161100 - Stavebné úpravy, zateplenie, výmena okien a exteriérových dverí - OÚ Oščadnica
Detaily
ID zákazky
161100
Názov
Stavebné úpravy, zateplenie, výmena okien a exteriérových dverí - OÚ Oščadnica
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
4858
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
125 116,58
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
4. 4. 2016 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:20
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Oščadnica
IČO
00314170
Mesto
Oščadnica
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Lucia Štrbová
Kontaktný email
 sptatratender.sk
Kontaktný telefón
 +421 910813539
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky sú v súlade s projektovou dokumentáciou stavebné práce, a to výmena vonkajších okien, vonkajších dverí, zateplenie fasády, stropnej vonkajšej konštrukcie nad hlavným vstupom, podlahovej konštrukcie podkrovia, soklovej časti mimo kamenného obkladu, výmena strešných žľabov a zvodov, výmena bleskozvodov. Stavebné práce sa zároveň dotýkajú povrchovej úpravy strešnej konštrukcie, vyspravenia vonkajších schodiskových betónových konštrukcií a očistenia (pieskovania) kamennej soklovej časti v celom objekte.
Informácie o otváraní ponúk
1. Otváranie časti ponúk označených ako Ostatné je neverejné. 2. Otváranie častí ponúk označených ako Kritériá 2.1 Na otváranie častí ponúk označených ako Kritériá majú v súlade s ustanovením § 41 ods. 3 ZVO prístup uchádzači, ktorí predložili ponuku v čase a mieste stanovenom v oznámení, a ktorých ponuky neboli vylúčené. 2.2 Na otváraní častí ponúk označených ako Kritériá budú týmto uchádzačom oznámené náležitosti v zmysle § 41 ods.3 ZVO. 2.3 Uchádzač, ktorý predložil ponuku v mieste a v lehote na predkladanie ponúk a ktorého ponuka nebola vylúčená, je oprávnený zúčastniť sa na otváraní ponúk označených ako Kritériá zastúpený svojím/svojimi štatutárnym/štatutárnymi orgánom/orgánmi, resp. môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a napr. platným výpisom z obchodného registra. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, napr. platným výpisom z obchodného registra a splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1) Súťažné podklady a ich vysvetlenia získa záujemca na základe písomnej žiadosti podpísanej zástupcom záujemcu doručenej poštou alebo osobne na adresu Tatra Tender s.r.o., Krčméryho 16,811 04, Bratislava, Slovensko v pracovných dňoch od 9:00 do 15:00 hod. alebo elektronicky na e-mailovej adrese sp@tatratender.sk. 2) Verejný obstarávateľ neobmedzuje lehotu na prevzatie súťažných podkladov, ale odporúča záujemcom požiadať o súťažné podklady s časovým predstihom, ktorý im umožní využiť v zákonom stanovenej lehote inštitút vysvetľovania súťažných podkladov. 3) Verejný obstarávateľ záujemcom odporúča vykonať obhliadku miesta realizácie predmetu zákazky. Obhliadka bude pre všetkých záujemcov spoločná a uskutoční sa dňa 23.3.2016 o 10:00 hod. so stretnutím pred Obecným úradom v Oščadnici. Kontaktná osoba pre obhliadku: Ing. Peter Zeljenka, tel: +421 905 479 977, e-mail: peter.zeljenka@oscadnica.sk. 4) Úspešný uchádzač je povinný po uzavretí zmluvy zriadiť výkonovú záruku vo výške 10 % (slovom: desať percent) z ceny diela bez DPH (ďalej len výkonová záruka) pre prípad, že úspešný uchádzač nebude plniť svoje povinnosti podľa zmluvy a verejnému obstarávateľovi voči nemu vznikne akákoľvek pohľadávka, a to buď: a) zložením finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa uvedený v záhlaví zmluvy alebo b) zriadením bankovej záruky v prospech verejného obstarávateľa. Takto poskytnutá banková záruka musí byť zriadená na celú dobu trvania vykonávania diela, pričom účelom jej zriadenia je finančné krytie prípadných sankčných nárokov verejného obstarávateľa voči úspešnému uchádzačovi, ktoré vzniknú v dôsledku nesplnenia jeho zmluvných povinností ako zhotoviteľa. Úspešný uchádzač uhradí na bankový účet verejného obstarávateľa výkonovú záruku do troch (3) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo. Podrobnosti výkonovej záruky tvoria obsah vzoru zmluvy o dielo v čl. XIX Časti D. OBCHODNÉ PODMIENKY súťažných podkladov. 5) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo 5.1) upravovať postupnosť zahajovania realizačných prác pri dodržaní konečného termínu prác, 5.2) prerušiť stavebné práce na nevyhnutne potrebný čas z dôvodov na strane objednávateľa za podmienky časovej náhrady. 6) Náklady na elektrickú energiu a vodu spotrebované v súvislosti s realizáciou diela znáša verejný obstarávateľ (objednávateľ). V súvislosti s uvedeným upozorňujeme, že neplatia podmienky týkajúce sa spotreby elektrickej energie a vody uvedené v projektovej dokumentácii, ktorá tvorí prílohu č. 3 súťažných podkladov. 7)Verejný obstarávateľ za účelom splnenia povinnosti podľa § 34 ods. 10 ZVO vo vzťahu k § 45 ods. 10 ZVO požaduje od uchádzačov, aby v ponuke uviedli podiel zákazky, ktorý majú v úmysle zadať tretím osobám (subdodávateľom), ako aj navrhovaných subdodávateľov (uchádzač uvedie identifikačné údaje subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo), predmety subdodávok a čestné vyhlásenie, že každý subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa § 26 ods. 1 ZVO; tým nie je dotknutá zodpovednosť úspešného uchádzača za plnenie zmluvy. Túto povinnosť uchádzač splní spôsobom uvedeným v bode 1.3 časti D. OBCHODNÉ PODMIENKY súťažných podkladov. 8)Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý nemá v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod, alebo ktorého subdodávatelia podľa § 45 ods. 10 ZVO, ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Verejný obstarávateľ neuzavrie ani zmluvu s uchádzačom, pokiaľ osoby podľa § 27 ods. 2 ZVO, ktorých finančné zdroje uchádzač využil na preukázanie finančného a ekonomického postavenia alebo osoby podľa § 28 ods. 2 ZVO, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač využil na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. 9)V zmysle uvedeného § 45 ods. 10 ZVO je subdodávateľ, ktorý sa bude podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50% z hodnoty plnenia uvedenej v ponuke uchádzača, povinný mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 52 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Osc/PLZ 1/2016
Oznámenia detailne
[Osc/PLZ 1/2016] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
Osc/PLZ 1/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
15. 3. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
161100
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
52