161098 - Zníženie energetickej náročnosti budovy Mestského úradu Dolný Kubín
Detaily
ID zákazky
161098
Názov
Zníženie energetickej náročnosti budovy Mestského úradu Dolný Kubín
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
4881
Hlavný kód CPV
45321000-3
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
363 479,81
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
4. 4. 2016 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:20
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Dolný Kubín
IČO
00314463
Mesto
Dolný Kubín
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Marián Smoleň,Odbor výstavby a životného prostredia
Kontaktný email
 marian.smolendolnykubin.sk
Kontaktný telefón
 +421 435814434
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác spojených so znížením energetickej náročnosti budovy Mestského úradu v meste Dolný Kubín. Existujúca budova mestského úradu bola postavená v osemdesiatych rokoch a tvoria ju tri nadzemné podlažia a podkrovie. Pre dosiahnutie zníženia energetickej náročnosti mestského úradu bude realizovaná nadstavba podkrovia; zateplenie obvodového plášťa a strechy; výmena okenných a dverných konštrukcií u obvodových stien; modernizácia vetrania priestorov; výmena vnútorných svietidiel, výmena vykurovacích telies a vyregulovanie vykurovacej sústavy. Podrobnejšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie časti ponúk "Ostatné" uvedené vo výzve na predkladanie ponúk bude neverejné. Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Na otváraní časti ponúk označených ako "Kritériá" sa môže zúčastniť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo osobou splnomocnenou uchádzačom, aby ho na otváraní časti ponuky zastupovala. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Splnomocnený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1. Písomnú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov záujemca zašle na adresu: Mesto Dolný Kubín, Mestský úrad, Hviezdoslavovo námestie 1651/2, 026 01 Dolný Kubín a zároveň elektronicky pre registráciu na e-mail: moravcik.ivo@gmail.com. Verejný obstarávateľ poskytne prístup k súťažným podkladom ich uverejnením vo svojom profile zriadenom na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie. 2. Ponuku v zmysle súťažných podkladov je potrebné predložiť v uzatvorenej obálke s označením SÚŤAŽ NEOTVÁRAŤ!" a s heslom súťaže ZNÍŽENIE ENERGETICKEJ NÁROČNOSTI BUDOVY v lehote na predkladanie ponúk na adresu: Mesto Dolný Kubín, Mestský úrad, Hviezdoslavovo námestie 1651/2, 026 01 Dolný Kubín. V prípade predloženia ponuky skupinou dodávateľov sa uvedie obchodné meno a sídlo vedúceho člena skupiny s výrazným označením "vedúci člen" a obchodné meno a sídlo všetkých ostatných členov. Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom Kritériá a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom Ostatné. Ponuky musia byť predložené v písomnej forme v jednom vyhotovení a súčasne v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. 3. Pri osobnom doručení na adresu verejného obstarávateľa, verejný obstarávateľ odporúča, aby ponuka predložená uchádzačom bola riadne skompletizovaná a zviazaná, bez možnosti svojvoľnej výmeny jednotlivých častí, teda aby tvorila jeden celok, za ktorý sa považuje knižničná väzba, hrebeňová väzba doplnená špagátom, ktorá je zabezpečená prelepením páskou a opatrená pečiatkou uchádzača, alebo rýchloviazač doplnený špagátovým spojením, ktorý je zabezpečený prelepením páskou a opatrený pečiatkou uchádzača. 4. Doklady musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie, ak to nie je uvedené inak. 5. Ak je v predkladaných dokladoch uvedená iná mena ako EUR, prepočet vykoná uchádzač a uvedie ho do zoznamu dodávok. Prepočet v prípade inej meny vykoná uchádzač kurzom ECB, vždy k 31.12. príslušného roka, za ktorý sa daný finančný údaj vykazuje. 6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané 31. 12. 2016. Lehota sa môže predlžiť v odôvodnených prípadoch. Predĺženie lehoty verejný obstarávateľ v prípade potreby oznámi uchádzačom písomne. 7. Všetky doklady a dokumenty tvoriace žiadosť o účasť musia byť predložené v slovenskom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku. 8. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overenia všetkých skutočností uvedených v ponukách uchádzačov, najmä v zozname stavebných prác bez predchádzajúceho súhlasu uchádzačov. 9. Úspešný uchádzač bude povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy v súlade s ustanovením § 45 ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní. K jej uzavretiu bude písomne vyzvaný. 10. Požadovaný termín dodania predmetu zákazky je do 6 mesiacov od protokolárneho odovzdania staveniska. 11. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, predložená ponuka musí byť podpísaná štatutárnym orgánom každého člena skupiny dodávateľov alebo zástupcom člena skupiny dodávateľov, ktorý je oprávnený konať v mene člena skupiny dodávateľov v záväzkových vzťahoch, vtedy, ak v doručenej ponuke predloží aj v origináli alebo úradne overenej fotokópii splnomocnenie, ktoré ho oprávňuje k takémuto úkonu. 12. Verejný obstarávateľ je povinný zachovávať mlčanlivosť o obchodnom tajomstve a o informáciách označených ako dôverné, ktoré mu uchádzač poskytol; na tento účel uchádzač označí, ktoré skutočnosti sú obchodným tajomstvom. Za dôverné informácie je na účely tohto zákona možné označiť spôsob výpočtu jednotkových cien a ak sa neuvádzajú jednotkové ceny, ale len cena, tak aj spôsob výpočtu ceny. Týmto nie sú dotknuté ustanovenia zákona, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať úradu dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi a úradu zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa zákona a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu. 13. Uchádzač uvedie sadzby alebo ceny v EUR. Všetky ceny uvádzané v ponukách uchádzačov žiadame uviesť aj elektronickej forme v xls. formáte alebo ekvivalente na dve desatinné miesta. 14. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že za včas doručenú požiadavku vysvetlenia údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladov sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v písomnej forme najneskôr 6 pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Vysvetlenie súťažných podkladov alebo výzvy na predkladanie ponúk zverejní verejný obstarávateľ na svojom profile zriadenom na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie. 15. Uchádzač v ponuke ocení určené položky výkazu výmer podľa požiadaviek verejného obstarávateľa. Akákoľvek zmena položiek je neprípustná. Uchádzač uvedie sadzby alebo ceny v EUR pre každú položku. 16. Verejný obstarávateľ nebude organizovať obhliadky staveniska. Záujemcom sa odporúča individuálna účasť na obhliadke miesta realizácie stavebných prác, ktoré sa budú realizovať na verejne prístupných miestach, aby si overili a získali informácie, ktoré budú potrebovať na prípravu a spracovanie ponuky. 17. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nevybrať ani jednu zo súťažných ponúk v prípade neobvykle vysokých ponukových cien uchádzačov a zrušiť postup zadávania zákazky podľa § 46 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní v prípade, ak najúspešnejšia ponuka prekročí výšku finančných prostriedkov, ktorú má verejný obstarávateľ určenú na predmet zákazky (t.j. predpokladanú hodnotu zákazky). Z dôvodu, že zadávanie zákazky podlieha schváleniu úspešného uchádzača poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu až po vykonaní administratívnej kontroly predmetného verejného obstarávania, a to len v prípade pozitívneho výsledku kontroly. V prípade neschválenia žiadosti o poskytnutie NFP si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky. 18. Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu v lehote viazanosti ponúk. Uzavretá zmluva nesmie byť v rozpore so súťažnými podkladmi a s ponukou predloženou úspešným uchádzačom. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý nemá v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorého subdodávatelia podľa § 45 odseku 10 zákona o verejnom obstarávaní, ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Verejný obstarávateľ zároveň neuzavrie zmluvu s uchádzačom, pokiaľ osoby podľa § 27 ods. 2, ktorých finančné zdroje uchádzač využil na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, alebo osoby podľa § 28 ods. 2, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač využil na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. 19. Povinnosť podľa § 45 ods. 10 zákona o verejnom obstarávaní mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje na subdodávateľa, ktorý sa má podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia uvedenej v ponuke uchádzača. 20. Verejný obstarávateľ postupuje podľa § 18 zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31. 10. 2015. Verejný obstarávateľ využíva § 155q ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní prechodné ustanovenia k úpravám účinným od 01. 11. 2015. 21. Uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s dodávanými prácami a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti predmetnej Zmluvy o poskytnutí NFP vykonávaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ oprávnenými osobami, ktorými sú: a) Príslušné ministerstvo zastúpené svojou agentúrou, b) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, c) orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, d) splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov, e) osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ a poskytovať im všetku potrebnú súčinnosť.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Zníženie energetickej náročnosti budovy Mestského úradu Dolný Kubín - časť1. Oprávnené náklady -- -- Tepelnoizolačné práce
2 Zníženie energetickej náročnosti budovy Mestského úradu Dolný Kubín - časť2. Neoprávnene náklady -- -- Tepelnoizolačné práce
Položky detailne
[1] Zníženie energetickej náročnosti budovy Mestského úradu Dolný Kubín - časť1. Oprávnené náklady
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
K. ú. Dolný Kubín, č. parc. KN 229/5, budova Mestského úradu v meste Dolný Kubín
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
161098
Názov položky
Zníženie energetickej náročnosti budovy Mestského úradu Dolný Kubín - časť1. Oprávnené náklady
Kód CPV
45321000-3
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Tepelnoizolačné práce
[2] Zníženie energetickej náročnosti budovy Mestského úradu Dolný Kubín - časť2. Neoprávnene náklady
P.č.
2
Hlavné miesto dodania/plnenia
K. ú. Dolný Kubín, č. parc. KN 229/5, budova Mestského úradu v meste Dolný Kubín
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
161098
Názov položky
Zníženie energetickej náročnosti budovy Mestského úradu Dolný Kubín - časť2. Neoprávnene náklady
Kód CPV
45321000-3
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Tepelnoizolačné práce
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 52 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania PLZ-1/VO/DK
2017 99 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk V-PLZ/1/2016-17
2018 26 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk Z/2018/DK
2017 223 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk D-PLZ
Oznámenia detailne
[PLZ-1/VO/DK] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
PLZ-1/VO/DK
Dátum zverejnenia vo vestníku
15. 3. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
161098
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
52
[V-PLZ/1/2016-17] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
V-PLZ/1/2016-17
Dátum zverejnenia vo vestníku
19. 5. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
161098
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
99
[Z/2018/DK] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
ZMENA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
Z/2018/DK
Dátum zverejnenia vo vestníku
6. 2. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
161098
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ZMENE ZMLUVY A RÁMCOVEJ DOHODY
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
26
[D-PLZ] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
ZMENA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
D-PLZ
Dátum zverejnenia vo vestníku
13. 11. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
161098
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ZMENE ZMLUVY A RÁMCOVEJ DOHODY
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
223