1. Predmetom zákazky je zriadiť pracovisko prvého kontaktu klientske centrum v priestoroch objektu Okresného úradu Trenčín v rozsahu spracovaného projektu stavby
2. Predmetom stavebných úprav je zmena využitia existujúcich priestorov časti prízemia budovy OÚ Trenčín. Priestor foyeru vrátane bufetu sa využije ako veľkokapacitná kancelária pre klientske centrum, kde bude umiestnená aj čakacia zóna pre klientov, malá rokovacia miestnosť a pracoviská jednotlivých odborov. Od vstupnej haly bude táto časť oddelená presklenou stenou. Časť stien bufetu sa vybúra, tiež podhľadové konštrukcie a podlahy, vzduchotechnika a vykurovacie telesá. Zasadačka na prízemí bude slúžiť ako príručný archív katastra. Súčasťou klientskeho centra bude aj priestor vestibulu, kde v samostatných kanceláriách bude umiestnený supervízor, podateľňa, pokladňa a kancelárie.
3.Vlastná stavba je členená na časti:
3.1. stavebná časť
3.2. zdravotechnika
3.3. vykurovanie
3.4. elektroinštalácia silnoprúd
3.5. vzduchotechnika.
Stavba bude realizovaná za plnej prevádzky v objekte.
Informácie o otváraní ponúk
Áno.
Dodatočné informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uvedená lehota sa týka otvárania častí ponúk
označených ako Ostatné, ktoré je neverejné a ktoré sa uskutoční v súlade so zákonom. Verejné otváranie častí ponúk označených ako Kritéria sa uskutoční v súlade so zákonom a v lehote podľa zákona.
Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť oprávnený (splnomocnený)zástupca uchádzača, ktorý predložil ponuku v tejto podlimitnej zákazke.
Doplňujúce informácie
1. Obhliadka miesta predmetu zákazky sa pre záujemcov uskutoční dňa 08.04.2016 o 10:00 hod na mieste - Okresný úrad Trenčín, Hviezdoslavova 3, 911 01 Trenčín , zraz pred vstupom do areálu.
2. Informácia k bodu II.3. výzvy - lehota trvania zmluvy sa vzťahuje na lehotu odo dňa odovzdania staveniska.
3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva:
V prípade, ak úspešným uchádzačom bude skupina dodávateľov, verejný obstarávateľ požaduje pred podpisom zmluvy, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými právnymi predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii tohto predmetu zákazky.
4. Ďalšie osobitné podmienky:
Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktorá budú výsledkom tohto verejného obstarávania bude povinný predložiť:
4.1. Doklady podľa § 26 ods. (2) zákona pre každého subdodávateľa uvedeného v zozname subdodávateľov v zmysle prílohy č. 2 súťažných podkladov Návrh zmluvy o dielo - príloha č. 4 k návrhu zmluvy o dielo v zmysle bodu 5. výzvy.
4.2. Doklad o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúceho vydaný na základe osobitného predpisu - odborná spôsobilosť na vybrané činnosti vo výstavbe podľa zákona č. 50/1 976 Zb. v znení neskorších predpisov a zákona č. 138/1 992 Zb. o autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, t. j. osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky pre činnosť stavbyvedúci s odborným zameraním pozemné stavby pre osobu uvedenú v bode 9.11. návrhu zmluvy o dielo "Príloha č. 2 súťažných podkladov Návrh zmluvy o dielo". V prípade, že uvedené osvedčenie bolo vydané po 1.1.2009 , tzn. bez označenia odborného zamerania, žiada verejný obstarávateľ spolu s osvedčením predložiť aj potvrdenie Slovenskej komory stavebných inžinierov s uvedením podrobnejšieho rozsahu odborného zamerania.
4.3. Doklad o zložení finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa vo výške 15 % z ceny za dielo uvedenej v čl. V. bod 5.1 a) návrhu zmluvy o dielo, ktoré budú slúžiť ako kaucia na zabezpečenie záväzku uchádzača na riadne a včasné plnenie povinností uchádzača zo zmluvy o dielo. Finančné prostriedky musia byť zložené na účet verejného obstarávateľa v Štátnej pokladnici, na číslo účtu SK59 8180 0000 0070 0018 0074. Ako variabilný symbol uvedie uchádzač svoje IČO.
4.4. Oprávnenia vykonávať činnosti na vyhradených technických zariadeniach podľa vyhlášky MPSVR SR č. 508/2 009 Z.z. doložené oprávnením podľa § 15 zákona č.124/2 006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákona o BOZP"), resp. osvedčenia alebo preukazu podľa § 16 zákona o BOZP a to na montáž, opravu a údržbu, odborné prehliadky a skúšky:
4.4.1. elektrických zariadení v rozsahu potrebnom na realizáciu predmetu zákazky,
5. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa bodu VI. 2. výzvy v dvoch výtlačkoch.
6. Náklady s predložením všetkých dokladov požadovaných v tomto bode znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi.
7. Poskytnutie riadnej súčinnosti
7.1. Úspešný uchádzač jeho subdodávatelia a jeho osoby podľa § 27 ods. 2 a § 28 ods. 2 zákona sú povinní na účely poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy mať v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod.
7.1.1 Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje aj:
7.1.1.1. na subdodávateľa, v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia, uvedenej v ponuke uchádzača,
7.1.1.2. na subdodávateľa po celú dobu trvania zmluvy, ktorá je výsledkom postupu verejného obstarávania,
7.1.1.3. na každého člena skupiny dodávateľov.
7.2. V prípade, že úspešný uchádzač pred podpisom zmlúv v lehote podľa § 45 ods .(9) zákona nepredloží doklady alebo dokumenty uvedené v bode 4. a 7. tejto časti, verejný obstarávateľ to bude považovať za neposkytnutie riadnej súčinnosti a bude postupovať podľa zákona a predmetných súťažných podkladov (najmä bodu. 36.3. a 36.4.).
8. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa (odkaz uvedený v
bode I. výzvy) , na ktorom verejný obstarávateľ bude uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so zákonom v rámci tohoto verejného obstarávania.
9. Súťažné podklady si záujemca vyžiada písomne faxom, emailom (vo formáte pdf a pod. - podpísaná žiadosť) alebo poštou ( v prípade zaslania žiadosti faxom a emailom sa nevyžaduje dodatočné potvrdenie poštovou zásielkou ) na adrese uvedenej v bode I. 1. výzvy (email: maria.kacincova@minv.sk). Žiadosť o súťažné podklady musí byť podpísaná. Súťažné podklady budú poskytnuté osobne, alebo poštovou zásielkou. V žiadosti žiadame uviesť telefonický, faxový kontakt, email a vybraný spôsob prevzatia súťažných podkladov. V prípade osobného prevzatia si záujemca súťažné podklady vyzdvihne v pracovných dňoch v čase 08,00 hod. - 11,00 hod po vopred telefonicky dohodnutom termíne so zástupcom verejného obstarávateľa (Mgr. Kačincová) uvedeným v Oddiel I Príloha A.II. výzvy. Pri nesplnení stanovených podmienok nebudú súťažné podklady poskytnuté.
10. Pri komunikácii verejný obstarávateľ postupuje podľa § 18 zákona v znení účinnom do 31.10.2015
Oznámenia
Rok oznámenia
Číslo vestníka
Názov 1. podtypu oznámenia
Názov 2. podtypu oznámenia
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016
203
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Výzvy na predkladanie ponúk
OVO1-2016/000453-033 OÚ Trenčín
Oznámenia detailne
[OVO1-2016/000453-033 OÚ Trenčín] Výzvy na predkladanie ponúk