161044 - STAVEBNÉ ÚPRAVY A REKONŠTRUKCIA – ZNÍŽENIE ENERGETICKEJ NÁROČNOSTI ADMINISTRATÍVNEJ BUDOVY V BIELOM KOSTOLE
Detaily
ID zákazky
161044
Názov
STAVEBNÉ ÚPRAVY A REKONŠTRUKCIA – ZNÍŽENIE ENERGETICKEJ NÁROČNOSTI ADMINISTRATÍVNEJ BUDOVY V BIELOM KOSTOLE
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
7353
Hlavný kód CPV
45262650-2
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
99 263,82
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
1. 4. 2016 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:20
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Biely Kostol
IČO
31871461
Mesto
Biely Kostol
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing.arch. Pavol Kováč
Kontaktný email
 starostabielykostol.sk
Kontaktný telefón
 +421 335522800
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky sú stavebné úpravy a rekonštrukcia administratívnej budovy v Bielom Kostole, Pionierske námestie č.17 (parcelné číslo 795) za účelom zníženia energetickej náročnosti v zmysle vypracovanej projektovej dokumentácie, ktorú vypracoval MS Projekt, s.r.o., Royova 9, 921 01 Piešťany vo februári 2016. Predmet zákazky pozostáva zo zateplenia obvodových stien, strechy, z výmeny okien a vstupných dverí, zo zdravotechnickej inštalácie, ústredného vykurovania, z umelého osvetlenia a vnútorných silnoprúdových rozvodov a z výmeny bleskozvodu.
Informácie o otváraní ponúk
Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti a poverený zástupca uchádzača preukazom totožnosti a plnou mocou na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1./ Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo komunikovať iba v slovenskom jazyku. 2./ Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady tým záujemcom, ktorí predložia písomnú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov doručenú e-mailom na adresu: obec@bielykostol (odporúčame) resp. poštou na adresu verejného obstarávateľa uvedenú v bode I.1) alebo osobne v nasledovných dňoch:v pondelok a v utorok v čase: od 8.00 hod. do 12.00 hod. a od 13.00 hod do 15.30 hod. v stredu v čase: od 8.00 hod. do 12.00 hod a od 13.00 hod. do 17.00 hod. v piatok v čase: od 8.00 hod. do 12.00 hod. Žiadosť musí obsahovať: kompletné identifikačné údaje záujemcu vrátane e-mailovej adresy, názvu predmetu zákazky, mena a priezviska pracovníka zodpovedného za túto žiadosť vrátane jeho telefónneho čísla. Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady iba v elektronickej forme vrátane projektovej dokumentácie a neoceneného výkazu výmer, ktorý je súčasťou súťažných podkladov na e-mailovú adresu záujemcu uvedenú v žiadosti o súťažné podklady. 3./ Verejný obstarávateľ stanovuje elektronickú formu komunikácie pri vysvetľovaní súťažných podkladov a pri vysvetľovaní ponuky. 4./ Dátum začatia realizácie diela uvedený v tejto výzve na predkladanie ponúk je orientačný vzhľadom na vyhodnotenie žiadostí o poskytnutie NFP a následnej kontroly procesu verejného obstarávania zo strany riadiaceho orgánu. 4./Termíny plnenia predmetu zákazky sú nasledovné: 4.1./ Termín začatia prác : do 1 (jedného) kalendárneho mesiaca od písomného vyzvania na začatie prác Objednávateľom. 4.2./ Termín ukončenia prác: 5 (päť) mesiacov od začatia prípravných prác na mieste realizácie 5./ Uchádzač je oprávnený realizovať stavebné práce v závislosti od charakteru predmetu zákazky. 6./ Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si súťažné podklady vyžiadali v dostatočnom časovom predstihu, aby si v prípade potreby využitia inštitútu vysvetľovania, vytvorili dostatočný časový priestor na jeho použitie. V zmysle § 100 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, môže záujemca požiadať o vysvetlenie najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 7./ Verejný obstarávateľ upozorňuje, že najneskôr k dátumu podpisu zmluvy o dielo je úspešný uchádzač povinný predložiť verejnému obstarávateľovi poistný certifikát alebo poistnú zmluvu na poistenie zodpovednosti za škody spôsobené tretej osobe v súvislosti s výkonom poistenej činnosti, vo výške minimálne 500 000 EUR (vrátane DPH), platnú počas celej doby plnenia zmluvy o dielo. 8./ Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača zložiť na účet verejného obstarávateľa finančnú čiastku vo výške 10 000 EUR, ktorá bude slúžiť ako inštitút finančného zaistenia riadneho zhotovovania diela - v požadovanej kvalite, včasnosti a dodržiavania ostatných zmluvných podmienok, a to najneskôr ku dňu účinnosti zmluvy o dielo. 9./ Lehota viazanosti ponúk: do 31. 12. 2016 10./ Verejný obstarávateľ môže zrušiť tento postup zadávania zákazky v súlade s §46 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní (zmena okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie). Za zmenu okolností považuje verejný obstarávateľ aj okolnosť nezískania nenávratných finančných prostriedkov z fondov EÚ