160795 - Poskytovanie služieb požiarnej prevencie
Detaily
ID zákazky
160795
Názov
Poskytovanie služieb požiarnej prevencie
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
9091
Hlavný kód CPV
75251110-4
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
107 280,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
29. 3. 2016 11:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:19
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Železničná spoločnosť Cargo Slovakia, a.s.
IČO
35914921
Mesto
Bratislava-Ružinov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mária Pásztorová
Kontaktný email
 pasztorova.mariazscargo.sk
Kontaktný telefón
 +421 432295251
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb požiarnej prevencie pre Železničnú spoločnosť Cargo Slovakia, a. s. vyplývajúcich zo zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov (ďalej aj "Zákon o ochrane pred požiarmi) a vyhlášky Ministerstva vnútra SR č. 121/2002 Z. z. o požiarnej prevencii v znení neskorších predpisov v oblasti ochrany pred požiarmi (ďalej aj "Vyhláška o požiarnej prevencii"). Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Nie.
Doplňujúce informácie
1. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v slovenskom jazyku a/alebo českom jazyku. 2. Pre komunikáciu pri zadávaní tejto zákazky sa v súlade s § 155q ods. 6 Zákona o verejnom obstarávaní uplatní znenie § 18 Zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31. 10. 2015. 3. Náklady spojené s účasťou v súťaži znášajú uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi. 4. V prípade skupiny dodávateľov predloží uchádzač vystavenú plnú moc pre jedného z členov skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny za všetkých členov skupiny a konať v mene všetkých ostatných členov skupiny, podpísanú všetkými členmi skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny. Podpisy členov na splnomocnení (plnej moci) musia byť úradne overené. 5. Verejný obstarávateľ odporúča, aby všetky strany originálu ponuky, okrem nepozmenenej tlačovej literatúry (prospekty a pod.), boli parafované osobou, resp. osobami podpisujúcimi ponuku. Verejný obstarávateľ odporúča, aby záujemca/uchádzač všetky strany príslušnej časti ponuky očísloval a ponuku pevne zviazal. 6. Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní musia byť predložené v slovenskom jazyku alebo v českom jazyku, okrem dokladov a dokumentov, ktoré sa vyžadujú v slovenskom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do slovenského jazyka, okrem dokladov v českom jazyku. V prípade zistenia rozdielov v obsahu predložených dokladov je rozhodujúci úradný preklad v slovenskom jazyku. 7. Uchádzač je povinný pri elektronickej komunikácii prostredníctvom e-mailu, používať emailovú adresu, ktorú oznámi verejnému obstarávateľovi v ponuke. 8. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nepodpísať zmluvu s úspešným uchádzačom vtedy, ak jeho ponuka prevýši pridelené finančné prostriedky, ktoré mal na poskytnutie služieb vyhradené. Na tento predmet zákazky sú pridelené finančné prostriedky celkom vo výške 105 840,00 EUR bez DPH. 9. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie ponúk a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona c. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 10. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 Zákona o verejnom obstarávaní (vzor formulára v Prílohe č. 6 súťažných podkladov), ktoré predloží v rámci časti ponuky Ostatné, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 Zákona o verejnom obstarávaní v čase po vyhodnotení ponúk na základe písomnej výzvy verejného obstarávateľa, a to spôsobom a v čase stanoveným v tejto písomnej výzve a v súťažných podkladoch. Z predloženého predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, že uchádzač spĺňa všetky podmienky účasti stanovené verejným obstarávateľom (rozsahom, obsahom aj spôsobom) ku dňu predkladania ponúk. 11. Dátum a čas otvárania uvedený v bode IV.2.4 tejto výzvy sa týka častí ponúk označených ako "Ostatné". Presný dátum a čas otvárania častí ponúk označených ako "Kritériá" bude v súlade s ust. § 41 ods. 2 a 3 Zákona o verejnom obstarávaní oznámený všetkým uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Detailný popis požiadaviek na predkladanie ponúk, ako aj postup pri otváraní častí ponúk je uvedený v súťažných podkladoch. 