160957 - Zníženie energetickej náročnosti budovy MŠ v Marcelovej
Detaily
ID zákazky
160957
Názov
Zníženie energetickej náročnosti budovy MŠ v Marcelovej
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
4287
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
878 574,98
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
1. 4. 2016 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:20
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Marcelová
IČO
00306550
Mesto
Marcelová
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ervín Varga, starosta obce
Kontaktný email
 starostamarcelova.sk
Kontaktný telefón
 +421 357798301
Rozširujúce info
Popis zákazky
Hlavnou úlohou tohto projektu je ZNÍŽENIE ENERGETICKEJ NÁROČNOSTI BUDOVY MŠ V MARCELOVEJ zateplením fasády, zateplením medzistropu a podlahy na teréne, výmenou výplní otvorov vo fasáde, nadstavbou zateplenej šikmej strechy, rekonštrukciou kotolne a vykurovacieho systému, výmenou osvetľovacích telies. Jestvujúce murované komínové teleso a miestnosť na streche dvojpodlažnej časti pre expanznú nádobu bude odstránená. Meniť sa bude aj bleskozvod. Údaje o plochách -zastavaná plocha: 985,80m2 -obostavaný priestor: 5580 m3 Podrobný predmet obstarávania je v súťažných podkladoch, v projektovej dokumentácii a výkaze-výmer.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk časť OSTATNÉ je neverejné a pri otváraní ponúk komisia postupuje podľa § 41 zákona. Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk časti OSTATNÉ, a po uplynutí podmienok uvedených v § 41 ods. 2 zákona oznámi všetkým uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené dátum, čas a miesto otvárania časti ponúk označených ako KRITÉRIÁ. Otváranie ponúk časť KRITÉRIÁ je verejné v nadväznosti na použitie ustanovení § 41 zákona. Na otváraní ponúk časť KRITÉRIÁ sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku a ich ponuka nebola z hodnotenia vylúčená.
Doplňujúce informácie
1.Verejný obstarávateľ všetky povinné informácie a dokumenty podľa zákona o verejnom obstarávaní uverejní v profile obstarávateľa. Upozorňujeme uchádzačov, že súťažné podklady sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa, kde je k nim umožnený neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami. Preto uchádzačom odporúčame stiahnuť si súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa. Žiadať o vydanie súťažných podkladov nie je nutné. Adresa profilu: https://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/4287/zakazky 2.Súťažné podklady sa poskytujú aj na základe písomnej žiadosti doručenej v slovenskom alebo českom jazyku. Žiadosti požadujeme zaslať podľa možnosti elektronickou poštou na adresu: vo.csintalan@gmail.com. Súťažné podklady budú poskytnuté v elektronickej forme na emailovú adresu uvedenú v žiadosti. 3.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude v slovenskom jazyku. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk. Uprednostňujeme elektronickú komunikáciu elektronickou poštou na adresu: vo.csintalan@gmail.com. 4.Všetky vysvetlenia a doplnenia SP, rovnako ako kladné vybavenia žiadostí o nápravu, bude verejný obstarávateľ uverejňovať vo svojom profile. Predmetné písomnosti bude verejný obstarávateľ považovať za odoslané/doručené v momente uverejnenia vo svojom profile. 5.Úspešný uchádzač pri podpise zmluvy o dielo, preukáže verejnému obstarávateľovi, že má uzatvorenú zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu vzniknutú na majetku alebo zdraví tretích osôb počas realizácie diela vo výške minimálne predpokladanej hodnoty zákazky (vrátane DPH), platnú počas celej doby plnenia zmluvy o dielo. Doklad preukazujúci uvedené skutočnosti bude prílohou zmluvy o dielo. 6.Viazanosť ponuky žiada verejný obstarávateľ zabezpečiť zábezpekou vo výške 25.000,00 EUR (slovom: dvadsaťpäťtisíc eur). 