160978 - STAVEBNÉ ÚPRAVY OBECNÉHO ÚRADU A KULTÚRNEHO DOMU
Detaily
ID zákazky
160978
Názov
STAVEBNÉ ÚPRAVY OBECNÉHO ÚRADU A KULTÚRNEHO DOMU
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
5760
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
137 337,15
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
1. 4. 2016 08:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:20
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Lastomír
IČO
00325406
Mesto
Lastomír
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Zuzana Lenická
Kontaktný email
 infostudnica-no.sk
Kontaktný telefón
 +421 917381833
Rozširujúce info
Popis zákazky
Projekt stavby rieši návrh rekonštrukcie budovy obecného úradu a kultúrneho domu v intraviláne obce Lastomír. Projekt architektúry rieši rekonštrukčné práce zamerané na zníženie energetickej náročnosti budovy a prevádzky. Projekt rieši zateplenie obvodových stien, výmenu okien a dverí, ktoré sú ešte pôvodné (časť už bola vymenená), zateplenie strechy a výmenu bleskozvodu. Projekt zateplenia časti budovy obecného úradu rieši komplexne nedostatky súčasného stavu budovy objektu v oblasti konštrukčnej (systémová porucha), energetickej, hygienickej a estetickej. Výmenou okien a vonkajších dverí, prevedením novou silikátovou tenko vrstvou omietkou na tepelnoizolačné dosky bude obnovená fasáda a tým celý objekt dostane nový vzhľad. Realizáciou stavebných úprav podľa projektovej dokumentácie sa popri odstránení systémovej poruchy zamedzí pokračovaniu degradácie obvodového plášťa, dosiahnu úspory energie, podstatne sa vylepší tepelná pohoda a celkový stav vnútorného prostredia v budove. Podrobný opis prác je definovaný v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní obálok s ponukami môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou, ktorá sa preukáže originálom plnej moci uchádzača alebo jeho úradne overenou kópiou na jeho zastupovanie. Na otváraní ponúk za účasti uchádzačov sa všetkým zúčastneným z predložených ponúk zverejnia obchodné mená, sídla alebo miesta podnikania všetkých uchádzačov a ich návrhy na plnenie kritérií, určených verejným obstarávateľom, ktoré sa dajú vyjadriť číslicou a ktoré predložili uchádzači vo svojej ponuke; ostatné údaje uvedené v ponuke sa nezverejňujú. Verejný obstarávateľ najneskôr do piatich dní odo dňa otvárania ponúk pošle všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk, zápisnicu z otvárania ponúk. Otváranie ponúk vykoná komisia tak, že najskôr overí neporušenosť ponuky a následne otvorí ponuku. Každú otvorenú ponuku komisia označí poradovým číslom v tom poradí, v akom bola predložená. Po otvorení ponuky komisia vykoná všetky úkony podľa zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, spočívajúce vo vyhodnotení ponuky, podaní vysvetlenia, doplnení ponuky, pri verejnej súťaži aj vo vyhodnotení splnenia podmienok účasti a vylúčení záujemcov alebo uchádzačov alebo vylúčení ponúk uchádzačov.
Doplňujúce informácie
1.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia a preukazovania majetkovej účasti za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Skupina dodávateľov môže využiť finančné zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 27 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, technické a odborné kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. 2.Všetky doklady a dokumenty predložené na preukázanie splnenia podmienok účasti musia byť predložené Verejnému obstarávateľovi v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overená kópia dokumentu, pokiaľ nie je výslovne uvedené inak. Komunikácia medzi Verejným obstarávateľom a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku. 3.Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči Verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 4.Uchádzač vo svojej ponuke predloží platný certifikát systému riadenia rizík BOZP - OHSAS 18001 alebo ekvivalent. Verejný obstarávateľ príjme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie manažérskych systémov riadenia rizík BOZP podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. 5.Úspešný uchádzač ako zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly a poskytnúť súčinnosť pri výkone kontroly v súlade so zákonom č. 292/2014 Z. z. o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len Zákon č. 292/2014 Z. z.) a podľa článku 59 a nasl. nariadenia Rady (ES) č. 1083/2006, ktorým sa ustanovujú všeobecné ustanovenia o Európskom fonde regionálneho rozvoja, Európskom sociálnom fonde a Kohéznom fonde a ktorým sa zrušuje nariadenie (ES) č. 1260/1999, ako aj podľa nariadenia Rady (ES) č. 1303/2013, ktorým sa stanovujú spoločné ustanovenia o Európskom fonde regionálneho rozvoja, Európskom sociálnom fonde, Kohéznom fonde, Európskom poľnohospodárskom fonde pre rozvoj vidieka a Európskom námornom a rybárskom fonde a ktorým sa stanovujú všeobecné ustanovenia o Európskom fonde regionálneho rozvoja, Európskom sociálnom fonde, Kohéznom fonde a Európskom námornom a rybárskom fonde, a ktorým sa zrušuje nariadenie Rady (ES) č. 1083/2006. 