160865 - Rekonštrukcia budovy mestského úradu – Zníženie energetickej náročnosti
Detaily
ID zákazky
160865
Názov
Rekonštrukcia budovy mestského úradu – Zníženie energetickej náročnosti
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
4284
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
313 604,22
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
4. 4. 2016 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:19
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Komárno
IČO
00306525
Mesto
Komárno
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Dagmar Melotíková
Kontaktný email
 dagmar.melotikovagmail.com
Kontaktný telefón
 +421 903520052
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmet zákazky Rekonštrukcia budovy mestského úradu Zníženie energetickej náročnosti sa vymedzuje podľa § 34 zákona o verejnom obstarávaní na základe technických požiadaviek, ktoré vychádzajú z technických špecifikácií, výkonnostných a funkčných požiadaviek, prípadne ich kombinácie. Predmet zákazky je opísaný jednoznačne, úplne a nestranne. V súťažných podkladoch, výkaze výmer a projektovej dokumentácii zodp. projektanta:: Ing. TÁRNOKOVÁ Alžbeta sú uvedené všetky okolnosti, ktoré budú dôležité na plnenie zmluvy a na vypracovanie ponuky. Riešená administratívna budova mestského úradu sa nachádza v obci Komárno , v katastrálnom území obce Komárno, so súpisným číslom 3376. Administratívna budova sa nachádza na parcele č. 2139 . Budova je v prevádzke a je napojená na všetky potrebné inžinierske siete. Existujúca budova je samostatne stojaca, s dvoma nadzemnými podlažiami , a je zastrešená plochou strechou. Samotná architektúra a pôdorysný tvar budovy ostane nezmenený. Po zateplení a výmeny okien je navrhnuté nové farebné riešenie fasády. Zastavaná plocha budovy:450 m2 Predkladaná projektová dokumentácia rieši: - zateplenie obvodových stien, vrátane ostenia a nadpražia okien a dverí z exteriérovej strany - zateplenie strechy - výmenu klampiarskych konštrukcii - výmenu vonkajších výplní otvorov (okná, dvere) - nový bleskozvod - výmenu zdroja tepla , výmenu potrubných rozvodov ÚK a vykurovacích telies - úprava osvetlenia - výmenu svietidiel za LED - riešenie bezbariérového vstupu do budovy prenosná skladacia rampa pre invalidné vozíky Účelom obstarávania je zlepšenie tepelnotechnických vlastností obvodových stien a stropov, tým aj zlepšenie energetickej hospodárnosti a Zníženie energetickej náročnosti budovy. Existujúce stenové a stropné konštrukcie nezodpovedajú súčasným normovým požiadavkám konštrukcii. Cieľom je zabezpečiť zvýšenie ich tepelnotechnickej kvality zlepšiť hodnoty tepelných odporov a súčinitele prechodu tepla. Zateplením fasády a strechy sa zvýši technická kvalita objektu a dosiahne sa úspora energie. Výmenou okien sa znižuje aj hlučnosť v interiéri. Rekonštrukciou ustredeného vykurovania sa dosiahne úspora energie. Projekt rieši výmenu zdrojov tepla, ktoré sú aj technicky aj morálne zastaralé. S výmenou pôvodných svietidiel za LED svietidlá sa zníži spotreba energie na osvetlenie. Existujúca plochá strecha už nezodpovedá súčasným technickým požiadavkám a je navrhnuté zateplenie plochej strechy. Účelom obstarávania je aj vyriešenie bezbariérového vstupu do budovy.