7.Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača do dvoch pracovných dní od podpisu zmluvy objednávateľa, uhradiť na účet objednávateľa výkonovú zábezpeku pre prípad, že Zhotoviteľ nebude plniť svoje povinnosti podľa tejto zmluvy a objednávateľovi voči nemu vznikne pohľadávka (ďalej len "Výkonová zábezpeka") v sume 400.000,00 EUR. Objednávateľ' je oprávnený použiť Výkonovú zábezpeku alebo jej časť v prípade, ak zhotoviteľ' poruší niektorú svoju povinností uhradiť peňažné záväzky vrátane zmluvných pokút vyplývajúcich z tejto zmluvy, resp. na odstránenie vzniknutých vád diela. V prípade použitia výkonovej zábezpeky alebo jej časti objednávateľom bude zhotoviteľ bez zbytočného odkladu povinný doplniť Výkonovú zábezpeku do plnej výšky, t.j. do výšky 400.000,00 EUR, a to najneskôr do piatich pracovných dní od doručenia výzvy objednávateľa na jej doplnenie. V prípade, ak zhotoviteľ nedoplní na účet objednávateľa Výkonovú zábezpeku v lehote alebo ju nedoplní v stanovenej výške, je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu v sume 1000,00 EUR za každý deň omeškania so splnením tejto povinnosti, maximálne do výšky 20 % z Výkonovej zábezpeky. V prípade, ak zhotoviteľ neuhradí na účet objednávateľa Výkonovú zábezpeku alebo ju nedoplní, je objednávateľ' oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť. Odstúpenie je účinné dňom jeho doručenia zhotoviteľovi. Odstúpenie od zmluvy nemá vplyv na nárok objednávateľa na zmluvnú pokutu. Objednávateľ sa zaväzuje vrátiť na účet zhotoviteľa Výkonovú zábezpeku najneskôr do 30 kalendárnych dní od podpisu preberacieho protokolu. 8.Verejný obstarávateľ požaduje v súťažnej ponuke v časti OSTATNÉ predložiť/deklarovať nasledovné oprávnenia alebo ich ekvivalent: Oprávnenie EZ O(OU,M) EZ - A,B Oprávnenie PZ O(OU,R,M), Ag, h, Bf, g, h Oprávnenie TZ O(OU,M),Ab1,b2,Ba,b1,b2,e2,f1 9.V zmysle § 45 ods. 9 ZVO, úspešný uchádzač alebo uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy tak, aby mohla byť uzatvorené do 30 dní odo dňa uplynutia lehoty podľa odsekov 2 až 7, ak boli na ich uzatvorenie písomne vyzvaní. Za neposkytnutie riadnej súčinnosti sa v prípade tohto verejného obstarávania považuje najmä: -nepredloženie poistnej zmluvy na poistenie zodpovednosti za škody spôsobené tretej osobe v súvislosti s výkonom poistenej činnosti vo výške minimálne predpokladanej hodnoty zákazky (vrátane DPH), platnej počas celej doby plnenia zmluvy o dielo, a to najneskôr ku dňu podpisu zmluvy, -nezloženie Výkonovej zábezpeky vo výške 400.000,00 eur do dvoch pracovných dní od podpisu zmluvy objednávateľa, -nepredloženie certifikátu certifikát EWE zváracieho technológa. 10.Verejný obstarávateľ sa bude uchádzať o nenávratný finančný príspevok na uskutočnenie predmetu zákazky. Predmet zákazky bude realizovaný len v prípade získania nenávratného finančného príspevku.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 85 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk 5347 - WYP
2016 51 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Informácie o ukončenom plnení zmluvy 225/2016
Oznámenia detailne
[5347 - WYP] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
5347 - WYP
Dátum zverejnenia vo vestníku
5. 5. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
160957
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
85
[225/2016] Informácie o ukončenom plnení zmluvy
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o ukončenom plnení zmluvy
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
225/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
14. 3. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
IZ
ID zákazky
160957
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
51