160831 - Izba tradícií a osobností obce Kojšov
Detaily
ID zákazky
160831
Názov
Izba tradícií a osobností obce Kojšov
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
6106
Hlavný kód CPV
45212300-9
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
59 981,78
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
29. 3. 2016 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:19
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Kojšov
IČO
00329258
Mesto
Kojšov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Anton Bašniar
Kontaktný email
 starostakojsov.sk
Kontaktný telefón
 +421 534883216
Rozširujúce info
Popis zákazky
Výber zhotoviteľa diela pre projekt Izba tradícií a osobností obce Kojšov. Predmetom stavebného riešenia je vytvorenie nadstavby nad pôvodným objektom, ktorá bude prístupná novým schodiskom z prízemia existujúceho objektu. Bližšia špecifikácia je v projektovej dokumentácii a vo výkaze výmer, ktoré je neoddeliteľnou súčasťou súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk je vzhľadom na použitie elektronickej aukcie a s odvolaním sa na § 100 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní neverejné a zápisnica z otvárania ponúk sa uchádzačom nezasiela.
Doplňujúce informácie
1. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku po predložení dokladu o úhrade za súťažné podklady. 2. Záujemcovia predkladajú žiadosti (ako aj iné písomnosti) v originálnom vyhotovení, poštovým stykom, alebo osobne v pracovných dňoch od 08:00 hod. do 13:00 hod na kontaktnej adrese verejného obstarávateľa. 2. Žiadosť o súťažné podklady bude akceptovaná e-mailom, ale súčasne ju záujemca doručí poštou, alebo osobne. 3.Ponuku uchádzač doručuje v uzavretom obale v 1x originál dokladov (odporúča sa 1 x v kópii) a na pamäťovom médiu v zmysle § 9 zákona o verejnom obstarávaní poštou, kuriérnou službou alebo osobne na kontaktnú adresu verejného obstarávateľa (LEDAS s.r.o., Ferka Urbánka 10/A, 917 01 Trnava). 4. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti. 5. V prípade uvedenia hodnôt v inej mene ako v €, je nutné okrem inej meny uviesť aj hodnotu v € prepočítanú kurzom: pri slovenských korunách 1 €/30,126 Sk, pri iných menách kurzom zverejnenom v kurzovom lístku Národnej banky Slovenska ku dnu zverejnenia tejto výzvy. Z dokladov musí byt zrejmá cena bez dane z pridanej hodnoty (DPH), alebo ak bude cena vrátane DPH, musí byt zrejmá výška, alebo sadzba DPH, aby bolo možné vypočítať cenu bez DPH. 6. Podľa § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Z uchádzačom predloženého predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované čestným vyhlásením, stanovené verejným obstarávateľom a uvedené v bode III.1.1) III.1.2) III.1.3) tejto výzvy ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať. Uvedené nebráni tomu, aby verejný obstarávateľ po ponuky v prípade dôvodných pochybností požiadať uchádzača o predloženie konkrétnych dokladov, ktorými by sa preukázala pravdivosť tvrdení uvádzaných v čestnom vyhlásení. Vzor čestného vyhlásenia tvorí prílohu súťažných podkladov. Skupina dodávateľov sa riadi § 31 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní. 7. Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej podpísania zmluvnými stranami a účinnosť nadobudne nasledujúci deň po dni zverejnenia zmluvy na webovom sídle verejného obstarávateľa. 8. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť túto súťaž, alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa podstatne zmenia okolnosti za ktorých bola súťaž zverejnená. 9. Zhotoviteľovi sa neposkytne žiaden preddavok. 10. Lehota viazanosti ponúk je do 30.09.2016. 11. Elektronická aukcia bude realizovaná cez portál elektronických aukcií www.aukciaas.sk. Uchádzači sa budú elektronickej aukcie zúčastňovať prostredníctvom e-mailovej adresy, ktorú musia uviesť vo svojej ponuke ako e-mailovú adresu určenú pre elektronickú komunikáciu v elektronickej aukcii. Predmetom elektronickej aukcie sú určené kritéria pre vyhodnotenie ponúk. Uchádzači budú v elektronickej aukcii zadávať Kritérium č. 1 a) Celková cena zákazky spolu v EUR s DPH, b) Kritérium č. 2 (Lehota uskutočnenia stavebných prác uvedená v celých kalendárnych dňoch). 12. Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorí má v Registeri konečných užívateľov výhod (ďalej len RKUV) zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých subdodávatelia majú v RKUV zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých osoby podľa § 27 ods. 2/§ 28 ods. 2 majú v RKUV zapísaných konečných užívateľov výhod. Pri skupine dodávateľov má povinnosť zápisu do RKUV každý člen skupiny. 13. V súvislosti s § 155q odst. 6 zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní bude Verejný obstarávateľ postupovať podľa § 18 Zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31. októbra 2015. 14. Uchádzač je povinný predložiť ako súčasť ponuky aj náležitosti zmluvy o dielo, t.j. prílohy k ZoD, tak ako je uvedené v súťažných podkladoch. Náležitosťami Zmluvy o dielo je aj: Ocenený Výkaz výmer, Harmonogram prác s kritickou cestou, Opis zabezpečenia požadovaných stavebných prác pracovníkmi, Zoznam strojov a zariadení, Opis ponúkaného druhu tovarov (okien a dverí) s fotografiami alebo katalógovými listami, v ktorých budú parametre tovarov opísané v slovenskom jazyku (v Zmysle ponuky uchádzača); Certifikát od výrobcu na dané okná a dvere (v zmysle ponuky uchádzača); Doklad statika s príslušným oprávnením v zmysle platných právnych predpisov; Osvedčenie/Oprávnenie na montáž okien v zmysle ponuky uchádzača, Doklad klampiara v zmysle platných právnych predpisov, Osobitné podmienky plnenia zmluvy týkajúce sa sociálnych hľadísk, (Úspešný uchádzač predkladá: Zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu na majetku a zdraví, vrátane krytia následných finančných škôd a zodpovednosti za škodu spôsobenú pri realizácii predmetu zákazky a Zábezpeku na plnenie zmluvy). 15. Úspešný uchádzač je povinný zaopatriť si (na svoje náklady) zábezpeku na splnenie zmluvných záväzkov (ďalej len zábezpeka na splnenie zmluvných záväzkov) minimálne vo výške rovnajúcej sa 10 % z ponúknutej ceny (vrátane DPH) za dielo ako celok, podrobnejšie v súťažných podkladoch. 16. Predmet zmluvy je spolufinancovaný z fondov EÚ, preto je zhotoviteľ povinný umožniť oprávneným kontrolným zamestnancom vykonať vecnú kontrolu a kontrolu dokumentov v súvislosti s realizáciou projektu vo vzťahu k predmetu obstarávania počas trvania realizácie projektu po dobu určenú riadiacim orgánom a aj po skončení realizácie projektu.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- -- -- Tepelnoizolačné práce
Položky detailne
[1]
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Obec Kojšov
Kritéria kvality
Áno
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
160831
Názov položky
--
Kód CPV
45321000-3
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Tepelnoizolačné práce
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 49 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 201665
2017 162 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 201665
Oznámenia detailne
[201665] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
201665
Dátum zverejnenia vo vestníku
10. 3. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
160831
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
49
[201665] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Koncesné obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
201665
Dátum zverejnenia vo vestníku
17. 8. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
K
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
160831
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
162