Informácie o otváraní ponúk
Komisia verejného obstarávateľa
Doplňujúce informácie
I napriek povinností, ktoré si bude verejný obstarávateľ plniť pri zverejňovaní informácii a dokumentov v profile VO, verejný obstarávateľ odporúča všetkým uchádzačom/ záujemcom , ktorí si stiahli súťažné podklady a Výzvu z profilu, aby túto skutočnosť oznámili e-mailom na kontaktnú adresu: dagmar.melotikova@gmail.com uvedením kontaktných údajov pre potreby poskytovania vysvetľovania údajom uvedených vo Výzve, Súťažných podkladoch a iné. V prípade, že uchádzač/záujemca nezašle túto informáciu na kontaktný e-mail, verejný obstarávateľ nenesie zodpovednosť za nedoručenie vysvetlenia informácii uvedených vo Výzve a v Súťažných podkladoch a iné. Úspešný uchádzač je povinný zabezpečiť svoju registráciu v registri konečných užívateľov výhod v súlade s § 45. Rovnako je povinný zabezpečiť zapísanie svojich subdodávateľov a tretích osôb prostredníctvom ktorých preukazoval splnenie podmienok účasti. Nesplnenie tejto povinnosti sa považuje za neposkytnutie súčinnosti pri podpise zmluvy. Úspešný uchádzač pri podpise zmluvy o dielo, preukáže verejnému obstarávateľovi, že má uzatvorenú zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu vzniknutú na majetku alebo zdraví tretích osôb počas realizácie diela vo výške ceny diela bez DPH. Úspešný uchádzač je povinný pred podpisom zmluvy o dielo doručiť objednávateľovi Zábezpeku na vykonanie prác a na splnenie zmluvných záväzkov dodávateľa (ďalej len zábezpeka). Verejný obstarávateľ je oprávnený uspokojiť si zo zábezpeky svoje nároky z vád diela, nároky na zaplatenie zmluvnej pokuty, náhradu škody, náklady vzniknuté v dôsledku odstúpenia od zmluvy a iné nároky, ktoré nebudú úspešným uchádzačom riadne a včas uspokojené. Zábezpeka bude mať formu bankovej záruky vo výške 30 % z ceny diela bez DPH s platnosťou počas celej doby zhotovovania diela. Banková záruka musí byť platná a vymáhateľná po celú dobu vykonania diela, t.j. až pokým dodávateľ riadne a včas nevyhotoví a neukončí dielo a objednávateľ takto dokončené dielo bez vád a nedorobkov neprevezme v súlade s podmienkami zmluvy. Banková záruka sa bude riadiť ustanoveniami § 313 a nasl. Obchodného zákonníka, musí byť vydaná vo forme a s obsahom akceptovateľným pre objednávateľa, ako neodvolateľná a bezpodmienečná banková záruka splatná na prvé písomné požiadanie, podľa ktorej príslušná renomovaná slovenská banka alebo pobočka zahraničnej banky na území Slovenskej republiky vyhlási, že uspokojí objednávateľa na základe písomného oznámenia objednávateľa adresovaného banke v prípade, že zhotoviteľ porušuje svoje záväzky vyplývajúce mu zo zmluvy a všeobecne záväzných právnych predpisov alebo podľa ustanovení § 306 Obchodného zákonníka bude nepochybné, že zhotoviteľ svoj záväzok nesplní, napr. pri vyhlásení konkurzu. Zhotoviteľ je oprávnený nahradiť bankovú záruku zložením sumy predstavujúcej 30% z celkovej ceny za dielo bez DPH do notárskej úschovy, alebo na účet objednávateľa alebo vinkulovaním na svojom účte v banke v prospech objednávateľa a to počas celej doby vykonania diela. Neposkytnutie zábezpeky tak ako je uvedené v tomto bode sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk a neobjednať práce od úspešného uchádzača v prípade, ak sa zmenia okolnosti, za akých sa táto verejná súťaž vyhlasovala. Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu v lehote viazanosti len vtedy, ak bude disponovať dostatočným množstvom finančných prostriedkov. Uchádzač sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s vykonaním diela kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania predmetného diela, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ, najmä Zákon o príspevku z EŠIF zákon č. 292/2014 o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Zákon o finančnej kontrole a audite zákon č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a príslušnej Zmluvy o nenávratnom finančnom príspevku a jej príloh vrátane Všeobecných zmluvných podmienok a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. Porušenie tejto povinnosti Zhotoviteľa je podstatným porušením zmluvy, ktoré oprávňuje objednávateľa od zmluvy odstúpiť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä: a.Poskytovateľ a ním poverené osoby, b.Útvar vnútorného auditu Riadiaceho orgánu alebo Sprostredkovateľského orgánu a nimi poverené osoby, c.Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d.Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu, e.Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f. Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, g.Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a právnymi aktmi EÚ. Uchádzač berie na vedomie a rešpektuje, že zákazka financovaná z fondov EÚ, ohľadom ktorej sa uzatvára zmluva, bude predmetom ex ante administratívnej finančnej kontroly procesu verejného obstarávania zo strany príslušného Riadiaceho orgánu a/alebo Sprostredkovateľského orgánu pod Riadiacim orgánom. Ak výsledok predmetnej administratívnej finančnej kontroly nebude kladný, alebo kontrolné orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, alebo k schváleniu nedôjde najneskôr do 3 mesiacov od nadobudnutia platnosti zmluvy, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od zmluvy odstúpiť. Schválenie zákazky v rámci ex ante kontroly príslušným kontrolným orgánom je zároveň podmienkou nadobudnutia účinnosti zmluvy. Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v prípade skončenia alebo zániku Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, uzavretej medzi Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania Plnení podľa Zmluvy, a to bez ohľadu na právny titul skončenia alebo zániku Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 94 Výzvy na predkladanie ponúk Informácie o výsledku verejného obstarávania 3/MÚ
2016 50 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 1/2016/MÚ Komárno
Oznámenia detailne
[3/MÚ] Informácie o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
3/MÚ
Dátum zverejnenia vo vestníku
18. 5. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
IP
ID zákazky
160865
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
94
[1/2016/MÚ Komárno] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
1/2016/MÚ Komárno
Dátum zverejnenia vo vestníku
11. 3. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
160865
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
50