160749 - Stroje a technické vybavenie v rámci projektu „Skvalitnenie systému triedenia odpadov v obci Uhrovec“
Detaily
ID zákazky
160749
Názov
Stroje a technické vybavenie v rámci projektu „Skvalitnenie systému triedenia odpadov v obci Uhrovec“
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
4624
Hlavný kód CPV
16700000-2
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
194 600,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
28. 3. 2016 11:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:19
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Uhrovec
IČO
00311201
Mesto
Uhrovec
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mária Šuleková
Kontaktný email
 mariasulekovaagenturavo.sk
Kontaktný telefón
 +421 238104790
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom kúpy tovarov je 1ks.traktor, 1 ks .traktorový náves, 1 ks.čelný nakladač, 1 ks .špeciálne nákladné vozidlo, nosič kontajnerov s hydraulickou rukou.
Informácie o otváraní ponúk
Nie
Doplňujúce informácie
1.Súťažné podklady sa poskytujú mailom, alebo osobne na základe žiadosti o súťažné podklady, na adrese: mariasulekova@agenturavo.sk. Záujemca uvedie v žiadosti o súťažné podklady kontaktnú osobu a mail adresu. 2. Záujemcovia predkladajú žiadosti v slovenskom jazyku, poštou, osobne, faxom, alebo e-mailom. Súťažné podklady sú k dispozícií aj v profile verejného obstarávateľa. V prípade ak ich uchádzač získa z profilu verejného obstarávateľa je potrebné uviesť túto informáciu na adresu mariasulekova@agenturavo.sk za účelom poskytovania prípadných ďalších informácií, resp. vysvetlení alebo doplnení údajov súvisiacich s predmetom zákazky. 3. Uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe a súčasne ich predloží v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. 4.Verejný obstarávateľ použije v procese verejného obstarávania elektronickú formu komunikácie so záujemcami/ uchádzačmi, pričom sú záujemcovia/uchádzači povinní potvrdiť prijatie mailovej správy. 5. Verejný obstarávateľ upozorňuje na dodržanie § 12a) zákona, Konečný užívateľ výhod. 6. Verejný obstaraváteľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý nemá v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod, alebo ktorých subdodávatelia podľa § 45 ods. 10 zákona , ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Verejný obstarávateľ zároveň nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, pokiaľ osoby podľa § 27 ods. 2, ktorých finančné zdroje uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie finančného a ekonomického postavenia alebo osoby podla § 28 ods. 2, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač využil na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje aj na subdodávateľa, ktorý sa má podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia, uvedenej v ponuke uchádzača. Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje na každého člena skupiny dodávateľov. 7.Požiadavky verejného obstarávateľa: 7.1 Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyzvať uchádzača na umožnenie obhliadky ponúknutých tovarov za účelom uistenia sa, že uchádzačom ponúknuté tovary spĺňajú požiadavky určené verejným obstarávateľom. 7.2 Uchádzač prikladá k návrhu Kúpnej zmluvy úradne osvedčenú kópiu platného SYSTÉMU MANAŽÉRSTVA BEZPEČNOSTI A OCHRANY ZDRAVIA PRI PRÁCI podľa štandardov OHSAS 18001, alebo ekvivalent( tento dkument nie je možné nahradiť Čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona). 7.3 Úspešný uchádzač predloží k dodávke tovarov aj doklady potrebné pre získanie osvedčenia o evidencii motorového vozidla. (COC doklad, certifikáty vydané štátnou autorizovanou skúšobňou, resp.autorizovanou certifikačnou spoločnosťou, príp. ekvivalent) a podkladov potrebných ku prihláseniu do evidencie motorových vozidiel. 7.4 Úspešný uchádzač musí zabezpečiť záručný a pozáručný servis dodaných tovarov v mieste dodania tovarov, okrem rozsiahlych opráv. V prípade porúch a opráv, ktoré nezavinil kupujúci náklady do servisu a späť hradí predávajúci. 8. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky aj v prípade, ak Riadiaci orgán, alebo orgán poskytujúci finančné prostriedky neoverí proces verejného obstarávania a neschváli úspešného uchádzača. 9. Platnosť Kúpnej zmluvy bude 36 mesiacov. V prípade, ak verejný obstarávateľ nezíska do tejto doby finančné prostriedky, platnosť zmluvy bude ukončená. 10.Kúpna zmluva nadobúda účinnosť po splnení súčasne dvoch odkladacích podmienok účinnosti, ktoré spočívajú v tom, že a)dôjde k naplneniu povinnosti v zmysle § 47a ods.1 Občianskeho zákonníka, teda účinnosť Kúpnej zmluvy nadobudne dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia b)a zároveň dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí finančných prostriedkov. 11. Verejný obstarávateľ určuje podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 zákona 12. Podmienky elektronickej aukcie sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch. 13. Verejný obstarávateľ nemá k dispozícií finančné prostriedky, ale plánuje ich získať z Ministerstva životného prostredia, Environmentálny fond, alebo iných fondov EÚ. 14. Podmienky a pravidlá zadania tejto zákazky ktoré nie sú uvedené v tejto výzve a v súťažných podkladoch sa riadia zákonom č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 121 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania VY32016UHROVEC
2016 47 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania PZUHROVEC522016
Oznámenia detailne
[VY32016UHROVEC] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VY32016UHROVEC
Dátum zverejnenia vo vestníku
24. 6. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
160749
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
121
[PZUHROVEC522016] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Kvalifikačné a dynamické nákupné systémy
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
PZUHROVEC522016
Dátum zverejnenia vo vestníku
8. 3. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
S
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
160749
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
47