160911 - Dodávka vybavenia kuchyne a wellness
Detaily
ID zákazky
160911
Názov
Dodávka vybavenia kuchyne a wellness
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
14329
Hlavný kód CPV
39220000-0
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
119 015,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
4. 4. 2016 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:20
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
GURMEN s.r.o.
IČO
44025718
Mesto
Stará Ľubovňa
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
JUDr. Michal Mertiňák, Gabriela Mertiňáková
Kontaktný email
 mertinak.fememconsulting.sk
Kontaktný telefón
 +421 903525515
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je dodávka vybavenia kuchyne a wellness pre Relaxačno-kongresové centrum Hotela Família. Predmet zákazky sa delí na časti. Uchádzač predloží ponuku samostatne na jednotlivú časť alebo na celý predmet zákazky.
Informácie o otváraní ponúk
1. Otváranie častí ponúk označených ako "Ostatné" je neverejné. 2. Otváranie častí ponúk označených ako "Kritériá" je z dôvodu elektronickej aukcie a v súlade s § 43 ods. 3 zákona neverejné.
Doplňujúce informácie
1. Lehota viazanosti ponúk je stanovená do 31.12.2016. 2. Záujemcom/uchádzačom môže byť aj skupina fyzických osôb a/alebo právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu do predloženia ponuky ani na plnenie zmluvy, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na uskutočnenie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Skupina dodávateľov môže využiť finančné zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 27 ods. 2 citovaného zákona, technické a odborné kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 28 ods. 2 citovaného zákona. 3. Zákazka bude financovaná: z prostriedkov štátneho rozpočtu Slovenskej republiky, z prostriedkov EÚ Pôdohospodárska Platobná Agentúra z vlastných zdrojov obstarávateľa, Na plnenie predmetu zákazky nebudú poskytované finančné preddavky ani zálohové platby. Platba za plnenie predmetu zákazky sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku v mene euro (EUR), bankovým prevodom na účet. Úhrada bude vykonávaná na základe dňového dokladu - faktúry, vystavenej Zhotoviteľom so splatnosťou 60 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi. Ďalšie podrobnosti týkajúce sa financovania predmetu zákazky sú uvedené v návrhu zmluvy nachádzajúcej sa v časti B.2 Obchodné podmienky. 4. Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady každému záujemcovi, ktorý o ne v určenej lehote požiada a to v elektronickej podobe odoslaním na emailovú adresu uvedenú záujemcom v žiadosti o súťažné podklady. Verejný obstarávateľ však zároveň v prípade zaslania súťažných podkladov elektronicky požaduje zaslanie potvrdzujúceho emailu o obdržaní a bezproblémovom otvorení súťažných podkladov od záujemcov. Pokiaľ bude mať záujemca k dispozícií súťažné podklady len z profilu zo stránky Úradu pre verejné obstarávanie, odporúčame takémuto záujemcovi dať na vedomie verejnému obstarávateľovi svoje identifikačné resp. kontaktné údaje a dátum prevzatia súťažných podkladov z dôvodu evidencie záujemcov a prípadného rozposielania doplňujúcich informácií, vysvetľovania a evidencie lehôt v prípade uplatnenia revíznych postupov. 5. Verejný obstarávateľ pre účely komunikácie v tomto verejnom obstarávaní postupuje v súlade s § 155q zákona o verejnom obstarávaní podľa ustanovení § 18 zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31.10.2015. 6. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa, na ktorom bude verejný obstarávateľ uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v rámci tohto verejného obstarávania. 7. Telefonická komunikácia je možná iba v prípadoch overenia doručenia písomností a v prípade dohodnutia osobného doručenia písomností alebo ponuky s kontaktnou osobou uvedenou v oddiely I. tejto výzvy na predkladanie ponúk. Telefonická komunikácia je možná v pracovných dňoch v čase od 09:00 do 15:00 hod. Žiadne iné informácie nebudú telefonicky poskytované!
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Dodávka vybavenia kuchyne -- -- Kuchynské zariadenie, domáce potreby a potreby pre domáce hospodárstvo a dodávky pre stravovacie zariadenia
2 Dodávka wellness -- -- Zariadenia pre bazény
Položky detailne
[1] Dodávka vybavenia kuchyne
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
ul. Továrenska 827, 06401 Stará Ľubovňa, Slovenská republika
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
160911
Názov položky
Dodávka vybavenia kuchyne
Kód CPV
39220000-0
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Kuchynské zariadenie, domáce potreby a potreby pre domáce hospodárstvo a dodávky pre stravovacie zariadenia
[2] Dodávka wellness
P.č.
2
Hlavné miesto dodania/plnenia
ul. Továrenska 827, 06401 Stará Ľubovňa, Slovenská republika
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
160911
Názov položky
Dodávka wellness
Kód CPV
43324100-1
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Zariadenia pre bazény
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 51 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Informácie o ukončenom plnení zmluvy GURMEN/T/2016/001
2016 183 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk GURMEN/Z/2016-01
Oznámenia detailne
[GURMEN/T/2016/001] Informácie o ukončenom plnení zmluvy
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o ukončenom plnení zmluvy
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
GURMEN/T/2016/001
Dátum zverejnenia vo vestníku
14. 3. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
IZ
ID zákazky
160911
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
51
[GURMEN/Z/2016-01] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
GURMEN/Z/2016-01
Dátum zverejnenia vo vestníku
21. 9. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
160911
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
183