160896 - Zníženie spotreby energie materskej školy
Detaily
ID zákazky
160896
Názov
Zníženie spotreby energie materskej školy
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
5655
Hlavný kód CPV
45214100-1
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
175 939,04
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
31. 3. 2016 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:19
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Družstevná pri Hornáde
IČO
00324116
Mesto
Družstevná pri Hornáde
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Ján Juhás
Kontaktný email
 druzstevnadruzstevna.sk
Kontaktný telefón
 +421 556981005
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je rekonštrukcia materskej škôlky v obci Družstevná pri Hornáde za účelom zvýšenia jej energetickej efektívnosti. Bližšie informácie ohľadom predmetu zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk sa uskutoční v zmysle § 100 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie ponúk je neverejné, nakoľko sa použije elektronická aukcia v zmysle §43 odsek 3 zákona o verejnom obstarávaní.
Doplňujúce informácie
Objednávateľ požaduje od Zhotoviteľa finančnú zábezpeku na plnenie diela vo výške 15 % z celkovej ceny diela bez DPH ako inštitút zábezpeky na riadne a včasné zhotovenie diela podľa tejto zmluvy. Zhotoviteľ je povinný po nadobudnutí účinnosti Zmluvy na požiadanie do 15 dní poskytnúť zábezpeku spôsobom ustanoveným v súťažných podkladoch. Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť po splnení odkladacej podmienky účinnosti zmluvy, ktorou bude schválenie zákazky v rámci kontroly príslušného verejného obstarávania Riadiacim orgánom, t.j. doručenie správy z kontroly príslušného verejného obstarávania objednávateľovi. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy bez udania iného dôvodu v nadväznosti na doručenie správy z kontroly príslušného verejného obstarávania, ktorou Riadiaci orgán neschváli predmetné verejné obstarávanie. Záujemca si vyžiada súťažné podklady na základe písomnej žiadosti doručenej osobne, kuriérom alebo poštou na adrese uvedenej v bode A.II. v termíne uvedenom v bode IV.2.2. Záujemca môže súťažné podklady získať aj z profilu verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ nebude na žiadosti zaslané e-mailom reagovať. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si o súťažné podklady požiadali aj vtedy, ak získali súťažné podklady od inej fyzickej alebo právnickej osoby, prípadne si ich stiahli z profilu na www.uvo.gov.sk. V prípade, že záujemca nepožiada o Súťažné podklady, osoba povinná nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na prípravu ponuky. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky v jednom originálnom vyhotovení, jednej písomnej kópii a v jednej elektronickej kópii na CD/DVD nosiči vo formáte pdf. v zmysle § 18a. Položkovitý rozpočet je potrebné predložiť aj v elektronickej forme vo formáte Excel na CD alebo DVD nosiči. V zmysle Informácie Úradu vlády Slovenskej republiky k určovaniu lehôt na poskytovanie súťažných podkladov č. 4693- 11920/2013/SKFEÚ je verejný obstarávateľ povinný ponechať lehotu na poskytovanie súťažných podkladov totožnú s lehotou na predkladanie ponúk. V prípade potreby vysvetliť podmienky účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladoch alebo inej sprievodnej dokumentácie, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o ich vysvetlenie písomne u kontaktnej osoby verejného obstarávateľa uvedenej v bode A.II. Aby verejný obstarávateľ mohol zabezpečiť vysvetlenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie v zmysle Zákona o verejnom obstarávaní, poskytne vysvetlenie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch bezodkladne, najneskôr do piatich pracovných dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie, všetkým zainteresovaným záujemcom; záujemca môže požiadať o vysvetlenie najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Poskytovanie vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie a doplnenie informácií uvedených v súťažných podkladoch a iné dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje písomnou formou, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, aby bola zaručená pravosť a dôvernosť sprostredkovaných informácií a je rovnako dostupná každému záujemcovi/uchádzačovi. Dorozumievanie možno uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, faxom, elektronicky alebo telefonicky, ako aj kombinovane. Pri poskytovaní informácií a pri čo najrýchlejšom vyžiadaní doplnenia a vysvetlenia spôsobom, ktorým nemožno trvalo zachytiť jeho obsah a nie je zaručená pravosť (napríklad elektronickou poštou, faxom, telefonicky a pod.) pri dodržaní zákonom stanovených lehôt, záujemca/uchádzač doručí takúto žiadosť aj poštou v písomnej forme a to najneskôr do 3 dní odo dňa odoslania tejto žiadosti. Žiadosť o súťažné podklady a/alebo o vysvetlenie má obsahovať identifikačné údaje žiadateľa (názov, adresa sídla, adresa doručovania v prípade, že je iná ako adresa sídla, kontaktný e-mail), uvedený predmet žiadosti, označenie súťaže zverejnenej vo Vestníku VO, meno kontaktnej osoby zodpovednej za žiadosť, jej e-mail a telefónne číslo. Prijímajú sa žiadosti napísané v slovenskom alebo českom jazyku. Na žiadosti doručené na inú adresu ako adresu uvedenú v bode A.II, alebo v inom jazyku alebo nezrozumiteľné žiadosti sa nebude reagovať. Všetky dokumenty musia byť predložené v slovenskom jazyku, alebo preložené do slovenského jazyka, okrem dokladov v českom jazyku. Verejný obstarávateľ určil v súlade s § 34 ods. 17 zákona o verejnom obstarávaní osobitné podmienky plnenia zmluvy (tzv. doložka plnenia zmluvy), ktoré sa týkajú sociálnych hľadísk a inklúzie Marginalizovaných rómskych komunít. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov, aby sa uchádzači pri predložení ponúk zaviazali v prípade získania predmetnej zákazky tieto podmienky plniť. Osobitné podmienky plnenia zmluvy sú súčasťou súťažných podkladov, v návrhu Zmluvy o dielo.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 109 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania DPH_OP KŽP_iovv
2016 50 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania DPH_OP KŽP
Oznámenia detailne
[DPH_OP KŽP_iovv] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
DPH_OP KŽP_iovv
Dátum zverejnenia vo vestníku
8. 6. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
160896
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
109
[DPH_OP KŽP] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
DPH_OP KŽP
Dátum zverejnenia vo vestníku
11. 3. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
160896
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
50