Rozširujúce info
Doplňujúce informácie
1. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku po predložení dokladu o úhrade za súťažné podklady. 2. Záujemcovia predkladajú žiadosti (ako aj iné písomnosti) v originálnom vyhotovení, poštovým stykom, alebo osobne v pracovných dňoch od 08:00 hod. do 13:00 hod na kontaktnej adrese verejného obstarávateľa.
2. Žiadosť o súťažné podklady bude akceptovaná e-mailom, ale súčasne ju záujemca doručí poštou, alebo osobne.
3.Ponuku uchádzač doručuje v uzavretom obale v 1x originál dokladov (odporúča sa 1 x v kópii) a na pamäťovom médiu v zmysle § 9 zákona o verejnom obstarávaní poštou, kuriérnou službou alebo osobne na kontaktnú adresu verejného obstarávateľa (LEDAS s.r.o., Ferka Urbánka 10/A, 917 01 Trnava).
4. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti.
5. V prípade uvedenia hodnôt v inej mene ako v €, je nutné okrem inej meny uviesť aj hodnotu v € prepočítanú kurzom: pri slovenských korunách 1 €/30,126 Sk, pri iných menách kurzom zverejnenom v kurzovom lístku Národnej banky Slovenska ku dnu zverejnenia tejto výzvy. Z dokladov musí byt zrejmá cena bez dane z pridanej hodnoty (DPH), alebo ak bude cena vrátane DPH, musí byt zrejmá výška, alebo sadzba DPH, aby bolo možné vypočítať cenu bez DPH.
6. Podľa § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa
§ 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Z uchádzačom predloženého predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované čestným vyhlásením, stanovené verejným obstarávateľom a uvedené v bode III.1.1) III.1.2) III.1.3) tejto výzvy ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať. Uvedené nebráni tomu, aby verejný obstarávateľ po ponuky v prípade dôvodných pochybností požiadať uchádzača o predloženie konkrétnych dokladov, ktorými by sa preukázala pravdivosť tvrdení uvádzaných v čestnom vyhlásení. Vzor čestného vyhlásenia tvorí prílohu súťažných podkladov. Skupina dodávateľov sa riadi § 31 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní.
7. Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej podpísania zmluvnými stranami a účinnosť nadobudne nasledujúci deň po dni zverejnenia zmluvy na webovom sídle verejného obstarávateľa.
8. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť túto súťaž, alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa podstatne zmenia okolnosti za ktorých bola súťaž zverejnená.
9. Zhotoviteľovi sa neposkytne žiaden preddavok. 10. Lehota viazanosti ponúk je do 31.12.2016.
11. Elektronická aukcia bude realizovaná cez portál elektronických aukcií www.aukciaas.sk. Uchádzači sa budú elektronickej aukcie zúčastňovať prostredníctvom e-mailovej adresy, ktorú musia uviesť vo svojej ponuke ako e-mailovú adresu určenú pre elektronickú komunikáciu v elektronickej aukcii. Predmetom elektronickej aukcie sú určené kritéria pre vyhodnotenie ponúk, a to: a) najnižšia cena za celý predmet zákazky. Uchádzači budú v elektronickej aukcii zadávať ceny s DPH. b) Kritérium č. 2 (Lehota uskutočnenia stavebných prác uvedená v celých kalendárnych dňoch).
12. Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorí má v Registeri konečných užívateľov výhod (ďalej len
RKUV) zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých subdodávatelia majú v RKUV zapísaných konečných
užívateľov výhod alebo ktorých osoby podľa § 27 ods. 2/§ 28 ods. 2 majú v RKUV zapísaných konečných užívateľov
výhod. Pri skupine dodávateľov má povinnosť zápisu do RKUV každý člen skupiny. 13. V súvislosti s § 155q odst. 6 zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní bude Verejný obstarávateľ postupovať podľa § 18 Zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31. októbra 2015. 14. Uchádzač je povinný predložiť ako súčasť ponuky aj náležitosti zmluvy o dielo, t.j. prílohy k ZoD, tak ako je uvedené v súťažných podkladoch. Náležitosťami Zmluvy o dielo je aj: Ocenený Výkaz výmer, Harmonogram prác s kritickou cestou, Opis zabezpečenia požadovaných stavebných prác pracovníkmi, Zoznam strojov a zariadení, Osvedčenie/Oprávnenie/licenciu uchádzača na zatepľovací systém v zmysle ponuky uchádzača, Oprávnenie na montáž, opravu, údržbu a revíziu vyhradených technických zariadení, vydané Technickou inšpekciou (alebo ekvivalent) v rozsahu: oprava, údržba, montáž a revízia do funkčného celku na miesto prevádzky v rozsahu: technické zariadenie elektrické vrátane bleskozvodov, Opis ponúkaného druhu tovarov (okien a dverí) s fotografiami alebo katalógovými listami, v ktorých budú parametre tovarov opísané v slovenskom jazyku (v Zmysle ponuky uchádzača ); Garančné listy výrobcu okien a dverí s uvedením záručných podmienok na okno min. 5 rokov; Certifikát od výrobcu na dané okná a dvere (v zmysle ponuky uchádzača); Doklad statika s príslušným oprávnením v zmysle platných právnych predpisov; Osvedčenie/Oprávnenie na montáž okien v zmysle ponuky uchádzača, Certifikát ISO 9001, Certifikát ISO 14001, Doklad klampiara v zmysle platných právnych predpisov, (Úspešný uchádzač predkladá: Zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu na majetku a zdraví, vrátane krytia následných finančných škôd a zodpovednosti za škodu spôsobenú pri realizácii predmetu zákazky a Zábezpeku na plnenie zmluvy). 15. Predmet zmluvy je spolufinancovaný z fondov EÚ, preto je zhotoviteľ povinný umožniť oprávneným kontrolným zamestnancom vykonať vecnú kontrolu a kontrolu dokumentov v súvislosti s realizáciou projektu vo vzťahu k predmetu obstarávania počas trvania realizácie projektu po dobu určenú riadiacim orgánom a aj po skončení realizácie projektu.