160918 - Rekonštrukcia Materskej školy L.N. Tolstého, Veľké Kapušany
Detaily
ID zákazky
160918
Názov
Rekonštrukcia Materskej školy L.N. Tolstého, Veľké Kapušany
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
6374
Hlavný kód CPV
45214100-1
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
257 861,79
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
31. 3. 2016 11:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:20
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Veľké Kapušany
IČO
00332038
Mesto
Veľké Kapušany
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mária Šuleková, Mgr. Ľuboš Kakaš
Kontaktný email
 mariasulekovaagenturavo.sk
Kontaktný telefón
 +421 238104790
Rozširujúce info
Popis zákazky
1. Predmetom zákazky sú stavebné práce na Materskej škole na ul. L.N. Tolstého 89/2, Veľké Kapušany, parcela č. 4863/7, 4863/3. 2. Stavebné práce zahŕňajú zateplenie obvodového plášťa celého objektu z exteriérovej strany kontaktnym zatepľovacím systémom, zateplenie sokla, zateplenie strešnej konštrukcie, vymenu pôvodnych okien, dverí, zasklenych stien a copilitovej steny za nové plastové okná, dvere a zasklané steny. 3. Verejny obstarávateľ predkadá v prílohe súťažnych podkadov projektovú dokumentáciu, fotografickú dokumentáciu, sprievodnú technickú správu, vyjadrenie statika, tepelno technicky posudok, riešenie bleskozvodu a riešenie protipožiarnej ochrany.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie časti ponuky označenej ako časť Ostatné je neverejné, bude bez účasti uchádzačov. Otváranie častí ponúk, označenych akočasť Kritériá" vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom ktoýych ponuky neboli vylúčené. Verejny obstarávateľ umožňuje uchádzačom účasť na otváraní častí ponúk, označenych ako časť "Kritériá". Verejný obstarávateľ elektronickou poštou mailom oznámi uchádzačom termín otvárania ponúk časti Kritériá minimálne 5 pracovnych dní vopred.
Doplňujúce informácie
1.Súťažné podklady sa poskytujú mailom, alebo osobne na základe žiadosti o súťažné podklady, na adrese: mariasulekova@agenturavo.sk. Záujemca uvedie v žiadosti o súťažné podklady kontaktnú osobu a mail adresu. 2. Záujemcovia predkladajú žiadosti v slovenskom jazyku, poštou, osobne, faxom, alebo e-mailom. Súťažné podklady sú k dispozícií aj v profile verejného obstarávateľa. V prípade ak ich uchádzač získa z profilu verejného obstarávateľa je potrebné uviesť túto informáciu na adresu mariasulekova@agenturavo.sk za účelom poskytovania prípadnych ďalších informácií súvisiacich s predmetom zákazky. 3.Verejný obstarávateľ nemá k dispozícií finančné prostriedky na predmet zákazky, ale plánuje ich získať z fondov EÚ, alebo inych finančnych nástrojov. 4. Uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe a súčasne ich predloží v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu tychto osôb a odtlačku pečiatky. 5. Verejný obstarávateľ použije v procese verejného obstarávania elektronickú formu komunikácie so záujemcami/ uchádzačmi, pričom sú záujemcovia/uchádzači povinní potvrdiť prijatie mailovej správy. 6. Verejný obstarávateľ upozorňuje na dodržanie § 12a) zákona, Konečny užívateľ vyhod. 7. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť skupina dodávateľov. Verejný obstarávateľ ani obstarávateľ nesmie vyžadovať od skupiny dodávateľov, aby vytvorila určitú právnu formu do predloženia ponuky. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ však môže vyžadovať vytvorenie určitej právnej formy, ak ponuka skupiny dodávateľov bola prijatá a vytvorenie právnej formy je potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní tykajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Skupina dodávateľov môže využiť finančné zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo inych osôb podľa § 27 ods. 2, technické a odborné kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo inych osôb podľa § 28 ods. 2. 8. Verejný obstarávateľ nepožaduje obhliadku predmetu zákazky. 9. Verejný obstaraváteľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý nemá v registri konečných užívateľov vyýhod zapísaných konečných užívateľov výhod, alebo ktorých subdodávatelia podľa § 45 ods. 10 zákona , ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Verejný obstaráváteľ zároveň nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, pokiaľ osoby podľa § 27 ods. 2, ktorých finančné zdroje uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie finančného a ekonomického postavenia alebo osoby podla § 28 ods. 2, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač využil na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísanych konečných užívateľov výhod. Povinnosť mať zapísanych konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje aj na subdodávateľa, ktorý sa má podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia, uvedenej v ponuke uchádzača. Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje na každého člena skupiny dodávateľov. 10. Požiadavky verejného obstarávateľa: 10.1 Uchádzač v ponuke predloží úradne osvedčenú kópiu platného SYSTÉMU MANAŽÉRSTVA BEZPEČNOSTI A OCHRANY ZDRAVIA PRI PRÁCI podľa štandardov OHSAS 18001, alebo ekvivalent. 10.2 Uchádzač v ponuke predloží licenciu na ponuknutý zatepľovací systém. 10.3 Uchádzač sa zmluvne zaviaže, že v tejto zákazke vytvorí min, jedno pracovné miesto osoby v zmysle Metodického pokynu Výzvy na predkladanie žiadosti o NFP SR 2014-2020, príloha č. 3.5, bod 1.3 Sociálny aspekt pri verejnom obstarávaní, pri zadávaní zákaziek pri uplatňovaní sociálneho aspektu pri verejnom obstarávaní pre Program rozvoja vidieka SR 2014-2010. (t.j. úspešny uchádzač musí zamestnanosť pri plnení predmetnej zmluvy napr. jednu nezamestnanú osobu do 26 rokov, alebo dôchodcu, alebo ZŤP a pod.) 10.4 Úspešny uchádzač pred podpisom zmluvy o dielo na základe vyzvania objednávateľa vinkuluje na bankovom účte dodávateľa bankovú záruku vo vyške 10% z ceny diela, alebo zloží na účet objednávateľa sumu vo vyške 10% z ceny diela bez DPH ako vykonovú záruku. Nezloženie vykonovej záruky bude považované za odmietnutie uzatvorenia Zmluvy o dielo zo strany dodávateľa. Vykonová záruka bude vrátená dodávateľovi do 10 kalendárnych dní po riadnom odovzdaní diela objednávateľovi, resp. po odstránení nedorobkov uvedených v preberacom protokole. 10.5 Ostatné podmienky a pravidlá v procese zadania tejto zákazky neuvedené vo Výzve na predkladanie ponúk a v súťažnych podkladoch sa riadia zákonom č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 51 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Informácie o ukončenom plnení zmluvy VKTOLSTEHO692016
2016 187 Výzvy na predkladanie ponúk Informácie o použití priameho rokovacieho konania pre podlimitné zákazky ZRVKAPUS092016
Oznámenia detailne
[VKTOLSTEHO692016] Informácie o ukončenom plnení zmluvy
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o ukončenom plnení zmluvy
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VKTOLSTEHO692016
Dátum zverejnenia vo vestníku
14. 3. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
IZ
ID zákazky
160918
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
51
[ZRVKAPUS092016] Informácie o použití priameho rokovacieho konania pre podlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o použití priameho rokovacieho konania pre podlimitné zákazky
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
ZRVKAPUS092016
Dátum zverejnenia vo vestníku
27. 9. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
IB
ID zákazky
160918
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
187