12. Úspešný uchádzač je povinný pre odborné vykonávanie predmetu zákazky zabezpečiť pre všetky osoby poverené plnením predmetu zákazky najneskôr 10 dní pred začatím plnenia predmetu zákazky získanie osvedčenia o spôsobilosti z BOZP v zmysle predpisu ŽSR o bezpečnosti zamestnancov v podmienkach ŽSR (Z2) a osvedčenia o spôsobilosti v zmysle predpisu ZSSK CARGO o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci (BP1). Splnenie tejto povinnosti je úspešný uchádzač povinný na základe písomnej výzvy ZSSK CARGO relevantným spôsobom preukázať, a to predložením originálov alebo úradne osvedčených fotokópií uvedených osvedčení najneskôr 10 dní pred začatím plnenia predmetu zákazky. Bližšie informácie vo veci získania osvedčenia o spôsobilosti z BOZP v zmysle predpisu ŽSR o bezpečnosti zamestnancov v podmienkach ŽSR (Z2) ako aj získania uvedeného predpisu ako aj informácie o ich cene získajú záujemcovia: - na webovom odkaze: http://www.zsr.sk/slovensky/zeleznicna-dopravna-cesta/legislativa/predpisyzsr.html?page_id=630 - na adrese: ŽSR, Centrum logistiky a obstarávania SL Trnava - Dotačný sklad Bratislava hlavná stanica Námestie Franza Liszta 1 811 04 Bratislava tel.: 02 2029 4242 Bližšie informácie vo veci získania osvedčenia o spôsobilosti v zmysle predpisu ZSSK CARGO o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci (BP1) ako aj získania uvedeného predpisu získajú záujemcovia: - na adrese: Železničná spoločnosť Cargo Slovakia, a. s. Odbor ľudských zdrojov Oddelenie BOZP Drieňová 24 820 09 Bratislava Kontaktná osoba: Ing. Štefan Minárik Telefón: +421 220 295 402 e-mail: minarik.stefan@zscargo.sk Získanie osvedčenia o spôsobilosti z BOZP v zmysle predpisu ŽSR o bezpečnosti zamestnancov v podmienkach ŽSR (Z2) predchádza získaniu osvedčenia o spôsobilosti v zmysle predpisu ZSSK CARGO o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci (BP1). 13. Zodpovednosť poskytovateľa služby za škodu V prípade, ak poskytovateľ služby poruší povinnosti vyplývajúce zo zmluvy v dôsledku ktorých bude spôsobená škoda ZSSK CARGO a/alebo tretím osobám a/alebo dôjde k porušeniu platných právnych predpisov vzťahujúcich sa na predmet plnenia zo strany poskytovateľa služby, v dôsledku čoho dôjde k udeleniu pokuty, resp. sankcie voči ZSSK CARGO, zodpovedá za takto vzniknutú škodu a udelené pokuty/sankcie v plnom rozsahu poskytovateľ služby. 14. Poskytovateľ služby sa zaväzuje poskytnúť plnenie predmetu zákazky na vlastnú zodpovednosť a nebezpečenstvo s odbornou starostlivosťou a splniť všetky povinnosti vyplývajúce zo všeobecne záväzných predpisov, z interných predpisov ZSSK CARGO a z pokynov ZSSK CARGO, vždy v relevantnom znení, ktoré sa vzťahujú na poskytovateľom poskytované plnenie (spolu ďalej aj Predpisy), najmä, nie však len na: a) Bezpečnosť o ochranu zdravia pri práci; poskytovateľ zodpovedá za ochranu zdravia a bezpečnosť pri práci všetkých osôb, prostredníctvom ktorých poskytuje plnenie podľa zmluvy a osôb, ktoré sa s ich vedomím zdržujú na pracovisku ZSSK CARGO (ďalej len Osoby). Poskytovateľ sa najmä zaväzuje poskytnúť Osobám všetky potrebné informácie a pokyny na zistenie ich bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, vrátane tých, ktoré platia pre pracoviská a priestory ZSSK CARGO/ a zodpovedá v plnom rozsahu za ich sústavné dodržiavanie všetkými Osobami; b) Podmienky vstupu do priestoru dráh a pracoviská ZSSK CARGO; poskytovateľ sa najmä zaväzuje zabezpečiť, aby všetky Osoby spĺňali všetky predpoklady odbornej, zdravotnej a zmyslovej spôsobilosti pre pohyb a výkon pracovných činnosti na dráhe v zmysle Predpisov.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 48 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 21605/2015-O8
Oznámenia detailne
[21605/2015-O8] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
21605/2015-O8
Dátum zverejnenia vo vestníku
9. 3. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
160795
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
48