161126 - Oprava a údržba miestnych komunikácií, chodníkov a spevnených plôch
Detaily
ID zákazky
161126
Názov
Oprava a údržba miestnych komunikácií, chodníkov a spevnených plôch
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
4729
Hlavný kód CPV
45233142-6
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
255 732,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
5. 4. 2016 14:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:20
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Hlohovec
IČO
00312509
Mesto
Hlohovec
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ingrid Ličková
Kontaktný email
 ingrid.lickovahlohovec.sk
Kontaktný telefón
 +421 333813383
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky sú práce na oprave a údržbe miestnych komunikácií, chodníkov a spevnených plochách na území mesta Hlohovec a m.č. Šulekovo za obdobie od účinnosti zmluvy do 31.12.2016. V súlade s ustanoveniami zák.č.135/1961 Zb. v platnom znení o pozemných komunikáciách (cestný zákon), mesto Hlohovec vykonáva správu miestnych komunikácií na území mesta Hlohovec m.č. Šulekovo, ktoré sú vo vlastníctve mesta Hlohovec. Mesto Hlohovec ako vlastník a správca miestnych komunikácií je povinné miestne komunikácie udržiavať v stave zodpovedajúcom účelu, na ktorý sú určené. Verejný obstarávateľ bude požadovať od zhotoviteľa stavebne udržiavať miestne komunikácie, chodníky a spevnené plochy v takom stavebno-technickom stave, ktorý zabezpečí bezpečnú a plynulú premávku na nich. Zhotoviteľ bude súčasne povinný priebežne vykonávať monitorovanie stavu komunikácií, ktoré sú predmetom obstarávania a v prípade potreby vykonávať opatrenia na okamžité odstránenie zisteného nepriaznivého stavu, respektíve predpísaným spôsobom na to upozorniť účastníkov cestnej premávky a o tejto skutočnosti informovať verejného obstarávateľa. Predmet zákazky pozostáva z prác na celoročnej oprave a údržbe povrchov komunikácií, chodníkov a spevnených plôch nasledovne: A. Hlavné činnosti predmetu zákazky: I.Oprava asfaltových povrchov II.Oprava povrchov z dlažieb III.Ostatné zemné a búracie práce B. Doplnkové činnosti premetu zákazky I.Rúrové vedenia a odvodňovacie zariadenia II.Údržba schodísk III.Oplotenia stanovíšť pre nádoby na TKO a zber vytriedených zložiek odpadu, oplotenie výbehu pre psov IV.Údržba zábradlí V.Údržba autobusových čakární a označníkov VI.Nátery oceľových konštrukcií - zábradlia a kovových častí autobusových prístreškov VII.Dopravné zábrany a ostatné doplnkové dopravné zariadenia VIII.Ostatné montáže a demontáže IX.Terénne úpravy a iné zemné práce X.Dočasné dopravné značenie Definovanie prác je zahrnuté do jednotlivých položiek v neocenených výkazoch výmer (spracovaných na báze CENEKONu), ktoré sú súčasťou súťažných podkladov. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Uvedená lehota sa týka otvárania častí ponúk označených ako Ostatné, ktoré je neverejné a ktoré sa uskutoční v súlade so zákonom. Otváranie časti ponuky označenej ako Kritériá komisia na vyhodnotenie ponúk vykoná v súlade s § 41 ods. 2 a 3 zákona o verejnom obstarávaní len vo vzťahu k ponukám, ktoré nebudú vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky nebudú vylúčené. Na otváraní časti ponúk označených ako Kritéria sa môžu zúčastniť oprávnení uchádzači, ktorí predložili ponuku a ktorých ponuka nebola vylúčená. Na otváraní časti ponúk označených ako Kritéria môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym zástupcom, členom štatutárneho orgánu uchádzača, alebo osobou písomne splnomocnenou na jeho zastupovanie vo veci otvárania obálok s označením názvu heslom zákazky, na ktorej sa otvárania obálok s ponukami zúčastňuje. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán, alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a výpisom z obchodného registra resp. živnostenským listom. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie vo veci otvárania obálok s označením názvu podlimitnej zákazky (heslom zákazky: Oprava a údržba miestnych komunikácií, chodníkov a spevnených plôch) a výpisom z obchodného registra, živnostenským listom resp. iným dokladom, ktorý stanoví, že ide o uchádzača alebo jeho zástupcu.
Doplňujúce informácie
1./ Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo komunikovať iba v slovenskom jazyku. 2./ Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady tým záujemcom, ktorí predložia písomnú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov doručenú e-mailom na adresu: ingrid.lickova@hlohovec.sk (odporúčame) resp. poštou na adresu verejného obstarávateľa uvedenú v bode I.1) alebo osobne v nasledovných dňoch: v pondelok, utorok, stredu a vo štvrtok v čase: od 7:30 hod. do 15:00 hod., v piatok v čase: od 7:30 hod. do 13.00 hod. Žiadosť musí obsahovať: kompletné identifikačné údaje záujemcu vrátane e-mailovej adresy, názvu predmetu zákazky, mena a priezviska pracovníka zodpovedného za túto žiadosť vrátane jeho telefónneho čísla. Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady iba v elektronickej forme vrátane neocenených výkazov výmer, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov na e-mailovú adresu záujemcu uvedenú v žiadosti o súťažné podklady. 3./ Verejný obstarávateľ stanovuje elektronickú formu komunikácie pri vysvetľovaní súťažných podkladov a pri vysvetľovaní ponuky. 4./Termín plnenia predmetu diela (zákazky) : do 31.12.2016 Zhotoviteľ bude realizovať práce na diele na základe objednávateľom vystavených a zhotoviteľovi doručených objednávok: 4.1.Začatie vykonania časti diela (zákazky) na základe vystavených objednávok: -v lehote určenej objednávateľom v objednávke, pričom táto lehota bude určená v rozsahu 5 - 20 pracovných dní, pričom pri určení lehoty objednávateľ zohľadní povahu a rozsah objednaných prác. 4.2.Ukončenie a odovzdanie časti diela (zákazky) na základe vystavených objednávok: -v lehote určenej objednávateľom v objednávke, pričom táto lehota bude určená v rozsahu 3 - 30 pracovných dní, pričom pri určení lehoty objednávateľ zohľadní povahu a rozsah objednaných prác. 5./ Uchádzač je oprávnený realizovať stavebné práce v závislosti od charakteru predmetu zákazky. 6./ Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si súťažné podklady vyžiadali v dostatočnom časovom predstihu, aby si v prípade potreby využitia inštitútu vysvetľovania, vytvorili dostatočný časový priestor na jeho použitie. V zmysle § 100 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, môže záujemca požiadať o vysvetlenie najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 7./ Lehota viazanosti ponúk: do 31.07.2016 8./ Verejný obstarávateľ môže zrušiť tento postup zadávania zákazky v súlade s §46 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní (zmena okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie). Za zmenu okolností považuje verejný obstarávateľ aj okolnosť, ak zákazka prekročí čiastku finančných prostriedkov plánovaných v rozpočte mesta Hlohovec.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Oprava a údržba miestnych komunikácií, chodníkov a spevnených plôch -- -- Asfalt
Položky detailne
[1] Oprava a údržba miestnych komunikácií, chodníkov a spevnených plôch
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
v k. ú. Hlohovec a v k. ú. Šulekovo
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
161126
Názov položky
Oprava a údržba miestnych komunikácií, chodníkov a spevnených plôch
Kód CPV
44113620-7
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Asfalt
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 52 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 1273/2016
Oznámenia detailne
[1273/2016] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
1273/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
15. 3. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
161126
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
52