161005 - Zníženie energetickej náročnosti objektu MŠ v obci Koprivnica
Detaily
ID zákazky
161005
Názov
Zníženie energetickej náročnosti objektu MŠ v obci Koprivnica
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
5482
Hlavný kód CPV
45214100-1
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
120 243,11
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
1. 4. 2016 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:20
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Koprivnica
IČO
00322164
Mesto
Koprivnica
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Peter Krupa
Kontaktný email
 obeckoprivnicawi-net.sk
Kontaktný telefón
 +421 547393328
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom je výber zhotoviteľa diela projektu: Zníženie energetickej náročnosti objektu MŠ v obci Koprivnica, Podrobný popis prác je uvedený v súťažných podkladoch ktorých súčasťou je projektová dokumentácia a výkaz výmer.
Informácie o otváraní ponúk
V zmysle § 100 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní je otváranie neverejné a zápisnica sa nezasiela.
Doplňujúce informácie
1. Vysvetľovanie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch sa bude uskutočňovať spôsobom a v lehotách podľa § 100 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. Všetky vysvetlenia a zmeny súťažných podkladov a prípadné ďalšie informácie k zákazke budú zverejňované aj v profile verejného obstarávateľa v dokumentácii k príslušnej zákazke na stránke www.uvo.gov.sk. 2. Stránkové hodiny na kontaktnom mieste pre verejné obstarávanie sú v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 14:00 hod. 3. Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie všetkých dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti ako originál alebo úradne overené kópie. 4. Verejný obstarávateľ uvádza, že lehota uskutočnenia 12 mesiacov, t.j. 356 dní je predpoklad a bude určená podľa údajov u úspešného uchádzača. 5. V prípade uvedenia hodnôt v inej mene ako v €, je nutné okrem inej meny uviesť aj hodnotu v € prepočítanú kurzom: pri slovenských korunách 1 €/30,126 Sk, pri iných menách kurzom zverejnenom v kurzovom lístku Národnej banky Slovenska ku dnu zverejnenia tejto výzvy. Z dokladov musí byt zrejmá cena bez dane z pridanej hodnoty (DPH), alebo ak bude cena vrátane DPH, musí byt zrejmá výška, alebo sadzba DPH, aby bolo možné vypočítať cenu bez DPH. 6. Podľa § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Z uchádzačom predloženého predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované čestným vyhlásením, stanovené verejným obstarávateľom a uvedené v bode III.1.1) III.1.2) III.1.3) tejto výzvy ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať. Uvedené nebráni tomu, aby verejný obstarávateľ po ponuky v prípade dôvodných pochybností požiadať uchádzača o predloženie konkrétnych dokladov, ktorými by sa preukázala pravdivosť tvrdení uvádzaných v čestnom vyhlásení. Vzor čestného vyhlásenia tvorí prílohu súťažných podkladov. Skupina dodávateľov sa riadi § 31 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní. 7. Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej podpísania zmluvnými stranami a účinnosť nadobudne nasledujúci deň po dni zverejnenia zmluvy na webovom sídle verejného obstarávateľa. 8. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť túto súťaž, alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa podstatne zmenia okolnosti za ktorých bola súťaž zverejnená. 9. Zhotoviteľovi sa neposkytne žiaden preddavok. 10. Lehota viazanosti ponúk je do 31.12.2016. 11. Elektronická aukcia bude realizovaná cez portál elektronických aukcií www.aukciaas.sk. Uchádzači sa budú elektronickej aukcie zúčastňovať prostredníctvom e-mailovej adresy, ktorú musia uviesť vo svojej ponuke ako e-mailovú adresu určenú pre elektronickú komunikáciu v elektronickej aukcii. Predmetom elektronickej aukcie sú určené kritéria pre vyhodnotenie ponúk. 12. Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorí má v Registeri konečných užívateľov výhod (ďalej len RKUV) zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých subdodávatelia majú v RKUV zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých osoby podľa § 27 ods. 2/§ 28 ods. 2 majú v RKUV zapísaných konečných užívateľov výhod. Pri skupine dodávateľov má povinnosť zápisu do RKUV každý člen skupiny. 13. V súvislosti s § 155q odst. 6 zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní bude Verejný obstarávateľ postupovať podľa § 18 Zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31. októbra 2015. 14. Uchádzač je povinný ako súčasť ponuky predložiť aj náležitosti zmluvy o dielo, t.j. prílohy k zmluve čl. XVI. Záverečné ustanovenia. 15. Úspešný uchádzač je povinný zaopatriť si na svoje náklady zábezpeku na vykonanie prác.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2017 136 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 20162
Oznámenia detailne
[20162] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
20162
Dátum zverejnenia vo vestníku
12. 7. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
161005
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
136