161070 - Zvýšenie energetickej efektívnosti MŠ Kraľovany, objekt SO01 – MŠ Kraľovany
Detaily
ID zákazky
161070
Názov
Zvýšenie energetickej efektívnosti MŠ Kraľovany, objekt SO01 – MŠ Kraľovany
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
4890
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
76 289,43
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
1. 4. 2016 13:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:20
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Kraľovany
IČO
00314561
Mesto
Kraľovany
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Miloš Had
Kontaktný email
 obec.kralovanygmail.com
Kontaktný telefón
 +421 435898129
Rozširujúce info
Popis zákazky
Zvýšenie energetickej efektívnosti MŠ Kraľovany, objekt SO01 MŠ Kraľovany podľa projektovej dokumenácie, ktorá rieši zdroj tepla pre ústredné vykurovanie. Systém vykurovania je teplovodný s núteným obehom vykurovacej vody. Primárnym zdrojom tepelnej energie tepelného čerpadla bude energia podzemnej vody. Bližšie uvedené v súťažných podkladoch. Predmet zákazky bude realizovaný v zmysle platných STN a EN.
Informácie o otváraní ponúk
Áno. Verejný obstarávateľ umožňuje účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní obálok s ponukami môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
Ďalšie požiadavky: S úspešným uchádzačom bude uzatvorená zmluva v zmysle § 45 zák. č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi v prípadoch uvedených v § 45 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní. Podľa § 32 ods. 11 zák. č. 25/2 006 Z.z. v platnom znení splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu (podľa požiadaviek uvedených v súťažných podkladoch), pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom. Lehota viazanosti ponúk: do 30.06.2016. Pokiaľ sa v súťažných podkladoch alebo v súvisiacej dokumentácii nachádza konkrétny výrobok, výrobný postup, výrobca, značka, patent, typ, krajina, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, uchádzač môže oceniť aj ekvivalent. Uchádzač predloží kompletnú ponuku v písomnej podobe. Okrem predloženia ponuky v listinnej podobe žiadame predložiť ponuku aj v elektronickej podobe na pamäťovom médiu - v naskenovanom formáte PDF, ponuka bude naskenovaná v jednom súbore PDF (max. 50 MB), pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. Kópia predložená v elektronickej podobe podľa predchádzajúcej vety bude verejným obstarávateľom bezodkladne po uzavretí zmluvy s úspešným uchádzačom alebo zrušení postupu zadávania zákazky (ak to prichádza do úvahy) odoslaná na úrad pre verejné obstarávanie v zmysle § 9 ods. 6 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. V prípade, ak kópia ponuky na pamäťovom médiu bude obsahovať osobné údaje alebo iné informácie, ktoré uchádzač považuje za dôverné alebo obchodné tajomstvo, je potrebné zo strany uchádzača tieto údaje anonymizovať v súlade s právnymi predpismi. DOROZUMIEVANIE MEDZI OBSTARÁVATEĽOM A ZÁUJEMCAMI alebo UCHÁDZAČMI: Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom, záujemcami resp. uchádzačmi ohľadom žiadostí o súťažné podklady, poskytovania súťažných podkladov, vysvetľovania podmienok účasti a iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom ponúk alebo vzájomná komunikácia a dorozumievanie v rámci uplatnenia revíznych postupov bude uskutočňovaná v slovenskom jazyku, príp. českom jazyku a nasledovnými spôsobmi: písomne v elektronickej alebo v listinnej podobe, resp. ich kombináciou: -v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu, resp. faxu; - v listinnej podobe prostredníctvom Slovenskej pošty, a.s. resp. iných kuriérskych spoločností, komunikácia telefonická alebo fyzickou cestou ( napr. pevná linka, osobne). Písomne sa na účely tejto súťaže rozumie akékoľvek vyjadrenie pozostávajúce zo slov alebo čísiel, ktoré možno čítať, reprodukovať a následne odovzdať ďalej. Môže zahŕňať informácie prenášané a uložené elektronickými prostriedkami. Písomne sa komunikácia bude uskutočňovať v elektronickej a v listinnej podobe alebo ich kombináciou v nasledovných postupových krokoch v rámci procesu verejného obstarávania, ktorých súčasťou sú úkony spojené s komunikáciou medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi: Súťažné podklady budú uchádzačom zaslané po doručení ich písomnej žiadosti verejnému obstarávateľovi (v elektronickej podobe - e-mailom a následne i v listinnej podobe) v lehote do 01.04.2016 do 13:00 h, zároveň budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na http://www.uvo.gov.sk. Vysvetlenie týkajúce sa výzvy na predkladanie ponúk, žiadosti o účasť, súťažných podkladov, výzvy na predloženie ponúk a iných dokumentov sa realizuje v elektronickej podobe a následne i v listinnej podobe. Zároveň každé vysvetlenie alebo doplnenie podkladov, či iných dokumentov bude zverejnené v profile verejného obstarávateľa na stránke http://www.uvo.gov.sk. Pre zabezpečenie uplatňovania princípov verejného obstarávania a hospodárskej súťaže verejný obstarávateľ stanovil lehotu na prístup k súťažným podkladom tak, aby neobmedzoval prístup potencionálnych záujemcov do procesu verejného obstarávania. V prípade prístupu záujemcu k súťažným podkladom po lehote na vysvetľovanie nebude mať síce záujemca možnosť predložiť otázky, ale bude mať prístup ku všetkým predloženým otázkam a odpovediam a relevantným informáciám ako všetci ostatní záujemcovia. