160802 - Stavebné úpravy ZŠ Komenského pre účel zriadenia Materskej školy
Detaily
ID zákazky
160802
Názov
Stavebné úpravy ZŠ Komenského pre účel zriadenia Materskej školy
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
5149
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
140 893,84
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
30. 3. 2016 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:19
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Púchov
IČO
00317748
Mesto
Púchov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Andrej Petrík
Kontaktný email
 andrej.petrikmpprofit.sk
Kontaktný telefón
 +421 948890509
Rozširujúce info
Popis zákazky
Stavebné úpravy ZŠ Komenského pre účel zriadenia Materskej školy vrátane protipožiarnej ochrany, elektrickej inštalácie, zdravotechniky. Podrobnosti sú uvedené v projektovej dokumentácií k zákazke.
Informácie o otváraní ponúk
Nakoľko sa použije elektronická aukcia, otváranie ponúk je v zmysle § 43 ods.3 zákona o verejnom obstarávaní neverejné.
Doplňujúce informácie
Záujemca si vyžiada súťažné podklady na základe písomnej žiadosti doručenej osobne, kuriérom alebo poštou na adrese uvedenej v bode A.II. v termíne uvedenom v bode IV.2.2. Záujemca môže súťažné podklady získať aj z profilu verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ nebude na žiadosti zaslané mailom reagovať. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky v jednom originálnom vyhotovení, jednej písomnej kópii a jednej naskenovanej elektronickej kópii na CD/DVD nosiči vo formáte PDF. za účelom jej zaslania Úradu pre verejné obstarávanie podľa §9 ods.7 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade potreby vysvetliť podmienky účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladoch alebo inej sprievodnej dokumentácie, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o ich vysvetlenie písomne u kontaktnej osoby verejného obstarávateľa uvedenej v bode A.II. Aby verejný obstarávateľ mohol zabezpečiť vysvetlenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie v zmysle Zákona o verejnom obstarávaní, poskytne vysvetlenie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch bezodkladne, najneskôr do piatich pracovných dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie, všetkým zainteresovaným záujemcom. Žiadosť o súťažné podklady má obsahovať identifikačné údaje žiadateľa (názov, adresa sídla, adresa doručovania v prípade, že je iná ako adresa sídla, kontaktný e-mail), uvedený predmet žiadosti (označenie súťaže zverejnenej vo Vestníku VO), meno kontaktnej osoby zodpovednej za žiadosť, jej e-mail a telefónne číslo. Prijímajú sa žiadosti napísané v slovenskom alebo českom jazyku. Na žiadosti doručené na inú adresu, alebo v inom jazyku alebo nezrozumiteľné žiadosti sa nebude reagovať. Po doručení kompletnej žiadosti budú záujemcovi zaslané súťažné podklady. Zhotoviteľ je povinný do 15 dní od písomného vyzvania Objednávateľa poskytnúť Objednávateľovi finančnú zábezpeku na plnenie diela vo výške 15 % z celkovej ceny diela bez DPH ako inštitút zábezpeky na zhotovenie diela podľa tejto zmluvy a jeho dokončenie, kvalitu, včasnosť a dodržanie ostatných zmluvných podmienok vrátane ceny. Finančnú zábezpeku je Zhotoviteľ povinný poskytnúť Objednávateľovi vložením finančných prostriedkov na bankový účet Objednávateľa.Uvedenú zábezpeku bude Objednávateľ môcť použiť na hradenie nedorobkov, vád, penále podľa tejto zmluvy, ako aj na prípadné dokončenie diela predmetu zmluvy. -Zábezpeka zádržné vo výške 15% z celkovej ceny diela bez DPH bude vrátené zhotoviteľovi nasledovne: v prípade, že do dvoch mesiacov po riadnom a úplnom dodaní diela objednávateľovi nebudú zistené na diele žiadne závady a/alebo ani zo strany objednávateľa nebudú žiadne práce a dodávky reklamované, bude 15 % zábezpeky zádržného vyplatené zhotoviteľovi do 30 dní odo dňa doručenia žiadosti zhotoviteľa o vyplatenie zábezpeky zádržného objednávateľovi. T. z. zhotoviteľ je oprávnený doručiť objednávateľovi žiadosť o vrátenie 15% zábezpeky až po márnom uplynutí lehoty dvoch mesiacov po riadnom a úplnom dodaní celého diela objednávateľovi. V prípade, ak do dvoch mesiacov po riadnom a úplnom dodaní celého diela objednávateľovi budú zistené na diele závady a/alebo práce a dodávky budú reklamované, bude 15 % zábezpeky zádržného vyplatené až do 30 dní po riadnom a úplnom odstránení všetkých závad a/alebo reklamovaných prác a dodávok, (prípadne bude vyplatená len časť zádržného vo výške po odrátaní nárokov objednávateľa - napr. na zmluvnú pokutu, ktoré mu počas zadržiavania zádržného vznikli). -Úroky zo zádržného, ak ich banka objednávateľovi poskytuje patria (vo výške, v ktorej ich banka poskytuje na účte objednávateľa) zhotoviteľovi a budú mu vrátené spolu so zádržným (pokiaľ nebudú započítané s objektívnymi nárokmi objednávateľa). Ak Zhotoviteľ Objednávateľovi v stanovenej lehote finančnú zábezpeku neposkytne, Objednávateľ je oprávnený od Zhotoviteľa žiadať zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 3% z celkovej ceny predmetu diela podľa tejto zmluvy bez DPH za každý, aj začatý deň omeškania.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 48 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 925/2016
Oznámenia detailne
[925/2016] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
925/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
9. 3. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
160802
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
48