160916 - Zvýšenie energetickej efektívnosti budovy obecnej knižnice v Hliníku nad Hronom
Detaily
ID zákazky
160916
Názov
Zvýšenie energetickej efektívnosti budovy obecnej knižnice v Hliníku nad Hronom
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
5360
Hlavný kód CPV
45321000-3
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
372 395,21
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
11. 4. 2016 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:20
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Hliník nad Hronom
IČO
00320609
Mesto
Hliník nad Hronom
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Ľubomír Gašparík
Kontaktný email
 lubomir.gasparikultimaratio.sk
Kontaktný telefón
 +421 911304888
Rozširujúce info
Popis zákazky
Stavebné úpravy objektu za účelom zvýšenia energetickej efektívnosti budovy obecnej knižnice v Hliníku nad Hronom. Podrobnejšie informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Podľa §41 zákona o verejnom obstarávaní. Na otváraní ponúk časť KRITÉRIÁ sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku a ich ponuka nebola z hodnotenia vylúčená. Štatutárny zástupca organizácie sa preukáže preukazom totožnosti a výpisom z obchodného registra resp. živnostenským listom. Iný zástupca spoločnosti sa preukáže preukazom totožnosti a úradne overeným splnomocnením potvrdeným štatutárnym zástupcom spoločnosti, že je oprávnený zúčastniť sa na otváraní ponúk v rámci predmetnej zákazky.
Doplňujúce informácie
1. Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. 2. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s úspešným/úspešnými uchádzačom/uchádzačmi, ktorého/ktorých ponuka bola prijatá, v prípade uchádzača/uchádzačov, ktorí nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých subdodávatelia podľa § 45 odseku 10 zákona, ktorí sú verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. 3. Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom že: a) dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci, v ktorého zastúpení koná Slovenská inovačná a energetická agentúra a príjemcom pomoci, ktorým je Objednávateľ, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok a b) dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania. V prípade neuzavretia zmluvy o nenávratný finančný príspevok, alebo neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom NFP, Objednávateľ si vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať. 4. Zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti predmetnej Zmluvy o poskytnutí NFP vykonávaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EU oprávnenými osobami, ktorými sú: i. Príslušné ministerstvo zastúpené svojou agentúrou, ii. Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, iii. Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, iv. Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, v. Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. i) až iv) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a ES, a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 5. Súťažné podklady sa budú záujemcom poskytovať výhradne v elektronickej forme. 6. Súťažné podklady budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa. 7. Stránkové hodiny na kontaktnom mieste pre verejné obstarávanie sú v pracovných dňoch v čase od 09:00 do 11:30 a od 12:30 do 16:00. 8. V Súlade s § 155q ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ pri komunikácii a výmene informácii bude uplatňovať §18 zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31.10.2015.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 51 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Informácie o ukončenom plnení zmluvy ALM000009_Hliník nad Hronom
Oznámenia detailne
[ALM000009_Hliník nad Hronom] Informácie o ukončenom plnení zmluvy
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o ukončenom plnení zmluvy
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
ALM000009_Hliník nad Hronom
Dátum zverejnenia vo vestníku
14. 3. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
IZ
ID zákazky
160916
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
51