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie súťažných podkladov sa považuje požiadavka doručená najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, t.j. do: 21.03.2016 do 13,00 h. Žiadosť o vysvetlenie je potrebné zaslať tak, aby verejný obstarávateľ mohol zaslať požadované vysvetlenie najneskôr do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti o vysvetlenie všetkým zainteresovaným záujemcom a zverejniť v profile verejného obstarávateľa na stránke http://www.uvo.gov.sk. Vyhotovenie a odoslanie oznámenia o vylúčení zo súťaže, pokiaľ bude uchádzač zo súťaže vylúčený (v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe). Vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, pokiaľ verejný obstarávateľ o vysvetlenie a doplnenie predložených dokladov uchádzača požiada (v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe). Vysvetlenie dokumentov a žiadosti o účasť, ponuky alebo vysvetlenie návrhu ceny vrámci vyhodnocovania ponúk, pokiaľ komisia na vyhodnotenie ponúk o takéto vysvetlenie požiada (v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe). Poskytnutie informácie o výsledku vyhodnotenia ponúk všetkým uchádzačom, ktorých ponuky sa vyhodnocovali (v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe), komunikácia spojená s revíznymi postupmi podľa zákona o verejnom obstarávaní, pokiaľ si uchádzač/uchádzači revízny postup uplatní/uplatnia (v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe). Komunikácia s úspešným uchádzačom v rámci prípravy uzatvorenia zmluvy (v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe). Pri zistení rozdielov medzi obsahom informácie poskytnutej spôsobom, ktorým nemožno trvalo zachytiť jej obsah a informácie vyhotovenej v elektronickej a listinnej podobe, doručenej osobne alebo poštovou zásielkou, rozhodujúca je listinná podoba. Komunikácia telefonická a osobná je možná najmä v prípadoch overenia doručenia písomnosti v listinnej podobe a prípadne dohodnutia písomného prevzatia písomnosti v listinnej podobe alebo osobného doručenia písomnosti v listinnej podobe s kontaktnou osobou predmetnej zákazky (Ing. Miloš Had - starosta, - kontakt +421 911653141). Pracovný čas verejného obstarávateľa pre potreby verejného obstarávania od 8.00 do 14.00 h. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť túto súťaž, alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa podstatne zmenia okolnosti za ktorých bola súťaž zverejnená, alebo ak nastane niektorá z okolností uvedených v § 46, zákona NR SR č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších zmien a doplnkov doplnkov. Verejný obstarávateľ si v prípade nedostatočného finančného zabezpečenia vyhradzuje právo realizácie len časti predmetu zákazky.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Zvýšenie energetickej efektívnosti MŠ Kraľovany, objekt SO01 MŠ Kraľovany -- -- Stavebné práce na stavbe budov materských škôl
Položky detailne
[1] Zvýšenie energetickej efektívnosti MŠ Kraľovany, objekt SO01 MŠ Kraľovany
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
katastrálne územie Krraľovany, okres Dolný Kubín
Kritéria kvality
--
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
161070
Názov položky
Zvýšenie energetickej efektívnosti MŠ Kraľovany, objekt SO01 MŠ Kraľovany
Kód CPV
45214100-1
Náklady/cena
--
Mena
--
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Stavebné práce na stavbe budov materských škôl
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 96 Výzvy na predkladanie ponúk Informácie o použití priameho rokovacieho konania pre podlimitné zákazky PZ 1/2016-výsledok
2016 52 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania PZ-1-2016-zdroj tepla-výzva
Oznámenia detailne
[PZ 1/2016-výsledok] Informácie o použití priameho rokovacieho konania pre podlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o použití priameho rokovacieho konania pre podlimitné zákazky
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
PZ 1/2016-výsledok
Dátum zverejnenia vo vestníku
20. 5. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
IB
ID zákazky
161070
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
96
[PZ-1-2016-zdroj tepla-výzva] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
PZ-1-2016-zdroj tepla-výzva
Dátum zverejnenia vo vestníku
15. 3. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
161070
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
52