Rozširujúce info
Doplňujúce informácie
Ďalšie požiadavky:
S úspešným uchádzačom bude uzatvorená zmluva v zmysle § 45 zák. č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi v prípadoch uvedených v § 45 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní.
Podľa § 32 ods. 11 zák. č. 25/2 006 Z.z. v platnom znení splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným
vyhlásením uchádzača alebo záujemcu (podľa požiadaviek uvedených v súťažných podkladoch), pričom doklady,
preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom.
Lehota viazanosti ponúk: do 30.06.2016.
Pokiaľ sa v súťažných podkladoch alebo v súvisiacej dokumentácii nachádza konkrétny výrobok, výrobný postup,
výrobca, značka, patent, typ, krajina, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, uchádzač môže oceniť aj ekvivalent.
Uchádzač predloží kompletnú ponuku v písomnej podobe.
Okrem predloženia ponuky v listinnej podobe žiadame predložiť ponuku aj v elektronickej podobe na pamäťovom médiu - v naskenovanom formáte PDF, ponuka bude naskenovaná v jednom súbore PDF (max. 50 MB), pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. Kópia predložená v elektronickej podobe podľa predchádzajúcej vety bude verejným obstarávateľom bezodkladne po uzavretí zmluvy s úspešným uchádzačom alebo zrušení postupu zadávania zákazky (ak to prichádza do úvahy) odoslaná na úrad pre verejné obstarávanie v zmysle § 9 ods. 6 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. V prípade, ak kópia ponuky na pamäťovom médiu bude obsahovať osobné údaje alebo iné informácie, ktoré uchádzač považuje za dôverné alebo obchodné tajomstvo, je potrebné zo strany uchádzača tieto údaje anonymizovať v súlade s právnymi predpismi.
DOROZUMIEVANIE MEDZI OBSTARÁVATEĽOM A ZÁUJEMCAMI alebo UCHÁDZAČMI:
Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom, záujemcami resp. uchádzačmi ohľadom žiadostí o súťažné podklady, poskytovania súťažných podkladov, vysvetľovania podmienok účasti a iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom ponúk alebo vzájomná komunikácia a dorozumievanie v rámci uplatnenia revíznych postupov bude uskutočňovaná v slovenskom jazyku, príp. českom jazyku a nasledovnými spôsobmi: písomne v elektronickej alebo v listinnej podobe, resp. ich kombináciou: -v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu, resp. faxu; - v listinnej podobe prostredníctvom Slovenskej pošty, a.s. resp. iných kuriérskych spoločností, komunikácia telefonická alebo fyzickou cestou ( napr. pevná linka, osobne). Písomne sa na účely tejto súťaže rozumie akékoľvek vyjadrenie pozostávajúce zo slov alebo čísiel, ktoré možno čítať, reprodukovať a následne odovzdať ďalej. Môže zahŕňať informácie prenášané a uložené elektronickými prostriedkami. Písomne sa komunikácia bude uskutočňovať v elektronickej a v listinnej podobe alebo ich kombináciou v nasledovných postupových krokoch v rámci procesu verejného obstarávania, ktorých súčasťou sú úkony spojené s komunikáciou medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi:
Súťažné podklady budú uchádzačom zaslané po doručení ich písomnej žiadosti verejnému obstarávateľovi (v
elektronickej podobe - e-mailom a následne i v listinnej podobe) v lehote do 01.04.2016 do 13:00 h, zároveň budú
zverejnené v profile verejného obstarávateľa na http://www.uvo.gov.sk.
Vysvetlenie týkajúce sa výzvy na predkladanie ponúk, žiadosti o účasť, súťažných podkladov, výzvy na predloženie ponúk a iných dokumentov sa realizuje v elektronickej podobe a následne i v listinnej podobe. Zároveň každé vysvetlenie alebo doplnenie podkladov, či iných dokumentov bude zverejnené v profile verejného obstarávateľa na stránke http://www.uvo.gov.sk. Pre zabezpečenie uplatňovania princípov verejného obstarávania a hospodárskej súťaže verejný obstarávateľ stanovil lehotu na prístup k súťažným podkladom tak, aby neobmedzoval prístup potencionálnych záujemcov do procesu verejného obstarávania. V prípade prístupu záujemcu k súťažným podkladom po lehote na vysvetľovanie nebude mať síce záujemca možnosť predložiť otázky, ale bude mať prístup ku všetkým predloženým otázkam a odpovediam a relevantným informáciám ako všetci ostatní záujemcovia. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie súťažných podkladov sa považuje požiadavka doručená najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, t.j. do: 21.03.2016 do 13,00 h.
Žiadosť o vysvetlenie je potrebné zaslať tak, aby verejný obstarávateľ mohol zaslať požadované vysvetlenie najneskôr do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti o vysvetlenie všetkým zainteresovaným záujemcom a zverejniť v profile verejného obstarávateľa na stránke http://www.uvo.gov.sk.
Vyhotovenie a odoslanie oznámenia o vylúčení zo súťaže, pokiaľ bude uchádzač zo súťaže vylúčený (v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe). Vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, pokiaľ verejný obstarávateľ o vysvetlenie a doplnenie predložených dokladov uchádzača požiada (v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe). Vysvetlenie dokumentov a žiadosti o účasť, ponuky alebo vysvetlenie návrhu ceny vrámci vyhodnocovania ponúk, pokiaľ komisia na vyhodnotenie ponúk o takéto vysvetlenie požiada (v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe). Poskytnutie informácie o výsledku vyhodnotenia ponúk všetkým uchádzačom, ktorých ponuky sa vyhodnocovali (v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe), komunikácia spojená s revíznymi postupmi podľa zákona o verejnom obstarávaní, pokiaľ si uchádzač/uchádzači revízny postup uplatní/uplatnia (v elektronickej podobe prostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe).
Komunikácia s úspešným uchádzačom v rámci prípravy uzatvorenia zmluvy (v elektronickej podobe
prostredníctvom e-mailu a súčasne v listinnej podobe). Pri zistení rozdielov medzi obsahom informácie poskytnutej spôsobom, ktorým nemožno trvalo zachytiť jej obsah a informácie vyhotovenej v elektronickej a listinnej podobe, doručenej osobne alebo poštovou zásielkou, rozhodujúca je listinná podoba. Komunikácia telefonická a osobná je možná najmä v prípadoch overenia doručenia písomnosti v listinnej podobe a prípadne dohodnutia písomného prevzatia písomnosti v listinnej podobe alebo osobného doručenia písomnosti v listinnej podobe s kontaktnou osobou predmetnej zákazky (Ing. Miloš Had - starosta, - kontakt +421 911653141). Pracovný čas verejného obstarávateľa pre potreby verejného obstarávania od 8.00 do 14.00 h.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť túto súťaž, alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa
podstatne zmenia okolnosti za ktorých bola súťaž zverejnená, alebo ak nastane niektorá z okolností uvedených v § 46, zákona NR SR č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších zmien a doplnkov doplnkov. Verejný obstarávateľ si v prípade nedostatočného finančného zabezpečenia vyhradzuje právo realizácie len časti predmetu zákazky.