Riešením projektu je zateplenie obalových konštrukcií objektu. Jedná sa predovšetkým o obvodové steny, a konštrukciu strechy. Taktiež sa navrhuje vymeniť staré okenné konštrukcie vyznačené vo výkresovej dokumentácií. Navrhovaný je kontaktný zatepľovací systém s fasádnymi minerálnymi doskami hr.180mm. Časť sokla bude zateplená styrodurom C hr. 100mm. Okolo soklovej časti je navrhované vybudovať nový odkvapový chodník z drveného kameniva v šírke 0,5m, ohraničený záhradným obrubníkom uloženým do betónového lôžka. Plochá strecha s krytinou z falcovaného plechu bude zateplená minerálnymi doskami hr. 2x160mm.
Informácie o otváraní ponúk
Účasť na otváraní častí ponúk je umožnená všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a výpisom z obchodného registra alebo živnostenským listom.
Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
V súlade s § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným
vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom. Všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom uchádzač predložil ponuku.
V prípade podľa § 32 ods. 11 zákona po vyhodnotení ponúk bude víťazný uchádzač vyzvaný na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti v lehote najmenej desať pracovných dní odo dňa doručenia výzvy na predloženie dokladov. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti.
Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorí má v Registeri konečných užívateľov výhod (ďalej len
RKUV) zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých subdodávatelia majú v RKUV zapísaných konečných
užívateľov výhod alebo ktorých osoby podľa § 27 ods. 2/§ 28 ods. 2 majú v RKUV zapísaných konečných užívateľov
výhod. Pri skupine dodávateľov má povinnosť zápisu do RKUV každý člen skupiny.
Komunikácia medzi Verejným obstarávateľom a záujemcami (uchádzačmi) bude v prevažnej miere písomnou
formou. Vysvetľovanie bude prebiehať aj elektronicky a vysvetlenie bude zverejnené aj na profile verejného
obstarávateľa ÚVO. Telefonická komunikácia je možná iba v prípadoch overenia doručenia písomností a v prípade
dohodnutia osobného doručenia písomností alebo ponuky s kontaktnou osobou uvedenou v oddieli I. tohto Oznámenia.
Telefonická komunikácia je možná v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 15:00 hod. Žiadne iné informácie nebudú poskytované telefonicky!
V súvislosti s § 155q odst. 6 zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní bude Osoba podľa § 7 ZoVO postupovať
podľa § 18 Zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31. októbra 2015.
Oznámenia
Rok oznámenia
Číslo vestníka
Názov 1. podtypu oznámenia
Názov 2. podtypu oznámenia
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016
52
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
40/R/2015
Oznámenia detailne
[40/R/2015] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho