161096 - Rekonštrukcia asfaltových chodníkov
Detaily
ID zákazky
161096
Názov
Rekonštrukcia asfaltových chodníkov
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
2167
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
54 166,67
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
8. 4. 2016 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:20
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Psychiatrická liečebňa Samuela Bluma v Plešivci
IČO
17335949
Mesto
Plešivec
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
MUDr. Pavol Džodla, MBA
Kontaktný email
 riaditelpl-plesivec.sk
Kontaktný telefón
 +421 587883390
Rozširujúce info
Popis zákazky
1. Predmetom zákazky je zlepšiť nevyhovujúci stav a zvýšiť kvalitu chodníkov v areály Psychiatrickej liečebne Samuela Bluma v Plešivci ich rekonštrukciou. Zabezpečiť odstránenie existujúcich podkladov alebo krytov, vyrovnanie povrchov, dodať materiál potrebný na vykonanie rekonštrukcie a výmeny chodníkov a vykonať rekonštrukciu asfaltových chodníkov. Bližší opis je uvedený vo výkaze výmer. 2. Ak sa vo výkresovej časti, vo výkaze výmer nachádzajú konkrétne výrobky alebo značky, uchádzač môže navrhnúť ekvivalent výrobku spĺňajúci rovnaké technické parametre alebo vyššie.
Informácie o otváraní ponúk
Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí v stanovenej lehote predložili ponuku. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača, alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Uchádzač sa preukáže preukazom totožnosti, poverený zástupca uchádzača preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1.Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov doručí záujemca na e-mailovú adresu: ekonom@pl-plesivec.sk, v ktorej bude uvedený názov zákazky, obchodné meno záujemcu, sídlo alebo miesto podnikania, IČO, DIČ, e-mailová adresa určená na komunikáciu, číslo telefónu a meno osoby určenej na komunikáciu. 2. Súťažné podklady budú záujemcom odoslané e-mailom na určenú e-mailovú adresu. 3. Vysvetlenie požiadaviek vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch budú záujemcom odoslané e-mailom, prípadne poštou a budú zverejnené aj v Profile verejného obstarávateľa na stránke ÚVO, aj verejného obstarávateľa. 4. Verejný obstarávateľ súčasne upozorňuje, že v súlade s § 38 zákona o verejnom obstarávaní vysvetlenie požiadaviek oznámi bezodkladne všetkým známym záujemcom elektronicky, prostredníctvom e-mailu, prípadne poštou a zároveň zverejní v Profile verejného obstarávateľa najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred. 5. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude uskutočňovaná písomne prostredníctvom el. pošty /e-mailov/, pošty, alebo iného poskytovateľa služieb prepravy zásielok, prostredníctvom internetovej stránky verejného obstarávateľa. Komunikácia, ktorá si vyžaduje trvalé zachytenie obsahu, nebude uskutočňovaná elektronicky. 6. Príjemca elektronickej pošty je povinný potvrdiť jej doručenie písomnou odpoveďou. 7.Uchádzač predkladá ponuku v písomnej forme v uzavretom obale s označením "Súťaž - neotvárať" a heslom súťaže " Rekonštrukcia asfaltových chodníkov " poštou, kuriérnou službou alebo osobne na adresu verejného obstarávateľa do stanoveného termínu. 8. Okrem písomnej formy ponuky predloží uchádzač ponuku aj v elektronickej podobe na CD/DVD nosiči, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. Všetky súbory na CD/DVD nosiči musia byť vo formáte pdf. Úspešný uchádzač predloží samostatne podrobný rozpočet aj v elektronickej verzii vo formáte MS Excel. 9. Variantné riešenie verejný obstarávateľ nepovoľuje. 10. Lehota viazanosti ponúk je do 30. 11. 2016. 11. Uchádzač môže predložiť len jednu ponuku na zákazku. Nemôže byť zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku. 12.V prípade, že sa jedná o skupinu dodávateľov, každý člen skupiny predloží vyhlásenie, ktoré musí byť podpísané osobou oprávnenou konať za člena skupiny, že za predpokladu prijatia ponuky skupiny dodávateľov vytvoria právny vzťah pred podpisom zmluvy. 13. Uchádzač predloží potvrdené "Vyhlásenie uchádzača k predloženej ponuke" /Príloha č. 3 SP/. 14. Komunikácia v procese verejného obstarávania sa bude uskutočňovať v slovenskom jazyku. 15. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša záujemca bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 16.Všetky doklady musia byť predložené ako originály alebo úradne osvedčené fotokópie. 17.Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom sledovať zákazku v profile vzhľadom k tomu, že všetky prípadné zmeny súťažných podkladov, alebo ďalšie informácie, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie ponuky k predmetnému verejnému obstarávaniu budú priebežne zverejňované v profiloch.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 52 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 1/PLSB/2016
Oznámenia detailne
[1/PLSB/2016] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
1/PLSB/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
15. 3. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
161096
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
52