160952 - Zvyšovanie energetickej efektívnosti MŠ Tatranská 63, Banská Bystrica - stavebné práce
Detaily
ID zákazky
160952
Názov
Zvyšovanie energetickej efektívnosti MŠ Tatranská 63, Banská Bystrica - stavebné práce
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
4778
Hlavný kód CPV
45214100-1
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
1 130 966,57
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
8. 4. 2016 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:20
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Banská Bystrica
IČO
00313271
Mesto
Banská Bystrica
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Peter Mišura, Ing. Dušan Tury
Kontaktný email
 webmastermisbb.sk
Kontaktný telefón
 +421 484330341 / 484330340
Rozširujúce info
Popis zákazky
Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača zabezpečiť realizáciu diela Zvyšovanie energetickej efektívnosti Materskej školy Tatranská 63, Banská Bystrica - stavebné práce vrámci projektu Zvyšovanie energetickej efektívnosti MŠ Tatranská 63, Banská Bystrica financovaného pomocou nenávratného finančného príspevku z prostriedkov Európskej únie - Operačného programu Kvalita životného prostredia, Prioritná os 4,Investičná priorita 4.3, Špecifický cieľ 4.3.1. Zníženie spotreby energie pri prevádzke verejných budov, výzvy s kódom OPKZP-PO4-SC431-2015-6 ( NFP), v súlade s projektovou dokumentáciou zhotovenou: Ing. arch. Martinom Bizoňom, autorizovaným architektom, Horné Záhrady 11, Banská Bystrica, so stavebným povolením OcÚ 11/2016/MA, číslo evidenčné 3/2016 , vydaným dňa 16.02.2016 v obci Malachov, s návrhom Zmluvy o dielo a Súťažnými podkladmi k tejto zákazke, ktoré tvoria spolu Podkladovú dokumentáciu k realizácii Diela. Podrobný opis predmetu zákazky je popísaný v Podkladovej dokumentácii. Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác na významnej obnove budovy Materskej školy Tatranská 63, Banská Bystrica, ktorá stojí na parc. č.: CKN 2988, 3096, k.ú. Sásová v rámci Projektu Zvyšovanie energetickej efektívnosti MŠ Tatranská 63, Banská Bystrica financovaného z prostriedkov Európskej únie , výsledkom ktorých je významná obnova budovy materskej školy -typovej panelovej stavby zroku 1986, ktorú tvoria 4 pavilóny prepojené dvoma spojovacími chodbami a úspora energie nad rámec minimálnych požiadaviek na energetickú hospodárnosť budov v zmysle platnej legislatívy, t.j. zníženie potreby energie na úroveň nízkoenergetických budov. Vytvoria sa tiež podmienky na zvýšenie kvality predškolskej výchovy. Cieľom je dosiahnuť pre vykurovanie a prípravu teplej vody energetickú triedu B a súčasne dosiahnuť energetickú triedu pre globálny ukazovateľ A1. Zrealizovanými opatreniami v súlade s projektovou dokumentáciou, ktorými sú najmä: zateplenie obvodových stien v celom rozsahu nová tepelná izolácia a hydroizolácia plochých striech v celom rozsahu zateplenie stropov technických suterénov výmena okien a vstupných dverí ( v spojovacích chodbách majú okná kruhový tvar) vonkajšie tienenie textilnými screenovými clonami, zmeny fasád v malom rozsahu nahradenie niektorých existujúcich balkónových dverí oknom a zamurovanie parapetu stavebné úpravy spojovacích chodieb asanácie sklenených Copilitových výplní, zamurovanie obvodových stien a nové okná,zníženie počtu vstupov do Spojovacích chodieb vybudovanie bezbariérových vstupov v mieste existujúcich chodníkov do Pavilónov A, B a C so šikmými rampami so zábradlím nové rozvody ústredného kúrenia, nové vykurovacie telesá a hydraulické vyregulovanie systému s regulovaním a meraním jednotlivých pavilónov nové ležaté rozvody studenej a teplej vody v technických suterénoch, napojené na existujúce stupačky, použitie obnoviteľného zdroja bojlerov s tepelným čerpadlom, pre lokálnu prípravu teplej vody pre každý pavilón A, B a C samostatne - výmena vodovodných batérií za pákové šetriace v miestnostiach pre hygienu detí zriadenie riadeného vetrania so spätným získavaním tepla v každej triede materskej školy nové rozvody pre osvetlenie a zásuvkové rozvody so samostatným meraním jednotlivých pavilónov a zónovaním nové bleskozvody monitorovanie a riadenie spotreby elektrickej energie nadradeným systémom s výstupom M-bus. Objednávateľ je povinný dosiahnuť záväzné hodnoty merateľných ukazovateľov uvedených v Zmluve o poskytnutí NFP. Zhotoviteľ je povinný splniť všetky minimálne technické požiadavky na zhotovenie Diela v súlade s Podkladovou dokumentáciou a platnými normami a predpismi tak, aby táto povinnosť Objednávateľa nebola ohrozená. Akýkoľvek odkaz na národné technické osvedčenia, alebo národné technické špecifikácie resp. obchodné názvy či typové označenia, značku alebo miesto pôvodu výroby, automaticky znamená, že možno použiť ekvivalent. Presná špecifikácia prác je uvedená vo výkaze výmer.