošty, faxom, osobne, alebo ich kombináciou. Pracovný čas podateľne verejného obstarávateľa pre účely tohto verejného obstarávania je v pracovných dňoch v čase od 8:00 h do 12:00 h a od 12:30 h do 15:00 h, kedy je možné zo strany záujemcov/uchádzačov doručovať písomnosti osobne do podateľne verejného obstarávateľa, ak nie je uvedené inak: -predkladanie časti ponuky označenej ako OSTATNÉ uchádzačmi, vrátane určených dokladov podľa požiadaviek verejného obstarávateľa, stanovených vo výzve na predkladanie ponúk a v týchto súťažných podkladoch, -odoslanie žiadosti o doplnenie alebo vysvetlenie predložených dokladov, doručenie doplnenia alebo vysvetlenia predložených dokladov v časti ponuky označenej ako OSTATNÉ, -odoslanie vylúčenia v prípade vylúčenia uchádzača z verejného obstarávania podľa § 100 ods. 1 písm. c) v nadväznosti na § 33 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní alebo v prípade vylúčenia ponuky podľa § 100 ods. 1 písm. h) v nadväznosti na § 42 zákona o verejnom obstarávaní, -odoslanie Zápisnice z otvárania časti ponúk označených ako KRITÉRIÁ ako aj informácie o výsledku vyhodnotenia ponúk, -v prípade uplatnenia žiadostí o nápravu a námietok záujemcu alebo uchádzača musí byť použitá listinná forma komunikácie, -v prípade preukázateľného výpadku/nedostupnosti systému EVO možno komunikáciu medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi uskutočňovať aj písomne, vrátane predkladania časti ponuky označenej ako KRITÉRIÁ uchádzačmi podľa požiadaviek verejného obstarávateľa, stanovených vo výzve na predkladanie ponúk a v týchto súťažných podkladoch. 2.3 Pre účasť na elektronickom verejnom obstarávaní, resp. komunikáciu v systéme EVO a pre elektronické predkladanie častí ponuky KRITÉRIÁ prostredníctvom systému EVO je potrebné vykonať registráciu do zákazky realizovanej prostredníctvom systému EVO (www.evo.gov.sk). Záujemca o zákazku sa zaregistruje priamo v príslušnej zákazke, zverejnenej v zozname zákaziek na stránke Portál EVO, ktorej detaily sa zobrazia kliknutím na príslušnú ikonku na začiatku riadku s názvom zákazky, link: /evo/tender/8276_4506_20160304.nsf . 2.4 Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. 3. V zmysle § 155q ods.6 zákona postupuje verejný obstarávateľ podľa § 18 zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31.10.2015. 4. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať v súlade s ustanovením § 32 ods. 11 zákona o VO čestným vyhlásením, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá podľa § 100 ods. 1 písm. i) v nadväznosti na 44 ods. 1 zákona o VO úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, do desiatich pracovných dní odo dňa doručenia výzvy na predloženie dokladov. Z čestného vyhlásenia, ktoré uchádzač predloží, musí byť jednoznačne zrejmé, že spĺňa podmienky účasti stanovené verejným obstarávateľom. Verejný obstarávateľ v prípade dôvodných pochybností o splnení podmienky účasti, aj v prípade predloženia čestného vyhlásenia, požiada uchádzača o vysvetlenie, resp. doplnenie čestného vyhlásenia podľa § 33 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní. 5. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia/uchádzači kontaktovať helpdesk_evo@uvo.gov.sk. 6. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. 7. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo postupovať v zmysle § 101 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v prípade naplnenia podmienok nevylučujúcich možnosť postupovať priamym rokovacím konaním. 8. Obhliadka stavby je stanovená na deň 14.3.2016 o 10.00 hod. v zmysle súťažných podkladov.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 KNsP Čadca - urgentný príjem -- -- Stavebné práce na objektoch nemocničných zariadení
Položky detailne
[1] KNsP Čadca - urgentný príjem
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Kysucká nemocnica s poliklinikou Čadca, Palárikova 2311, 022 01 Čadca
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
160741
Názov položky
KNsP Čadca - urgentný príjem
Kód CPV
45215140-0
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Stavebné práce na objektoch nemocničných zariadení
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 126 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk OoV/PODL/IL-1
2016 46 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania VPODL/IL/2016
Oznámenia detailne
[OoV/PODL/IL-1] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
OoV/PODL/IL-1
Dátum zverejnenia vo vestníku
1. 7. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
160741
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
126
[VPODL/IL/2016] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VPODL/IL/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
7. 3. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
160741
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
46