6.Dávame do pozornosti možnosť preukázať splnenie podmienok účasti podľa § 26 - § 30 ZVO čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 ZVO. 7.Zmluva nadobúda platnosť dňom podpisu zmluvnými stranami a účinnosť kumulatívne po splnení (i) odkladacej podmienky účinnosti, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzatvoreniu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi riadiacim orgánom a príjemcom nenávratného finančného príspevku, ktorým je Objednávateľ a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej na financovanie Diela, s tým že v prípade, ak v lehote do 2 rokov odo dňa uzavretia zmluvy so Zhotoviteľom nebude účinná zmluva o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi riadiacim orgánom a príjemcom nenávratného finančného príspevku, ktorým je Objednávateľ (a to aspoň na časť finančných prostriedkov) a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej na financovanie Diela, tak zmluva uzavretá so Zhotoviteľom zaniká; a zároveň (ii) po zverejnení podľa osobitných predpisov. 8.V súlade s § 45 ZVO ods. 1. Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu v lehote viazanosti ponúk. Uzavretá zmluva, koncesná zmluva a rámcová dohoda nesmie byť v rozpore so súťažnými podkladmi a s ponukou predloženou úspešným uchádzačom alebo uchádzačmi. nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých subdodávatelia podľa odseku 10, ktorí sú Verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Verejný obstarávateľ zároveň nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom, alebo uchádzačmi, pokiaľ osoby podľa § 27 ods. 2, ktorých finančné zdroje uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, alebo osoby podľa § 28 ods. 2, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. 9.Súťažné podklady sú poskytované bez obmedzenia v elektronickej podobe prostredníctvom profilu Verejného obstarávateľa zriadeného Úradom pre verejné obstarávanie vo formáte pdf. Odporúčame všetkým záujemcom, ktorí si prevzali súťažné podklady z profilu Verejného obstarávateľa zriadeného Úradom pre verejné obstarávanie, aby sa zaregistrovali u kontaktnej osoby a to vyplnením formulára http://1drv.ms/1SnD0X9 10.Verejný obstarávateľ zákona o verejnom obstarávanie odporúča záujemcom priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa, na ktorom bude Verejný obstarávateľ zákona o verejnom obstarávaní uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v rámci tohoto verejného obstarávania. 11.Verejný obstarávateľ bude podľa § 34 ods. 17 zákona o verejnom obstarávaní uplatňovať pri realizácii zmluvy o dielo osobitné podmienky plnenia zmluvy týkajúce sa sociálnych hľadísk, a to vo vzťahu k ľuďom znevýhodneným na trhu práce. Bližšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch, časť ZoD. 12.Verejný obstarávateľ bude požadovať od úspešného uchádzača, pri realizácii zmluvy o dielo, uzatvoriť poistenie zodpovednosti za škody na majetku a zdraví tretím osobám v súvislosti s jeho činnosťou a prevádzkou v minimálnej výške ceny diela počas celej doby realizácie Diela. Bližšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch, časť ZoD. 13.Verejný obstarávateľ bude požadovať od úspešného uchádzača, pri realizácii zmluvy o dielo, zložiť na účet Zhotoviteľa v lehote pätnásť (15) dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy o dielo, najneskôr tri (3) dni pred začatím stavebných prác, zádržné vo výške (desať) 10 % z ceny diela. Bližšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch, časť ZoD. 14.Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 51 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Informácie o ukončenom plnení zmluvy VO-KŽP-Lastomír/01
2017 250 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk VO-KŽP-Lastomír/01
Oznámenia detailne
[VO-KŽP-Lastomír/01] Informácie o ukončenom plnení zmluvy
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o ukončenom plnení zmluvy
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VO-KŽP-Lastomír/01
Dátum zverejnenia vo vestníku
14. 3. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
IZ
ID zákazky
160978
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
51
[VO-KŽP-Lastomír/01] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VO-KŽP-Lastomír/01
Dátum zverejnenia vo vestníku
20. 12. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
160978
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
250