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie časti ponúk označených ako Ostatné je neverejné a uskutoční sa dňa 11.04.2016 o 10,00 hod. Po otvorení časti ponuky označenej ako Ostatné , komisia vykoná všetky úkony podľa platného zákona o verejnom obstarávaní, spočívajúce vo vyhodnotení tejto časti ponuky, podaní vysvetlenia, doplnení tejto časti ponuky, vyhodnotení splnenia podmienok účasti a vylúčení ponúk uchádzačov. Otváranie časti ponúk označených ako Kritériá je verejné a uskutoční sa v budove Mestského úradu, Československej armády 26, 974 01 Banská Bystrica, zasadačka II. poschodie č. dv. 290 a termín otvárania bude uchádzačom písomne oznámený min. 5 pracovných dní pred otváraním. Otváranie časti ponúk označených ako Kritériá vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené.
Doplňujúce informácie
1. Súťažné podklady sú dňom zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk dostupné v elektronickej podobe v profile verejného obstarávateľa. Suťažné podklady v elektronickej podobe si záujemca môže vyžiadať aj na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku doručenej poštou alebo osobne na adresu Mesto Banská Bystrica, Československej armády 26, 974 01 Banská Bystrica alebo e-mailom na adrese peter.misura@banskabystrica.sk. V prípade zaslania žiadosti o súťažné podklady e-mailom sa nevyžaduje dodatočné potvrdenie poštovou zásielkou. Spôsob prevzatia súťažných podkladov žiadame uviesť v žiadosti o súťažné podklady: zaslanie elektronicky (e-mailom) alebo osobné prevzatie (osobné prevzatie po telefonickom dohovore s kontaktnou osobou uvedenou v bode 1. tejto výzvy). 2. Podľa § 32 ods. 11 splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. 3. Ak je v predkladaných dokladoch uvedená iná mena ako EUR, prepočet na EUR vykoná uchádzač. Prevod v prípade inej meny kurzom ECB, vždy k 31.12. príslušného roka, za ktorý sa daný finančný údaj vyžaduje. Prepočet vykoná uchádzač tak, že k sume v pôvodnej mene sa uvedie suma v EUR a platný kurz. Prevod z SKK konverzným kurzom 30,126 SKK/EUR. 4. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje možnosť zrušenia použitého postupu zadávania zákazky v zmysle § 46 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov. 5. Podľa §18a zákona o verejnom obstarávaní uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty súčasne aj na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. 6. Pracovný čas verejného obstarávateľa pre účely tohto verejného obstarávania je v pracovných dňoch v čase od 800 hod. do 1400 hod., kedy je možné doručovať písomnosti osobne. 7. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo komunikovať iba v slovenskom jazyku. 8. Zhotoviteľ je povinný zrealizovať stavbu v požadovanej kvalite a z požadovaných materiálov tak, aby Objednávateľ mohol preukázať Poskytovateľovi NFP splnenie záväznej hodnoty plánovaných merateľných ukazovateľov včase ukončenia Diela, ako aj počas 5-tich rokov udržateľnosti projektu v súlade so Zmluvou o poskytnutí NFP uzatvorenou medzi Objednávateľom a Poskytovateľom NFP. Nesplnenie tejto povinnosti v závislosti od veľkosti odchýlky od plánovanej hodnoty ukazovateľa by malo za následok zníženie výšky NFP alebo odstúpenie Poskytovateľa NFP od Zmluvy o poskytnutí NFP uzatvorenej medzi Objednávateľom a Poskytovateľom NFP. Ak bude táto odchýlka spôsobená Zhotoviteľom z dôvodu nesprávne použitých technologických postupov alebo materiálov, ktoré sú v rozpore s Podkladovou dokumentáciou, bude sa to považovať za podstatné porušenie Zmluvy o dielo. V takom prípade je Objednávateľ oprávnený uplatniť si vzniknutú škodu u Zhotoviteľa v plnej výške. Zhotoviteľ nezodpovedá za škody vzniknuté z dôvodu chýb v projektovej dokumentácii. 9. Ak by v priebehu zhotovovania Diela došlo k akýmkoľvek rozporom medzi Objednávateľom a Zhotoviteľom, nesmie dôjsť k zastaveniu, prerušeniu prác na Diele alebo ich oneskoreniu, inému ovplyvneniu realizácie prác zo strany Zhotoviteľa, pričom Zhotoviteľ zodpovedá za všetky škody, ktoré vzniknú nedodržaním tejto povinnosti. 