160921 - Zníženie energetickej náročnosti budovy kultúrneho domu a priľahlých administratívnych priestorov v Modrom Kameni
Detaily
ID zákazky
160921
Názov
Zníženie energetickej náročnosti budovy kultúrneho domu a priľahlých administratívnych priestorov v Modrom Kameni
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
5280
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
915 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
31. 3. 2016 08:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:20
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Modrý Kameň
IČO
00319457
Mesto
Modrý Kameň
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
PhDr. Matúš Džuppa
Kontaktný email
 dzuppaekoauris.sk
Kontaktný telefón
 +421 904281818
Rozširujúce info
Popis zákazky
Projektová dokumentácia rieši stavebné úpravy budovy Kultúrneho domu v Modrom Kameni za účelom zníženia energetickej náročnosti budovy. Obsahom stavebných úprav je : - zateplenie obvodových stien budovy - zateplenie stropu - výmena vonkajších otvorov okien a dverí - rekonštrukcia a modernizácia vykurovania - rekonštrukcia a modernizácia systémov osvetlenia - odizolovanie zavlhnutých vonkajších stien zo západnej strany v úrovni 1NP po celej dĺžke - obnova náterov jestvujúcej krytiny z hliníkového plechu - výmena krytiny nad zvýšenou časťou stavby šatní mužov a žien - kompletná výmena klampiarskych konštrukcií - odstránenie murovaných komínov vyčnievajúcich nad strešnú konštrukciu a krytinu
Informácie o otváraní ponúk
Osoby sa môžu zúčastniť na otváraní ponúk v súlade s podmienkami uvedenými v súťažných podkladoch.
Doplňujúce informácie
1.Záujemci si môžu súťažné podklady vyžiadať doručením písomnej žiadosti o ich poskytnutie doručenej elektronicky na e-mailovú adresu kontaktnej osoby na adrese dzuppa@ekoauris.sk. Žiadosť musí obsahovať identifikáciu verejného obstarávateľa, vyhláseného verejného obstarávania v rámci ktorého žiada poskytnutie súťažných podkladov, identifikáciu záujemcu a jeho kontaktné údaje. Doplnenie žiadosti doručením v listinnej forme sa nevyžaduje. Súťažné podklady sú zároveň uverejnené v profile verejného obstarávateľa. 1.1.Verejný obstarávateľ v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní zverejňuje súťažné podklady a doplňujúce dokumenty vo svojom profile. Každý uchádzač, ktorý požiada o poskytnutie súťažných podkladov bude presmerovaný na profil verejného obstarávateľa. Iné typy a formáty súťažných podkladov nebudú poskytované. 2.Verejný obstarávateľ bude v profile zverejňovať všetky odpovede na doručené žiadosti o vysvetlenie súťažných podkladov, ktoré zároveň doručí všetkým známym záujemcom a v prípade doplnenia súťažných podkladov zverejní v profile aj znenie rozsahu ich doplnenia. Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou uchádzača/záujemcu v tomto verejnom obstarávaní a s prípravou a predkladaním ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania 3.V prípade predkladania ponuky skupiny dodávateľov musí byť súčasťou ponuky aj osobitné písomné splnomocnenie pre člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci celého procesu verejného obstarávania. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči verejnému obstarávateľovi záväzné. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov a predložené ako originál alebo overená kópia. 4.pre potreby podania žiadosti o vysvetlenie a inej komunikácie sa odporúča využiť elektronickú poštu. 5. Upozornenie pre uchádzačov: V prípade ak na kontaktnej adrese je možné získať aj súťažné podklady pre iné zákazky podobného charakteru, a uchádzač má v úmysle požiadať o viacero súťažných podkladov, je nevyhnutné, aby uchádzač požiadal o každé zo súťažných podkladov v samostatnej obálke. Táto povinnosť platí aj v prípade doručovania iných písomností 6. Toto verejné obstarávanie podlieha administratívnej kontrole uskutočnenej Poskytovateľom nenávratného finančného príspevku. Zmluva s úspešným uchádzačom bude podpísaná iba v prípade kladného výsledku predmetnej administratívnej kontroly, tzn. iba v prípade doručenia Záznamu z administratívnej kontroly verejného obstarávania pred podpisom zmluvy, ktorým Poskytovateľ NFP deklaruje, že Prijímateľ môže podpísať zmluvu s úspešným uchádzačom. 7. Upozorňujeme uchádzačov, že pracovná doba je od 08:00 do 15:00 hod. Doručovanie formou osobného doručenia, pošty, kuriérom alebo elektronicky počítané na pracovné dni je nevyhnutné zo strany uchádzačov prispôsobiť ukončeniu pracovného dňa. Doručenie po 15:00 daného dňa sa bude považovať za doručenie v deň nasledujúci. V deň predkladania ponúk bude na kontaktnom mieste umožnené osobné predkladanie ponúk od 07:45 hod.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2017 130 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 01
Oznámenia detailne
[01] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Koncesné obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
01
Dátum zverejnenia vo vestníku
4. 7. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
K
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
160921
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
130