160926 - Rekonštrukcia a zateplenie autobusovej stanice s bezbariérovým prístupom
Detaily
ID zákazky
160926
Názov
Rekonštrukcia a zateplenie autobusovej stanice s bezbariérovým prístupom
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
17810
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
91 304,20
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
31. 3. 2016 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:20
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
COMORRA SERVIS
IČO
44191758
Mesto
Komárno
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Monika Hlinková
Kontaktný email
 komarnoobstaram.sk
Kontaktný telefón
 +421 905212606
Rozširujúce info
Popis zákazky
Rekonštrukcia a zateplenie autobusovej stanice s bezbariérovým prístupom Zateplenie fasády, strechy, stropu v suteréne Výmena okien a dverí Výmena bleskovodu Vybudovanie bezbariérového prístupu Podrobný opis a rozsah predmetu obstarávania je uvedený v projekte stavby a vo výkaze výmer, ktorý je súčasťou súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
Obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložia ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Doplňujúce informácie
1.Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva V prípade, ak úspešným uchádzačom bude skupina dodávateľov, verejný obstarávateľ požaduje pred podpisom zmluvy, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými právnymi predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii tohto predmetu zákazky. 2.Ďalšie osobitné podmienky: Úspešný uchádzač bude povinný pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania predložiť: 2.1.Doklad preukazujúci uzatvorenie poistenia pre prípad zodpovednosti za škodu vzniknutú inému v súvislosti s činnosťou alebo vzťahom uchádzača a jeho subdodávateľov s platnosťou po celú dobu trvania zmluvy o dielo na poistnú sumu 90 000,00 EUR. 2.2.Doklady podľa § 26 ods. (2) zákona pre každého subdodávateľa uvedeného v zozname subdodávateľov v zmysle prílohy č. 2 súťažných podkladov Návrh zmluvy o dielo - príloha č. 3 k návrhu zmluvy o dielo , 2.3.Doklad o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúceho vydaný na základe osobitného predpisu - odborná spôsobilosť na vybrané činnosti vo výstavbe podľa zákona č. 50/1 976 Zb. v znení neskorších predpisov a zákona č. 138/1 992 Zb. o autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, t. j. osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky pre činnosť stavbyvedúci s odborným zameraním v rozsahu zákazky pre osobu zodpovednú za riadenie stavebných prác. V prípade, že uvedené osvedčenie bolo vydané po 1.1.2009 , tzn. bez označenia odborného zamerania, žiada verejný obstarávateľ spolu s osvedčením predložiť aj potvrdenie Slovenskej komory stavebných inžinierov s uvedením podrobnejšieho rozsahu odborného zamerania, 2.4 Doklad o zložení finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa, alebo doklad o vystavení bankovej zábezpeky v prospech verejného obstarávateľa vo výške 15 % z ceny za dielo uvedenej v čl. V. bod 5.11 a)návrhu zmluvy o dielo vrátane DPH, ktoré budú slúžiť ako kaucia na zabezpečenie záväzku uchádzača na riadne a včasné plnenie povinností uchádzača zo zmluvy o dielo. Finančné prostriedky musia byť zložené na účet verejného obstarávateľa podľa pokynov verejného obstarávateľa uvedených vo vyzve na podpis zmluvy o dielo . Ako variabilný symbol uvedie uchádzač svoje IČO. 3.Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa bodu tohto oznámenia v dvoch výtlačkoch. 4.V prípade, že úspešný uchádzač pred podpisom zmlúv v lehote podľa § 45 ods .(9) zákona nepredloží doklady alebo dokumenty uvedené v bode 3. tejto časti oznámenia, verejný obstarávateľ to bude považovať za neposkytnutie riadnej súčinnosti bude postupovať podľa zákona a predmetných súťažných podkladov (najmä bodu. 36.3.). Úspešný uchádzač, jeho subdodávatelia podľa § 45 ods. 10 zákona o verejnom obstarávaní a jeho osoby podľa § 27 ods. 2 a § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní sú povinní na účely poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy mať ku dňu podpisu zmluvy v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. 6.Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa , na ktorom verejný obstarávateľ bude uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so zákonom v rámci tohto verejného obstarávania.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 51 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Informácie o ukončenom plnení zmluvy Komárno/2016/1
Oznámenia detailne
[Komárno/2016/1] Informácie o ukončenom plnení zmluvy
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o ukončenom plnení zmluvy
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
Komárno/2016/1
Dátum zverejnenia vo vestníku
14. 3. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
IZ
ID zákazky
160926
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
51