10. Zhotoviteľ je povinný sa počas prípravy súťažnej ponuky oboznámiť s aktuálne platnou Zmluvou o poskytnutí NFP, jej prílohami a Všeobecnými zmluvnými podmienkami k tejto Zmluve o poskytnutí NFP, zverejnenými na webovej stránke Poskytovateľa NFP http://www.op-kzp.sk. 11. Zhotoviteľ je povinný počas plnenia Zmluvy o dielo na uvedenú zákazku oboznámiť sa saktuálne platnou Zmluvou oposkytnutí NFP a jej príloh uzatvorenou medzi Objednávateľom a Poskytovateľom NFP a Všeobecnými zmluvnými podmienkami k tejto Zmluve o poskytnutí NFP, zverejnenými na webovej stránke Poskytovateľa NFP v súlade splatnou legislatívou. 12. Ocenený Predmet zákazky musí zahŕňať všetky a akékoľvek plnenia, ktoré sú potrebné alebo budú požadované, aby sa vyhovelo všetkým požiadavkám obsiahnutým v Podkladovej Dokumentácii uvedenej v súťažných podkladoch, jej prílohách a pokynoch Objednávateľa, vrátane zabezpečenia potrebného lešenia, paženia, zdvíhacích mechanizmov, strážnej služby, znášanie nákladov na elektrickú energiu, telefóny, sociálne prenosné hygienické zariadenia, čistenie staveniska a odvoz stavebného odpadu, zabezpečenie ochrany Diela pred poškodením, zabezpečenie ochrany životného prostredia, ochrany zdravia a bezpečnosti osôb nachádzajúcich sa na stavenisku a pod., ostatné požiadavky uvedené vo výkresovej časti, v sprievodných a technických správach projektovej dokumentácie, všetkých povoleniach a v rozhodnutiach a záväzných stanoviskách, ako aj akékoľvek a všetky plnenia nevyhnutné na to, aby zhotovené Dielo riadne zodpovedalo v celom rozsahu všetkým právnym predpisom a bolo na Dielo možné získať právoplatné kolaudačné rozhodnutie v zmysle príslušných právnych predpisov. 13. Pri určovaní cien jednotlivých položiek výkazu výmer je potrebné venovať pozornosť všetkým požadovaným údajom, ako aj pokynom a záväzkom vyplývajúcim z pokynov pre uchádzačov na zhotovenie ponuky, z obchodných podmienok dodania predmetu obstarávania, ako aj z iných dokladov tvoriacich súčasť zmluvného záväzku, t.j. v cenách jednotlivých položiek bude premietnutá cena komplexného plnenia predmetu zákazky v zmysle Podkladovej dokumentácie, ktorej súčasťou sú celé súťažné podklady a oznámenie o vyhlásení VO na túto zákazku . 14. Verejné obstarávanie podlieha administratívnej kontrole uskutočnenej Poskytovateľom nenávratného finančného príspevku v súlade splatnými programovými dokumentmi Operačného programu Kvalita životného prostredia. 15. Zmluva s úspešným uchádzačom bude podpísaná iba v prípade kladného výsledku predmetnej administratívnej kontroly, tzn. iba v prípade doručenia Záznamu z administratívnej kontroly verejného obstarávania pred podpisom zmluvy, ktorým Poskytovateľ NFP deklaruje, že Prijímateľ môže pristúpiť k podpísaniu zmluvy s úspešným uchádzačom.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 51 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Informácie o ukončenom plnení zmluvy MS Tatranska prace1
2017 87 Výzvy na predkladanie ponúk Informácie o použití priameho rokovacieho konania pre podlimitné zákazky Tatranska2
2017 226 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk Pr. V - 19633/2016
Oznámenia detailne
[MS Tatranska prace1] Informácie o ukončenom plnení zmluvy
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o ukončenom plnení zmluvy
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
MS Tatranska prace1
Dátum zverejnenia vo vestníku
14. 3. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
IZ
ID zákazky
160952
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
51
[Tatranska2] Informácie o použití priameho rokovacieho konania pre podlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o použití priameho rokovacieho konania pre podlimitné zákazky
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
Tatranska2
Dátum zverejnenia vo vestníku
3. 5. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
IB
ID zákazky
160952
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
87
[Pr. V - 19633/2016] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
ZMENA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
Pr. V - 19633/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
16. 11. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
160952
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ZMENE ZMLUVY A RÁMCOVEJ DOHODY
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
226