Zníženie energetickej náročnosti verejnej budovy MŠ na Ul. 8. mája, Svidník na úroveň ultranízko a nízkoenergetickej budovy. Realizovanými opatreniami (7 opatrení na zníženie spotreby energie) bude výmena otvorových konštrukcií, zateplenie obvodového plášťa, zateplenie strechy, meranie, riadenie a regulácia spotreby energie, výmena svetelných zdrojov, inštalácia fotovoltaického systému a inštalácia rekuperačných jednotiek.
Objekt Materskej školy pozostáva z 3 pavilónov: SO 01 Hospodarsky pavilon, SO 02 Pavilon I., SO 03 Pavilon II.
Jednotlivé pavilóny sú samostatne stojace objekty s jedným vstupom a meraním energii. Vstup do areálu je z hlavnej miestnej komunikácie. Areál je napojený na miestne inžinierske siete (vodovod, plynovod, kanalizácia, elektrika, slaboprúd).
Informácie o otváraní ponúk
Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže aj splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu v lehote viazanosti ponúk. Uzavretá zmluva nesmie byť v rozpore so súťažnými podkladmi a s ponukou predloženou úspešným uchádzačom alebo uchádzačmi.
2. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluvu je možné uzatvoriť s uchádzačom, ktorý majú v registri
konečných užívateľov zapísaných konečných užívateľov výhod v zmysle § 45 zákona o verejnom obstarávaní.
3. Zhotoviteľ je povinný na základe výzvy Objednávateľa do troch pracovných dní zložiť na bankový účet Objednávateľa uvedený v záhlaví tejto zmluvy depozit 10 % z ponúkanej ceny diela bez DPH. Depozit je určený na zabezpečenie náhrady škody a finančných nárokov Objednávateľa, ktoré mu vzniknú v prípade porušenia zmluvných povinností zo strany Zhotoviteľa a ktorých porušenie zakladá nárok na náhradu škody alebo iný finančný nárok pre Objednávateľa. Objednávateľ má právo uspokojiť svoj nárok z hodnoty depozitu. Objednávateľ sa zaväzuje vrátiť Zhotoviteľovi depozit v plnej výške alebo jeho alikvótnu časť do konca mesiaca, ktorý nasleduje po mesiaci, kedy došlo k riadnemu odovzdaniu diela. Zhotoviteľ nemá právo požadovať vrátenie depozitu počas trvania zmluvného vzťahu.
4. Úspešný uchádzač predloží na písomnú výzvu verejného obstarávateľa pred prevzatím stavby: Uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu podnikateľa počas celej doby realizácie zákazky minimálne vo výške hodnoty úspešnej ponuky.
5. Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzatvoreniu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným
poskytovateľom pomoci, a príjemcom pomoci, ktorým je verejný obstarávateľ a to na základe jeho žiadosti o
poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný
finančný príspevok.
6. Uchádzač, ako náležitosti ponuky, preloží verejnému obstarávateľovi originály, alebo úradne overené kópie originálov nasledovných dokladov (alebo ekvivalentné doklady):
a) Uchádzač ako náležitosť predkladanej ponuky predloží záväzný návrh organizácie výstavby, ktorý musí byť v súlade s platným právnym poriadkom Slovenskej republiky, so všetkými požiadavkami uvedenými v súťažných podkladoch a v súlade s ponukou uchádzača.
b) Plán kvality realizácie zákazky, vypracovaný manažérom kvality zodpovedným za udržiavanie systému manažérstva kvality a dodržiavanie požiadaviek normy STN EN ISO 9001. V pláne budú stanovené potrebné kontrolné a skúšobné operácie pri realizácii projektu a taktiež nadväzné dokumenty, rozsah kontroly a záznamy z vykonávanej činnosti.
c) Realizačný harmonogram stavebných prác s vyznačenou kritickou cestou.
7. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
8. Splnenie podmienok účasti je možné v súlade s ustanovením § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní.
9. Súťažné podklady budú doručované na základe písomnej žiadosti emailom. Žiadosť o súťažné podklady zasielajte na e-mailovú adresu: luptak@arrpsk.sk
Oznámenia
Rok oznámenia
Číslo vestníka
Názov 1. podtypu oznámenia
Názov 2. podtypu oznámenia
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016
50
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
2/2016/SK
Oznámenia detailne
[2/2016/SK] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho