160923 - Zvýšenie energetickej hospodárnosti budovy obecného úradu Dvory nad Žitavou
Detaily
ID zákazky
160923
Názov
Zvýšenie energetickej hospodárnosti budovy obecného úradu Dvory nad Žitavou
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
4450
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
468 427,12
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
31. 3. 2016 08:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:20
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Dvory nad Žitavou
IČO
00308897
Mesto
Dvory nad Žitavou
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
PhDr. Matúš Džuppa
Kontaktný email
 dzuppaekoauris.sk
Kontaktný telefón
 +421 904281818
Rozširujúce info
Popis zákazky
Projektová dokumentácia rieši zateplenie objektu / stien a strešného plášťa s výmenou strešnej krytiny / budovy Obecného úradu v obci Dvory nad Žitavou a čiastočnú výmenu okenných otvorov na celom obvodovom plášti( na prízemí a poschodí objektu boli už okná vymenené v r. 2013). Projekt rieši: - opravy všetkých štyroch fasád s kontaktným zateplením a úpravou fasády, - výmena drevených okien v podkroví na fasáde objektu a zasklení vikierov vrátane vonkajších parapetov už vymenených okien , - výmena okien v suteréne za hliníkové, - zateplenie strešného plášťa a výmena strešnej krytiny za plechovú , - zateplenie stropu suterénu, - nová systémová podlahová doska pre podlahové kúrenie v podkroví, - výmena klampiarskych výrobkov nové dažďové žľaby , dažďozvody a oplechovania atiky, striešok , vikerov a pod.. .
Informácie o otváraní ponúk
Áno. V súlade s pokynmi uvedenými v súťažných podkladoch
Doplňujúce informácie
1.Záujemci si môžu súťažné podklady vyžiadať doručením písomnej žiadosti o ich poskytnutie doručenej elektronicky na e-mailovú adresu kontaktnej osoby na adrese dzuppa@ekoauris.sk. Žiadosť musí obsahovať identifikáciu verejného obstarávateľa, vyhláseného verejného obstarávania v rámci ktorého žiada poskytnutie súťažných podkladov, identifikáciu záujemcu a jeho kontaktné údaje. Doplnenie žiadosti doručením v listinnej forme sa nevyžaduje. Súťažné podklady sú zároveň uverejnené v profile verejného obstarávateľa. 1.1.Verejný obstarávateľ v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní zverejňuje súťažné podklady a doplňujúce dokumenty vo svojom profile. Každý uchádzač, ktorý požiada o poskytnutie súťažných podkladov bude presmerovaný na profil verejného obstarávateľa. Iné typy a formáty súťažných podkladov nebudú poskytované. 2.Verejný obstarávateľ bude v profile zverejňovať všetky odpovede na doručené žiadosti o vysvetlenie súťažných podkladov, ktoré zároveň doručí všetkým známym záujemcom a v prípade doplnenia súťažných podkladov zverejní v profile aj znenie rozsahu ich doplnenia. Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou uchádzača/záujemcu v tomto verejnom obstarávaní a s prípravou a predkladaním ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania 3.V prípade predkladania ponuky skupiny dodávateľov musí byť súčasťou ponuky aj osobitné písomné splnomocnenie pre člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci celého procesu verejného obstarávania. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči verejnému obstarávateľovi záväzné. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov a predložené ako originál alebo overená kópia. 4.pre potreby podania žiadosti o vysvetlenie a inej komunikácie sa odporúča využiť elektronickú poštu. 5. Upozornenie pre uchádzačov: V prípade ak na kontaktnej adrese je možné získať aj súťažné podklady pre iné zákazky podobného charakteru, a uchádzač má v úmysle požiadať o viacero súťažných podkladov, je nevyhnutné, aby uchádzač požiadal o každé zo súťažných podkladov v samostatnej obálke. Táto povinnosť platí aj v prípade doručovania iných písomností 6. Toto verejné obstarávanie podlieha administratívnej kontrole uskutočnenej Poskytovateľom nenávratného finančného príspevku. Zmluva s úspešným uchádzačom bude podpísaná iba v prípade kladného výsledku predmetnej administratívnej kontroly, tzn. iba v prípade doručenia Záznamu z administratívnej kontroly verejného obstarávania pred podpisom zmluvy, ktorým Poskytovateľ NFP deklaruje, že Prijímateľ môže podpísať zmluvu s úspešným uchádzačom. 7. Upozorňujeme uchádzačov, že pracovná doba je od 08:00 do 15:00 hod. Doručovanie formou osobného doručenia, pošty, kuriérom alebo elektronicky počítané na pracovné dni je nevyhnutné zo strany uchádzačov prispôsobiť ukončeniu pracovného dňa. Doručenie po 15:00 daného dňa sa bude považovať za doručenie v deň nasledujúci. V deň predkladania ponúk bude na kontaktnom mieste umožnené osobné predkladanie ponúk od 07:45 hod.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2017 225 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Dvory/2017
Oznámenia detailne
[Dvory/2017] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
Dvory/2017
Dátum zverejnenia vo vestníku
15. 11. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
160923
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
225