161017 - Zníženie energetickej náročnosti materskej školy v obci Spišský Hrušov.
Detaily
ID zákazky
161017
Názov
Zníženie energetickej náročnosti materskej školy v obci Spišský Hrušov.
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
6137
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
440 113,66
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
8. 4. 2016 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:20
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Spišský Hrušov
IČO
00329606
Mesto
Spišský Hrušov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Hana Karvai
Kontaktný email
 hrconsultingsrogmail.com
Kontaktný telefón
 +421 907159577
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetná budova SO 01 Materská škôlka má plánovanú obnovu prioritne z energetického hľadiska s cieľom zníženia energetickej náročnosti, zvýšenia energetickej efektívnosti a úspornosti nákladov na jej prevádzku. Realizácia je rozdelená do dvoch etáp. V prvej etape budú realizované búracie práce a demontáže. V druhej etape budú realizované murovacie práce a realizácia samotnej obnovy budovy. V interiéri dôjde k výmene rozvodov kúrenia a vykurovacích telies. V celej budove budú jestvujúce svietidlá nahradené novými úspornými žiarovkami. Taktiež budú vymenené všetky predmety sociálnych hygienických, zariadení, dôjde k výmene všetkých nášľapných vrstiev podláh. V interiéry budú realizované nové stierky a maľby, v hygienickom zázemí budú nové obklady a dlažby. Obvodový plášť vrátane strešnej konštrukcie bude zateplený, všetky výplňové konštrukcie budú vymenené, niektoré okenné otvory budú zamurované. Budova škôlky bude mať novú fasádu. Súčasťou obnovy materskej škôlky budú aj hydroizolačné opatrenia v exteriéry budovy. Bezbariérový vstup k budove MŠ rieši samostatný projekt SO 02, prípojku vody a prípojku kanalizácie rieši samostatný projekt SO 03.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie časti ponúk Ostatné je neverejné a pri otváraní ponúk komisia postupuje podľa § 41 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Otváranie časti ponúk Kritériá je neverejné z dôvodu, že verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu (podľa § 100, ods. 6, písm g) pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné a zápisnica sa neodosiela).
Doplňujúce informácie
1.Splnenie podmienok účasti (osobné postavenie podľa § 26, finančné a ekonomické postavenie podľa § 27, technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť podľa § 28 až 30) možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača podľa § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. 2.Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku. 3.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 4.Skupina dodávateľov môže využiť finančné zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 27 ods.2, technické a odborné kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 28 ods. 2. 5. Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje osobné postavenie, ekonomické a finančné postavenie, technickú alebo odbornú spôsobilosť musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie. 7. Verejný obstarávateľ bude postupovať pri predložený Zoznamu podnikateľov podľa § 128 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v súlade s § 128 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v súlade s Výkladovým stanoviskom č. 10/2013 k osobnému postaveniu podľa zákona o verejnom obstarávaní zo dňa 23.07.2013 a v súlade s Výkladovým stanoviskom č. 5/2015 k reštrukturalizácii ako novej podmienke účasti týkajúcej sa osobného postavenia zo dňa 15.05.2015. Obidve hore uvedené stanoviská vydal Úrad pre verejné obstarávanie a sú dostupné na webovej stránke www.uvo.gov.sk 8. Ďalšie potrebné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Zmluvné podmienky: 1.Úspešný uchádzač je povinný mať uzavreté odo dňa podpisu zmluvy o dielo poistenie zodpovednosti za škodu právnických osôb a podnikajúcich fyzických osôb (alebo ekvivalentné poistenie) a to v prospech verejného obstarávateľa, pričom výška poistnej sumy musí byť najmenej vo výške ceny diela alebo ekvivalent v inej mene. 2.Úspešný uchádzač je povinný mať uzavreté odo dňa podpisu zmluvy o dielo stavebno-montážne poistenie - CAR/EAR (alebo ekvivalentné poistenie) pre prípad zničenia alebo poškodenia diela a to v prospech verejného obstarávateľa, pričom výška poistnej sumy musí byť najmenej vo výške ceny diela alebo ekvivalent. 3.Verejný obstarávateľ neposkytne úspešnému uchádzačovi zálohy ani preddavky na uskutočnenie stavebných prác. Právo fakturovať vzniká úspešnému uchádzačovi až po odovzdaní a prebratí celého diela. Verejný obstarávateľ preberie dielo až po odstránení všetkých vád a nedorobkov. Splatnosť faktúry bude 60 dní odo dňa doručenia verejnému obstarávateľovi. 4. Uchádzač sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s vykonaním diela kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania predmetného diela, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ, najmä Zákon o príspevku z EŠIF zákon č. 292/2014 o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Zákon o finančnej kontrole a audite zákon č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a príslušnej Zmluvy o nenávratnom finančnom príspevku a jej príloh vrátane Všeobecných zmluvných podmienok a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. Porušenie tejto povinnosti uchádzača je podstatným porušením zmluvy, ktoré oprávňuje verejného obstarávateľa od zmluvy odstúpiť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä: a. Poskytovateľ a ním poverené osoby, b. Útvar vnútorného auditu Riadiaceho orgánu alebo Sprostredkovateľského orgánu a nimi poverené osoby, c. Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d. Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu, e. Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f. Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, g. Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a právnymi aktmi EÚ. 5. Uchádzač berie na vedomie a rešpektuje, že zákazka financovaná z fondov EÚ, ohľadom ktorej sa uzatvára zmluva, bude predmetom ex ante administratívnej finančnej kontroly procesu verejného obstarávania zo strany príslušného Riadiaceho orgánu a/alebo Sprostredkovateľského orgánu pod Riadiacim orgánom. Ak výsledok predmetnej administratívnej finančnej kontroly nebude kladný, alebo kontrolné orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, alebo k schváleniu nedôjde najneskôr do 3 mesiacov od nadobudnutia platnosti zmluvy, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od zmluvy odstúpiť. Schválenie procesu verejného obstarávania v rámci ex ante kontroly príslušným kontrolným orgánom je zároveň podmienkou nadobudnutia účinnosti zmluvy. 6. Úspešný uchádzač je povinný zložiť pred podpisom zmluvy o dielo na účet verejného obstarávateľa vratnú kauciu vo výške 10% z hodnoty ceny diela a to za účelom zabezpečenia záväzku úspešného uchádzača na riadne a včasné vykonanie diela. Vratnú kauciu je možné nahradiť bankovou zárukou alebo iným ekvivalentným finančným nástrojom / produktom.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 52 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania SPHRUŠOV/01/2016
2018 102 Výzvy na predkladanie ponúk Informácie o výsledku verejného obstarávania SPHRUŠOV/01/2016-vysledok-zrusenie
Oznámenia detailne
[SPHRUŠOV/01/2016] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
SPHRUŠOV/01/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
15. 3. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
161017
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
52
[SPHRUŠOV/01/2016-vysledok-zrusenie] Informácie o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
SPHRUŠOV/01/2016-vysledok-zrusenie
Dátum zverejnenia vo vestníku
24. 5. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
IP
ID zákazky
161017
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
102