161171 - Zníženie energetickej náročnosti verejných budov Obecný úrad a Kultúrny dom Kuzmice
Detaily
ID zákazky
161171
Názov
Zníženie energetickej náročnosti verejných budov Obecný úrad a Kultúrny dom Kuzmice
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
6336
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
524 037,81
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
20. 4. 2016 12:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:20
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Kuzmice
IČO
00331643
Mesto
Kuzmice
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Milan Filip
Kontaktný email
 milan.filipelauk.sk
Kontaktný telefón
 +421 905303752
Rozširujúce info
Popis zákazky
Modernizácia, obnova a zníženie energetickej náročnosti a nákladov na prevádzku verejnej budovy občianskej vybavenosti obce Kuzmice. Bližšie opísané v časti súťažných podkladov B.1 Opis predmetu zákazky a v prílohe súťažných podkladov, ktorou je projektová dokumentácia Diela a výkaz - výmer (neocenený). To všetko sa viaže k zadefinovaniu predmetu zákazky a tvorí predmet plnenia, ktorým je realizácia Diela.
Informácie o otváraní ponúk
V slade s §34 pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk podľa § 41 neverejné, údaje podľa § 41 ods. 3 komisia nezverejňuje a zápisnica podľa § 41 ods. 5 sa neodosiela.
Doplňujúce informácie
1. O súťažné podklady je možné požiadať do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk a to písomne: 1.1 doručením žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov osobne, poštou alebo inou doručovateľskou službou na adresu verejného obstarávateľa, 1.2 telefonicky alebo e-mailom , v danom prípade svoju žiadosť doplní záujemca doručením písomnej žiadosti podľa bodu 1.2 2. Písomná žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov 2.1 Písomná žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov musí obsahovať: - identifikačné údaje záujemcu - kontaktné údaje záujemcu v rozsahu - kontaktná osoba, tel. číslo a e-mailová adresa identifikačné údaje 2.2 Verejný obstarávateľ v súvislosti s podaním žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov odporúča záujemcom, aby si o súťažné podklady požiadali aj napriek tomu, že kompletné súťažné podklady budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na www.uvo.gov.sk . a majú možnosť si ich stiahnuť. Dané odporúčanie je za účelom evidencie záujemcov pre zabezpečenie doručovania V prípade, že záujemca nepožiada o Súťažné podklady, vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na prípravu ponuky. 3. Záujemca, uchádzač môže požiadať verejného obstarávateľa o vysvetlenie požiadaviek a podmienok uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch podľa § 100 ods.1 písm.e) zákona o verejnom obstarávaní. 3.1 verejný obstarávateľ vysvetlenie poskytne všetkým známym záujemcom bezodkladne, najneskôr však šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk ak o to záujemca požiadal v primeranej lehote. 3.2 Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v listinnej podobe v takej lehote, aby verejný obstarávateľ zabezpečil doručenie vysvetlení najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle § 100 ods.1 písm.e) zákona o verejnom obstarávaní. 4. Upozornenie uchádzačov a záujemcov k registrácií konečných užívateľov výhod : Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov a uchádzačov, že v zmysle § 45 zákona o verejnom obstarávaní uzavrie zmluvu v lehote viazanosti ponúk s úspešným uchádzačom, ak táto zmluva nebude v rozpore so súťažnými podkladmi a s ponukou predloženou úspešným uchádzačom a ktorý poskytne na jej uzavretie riadnu súčinnosť podľa § 45 ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní. 4.1 Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých subdodávatelia podľa § 45 odseku 10 zákona o verejnom obstarávaní , ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy (s príslušným podielom subdodávok uvedených v danom ustanovení zákona o verejnom obstarávaní), nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. 4.2 Verejný obstarávateľ zároveň nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, alebo uchádzačmi, pokiaľ osoby podľa § 27 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní , ktorých finančné zdroje uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, alebo osoby podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní , ktorých technické a odborné kapacity uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Iné požiadavky, upozornenia a informácie: 5. Zhotoviteľ je povinný na základe písomnej výzvy Objednávateľa doručenej zhotoviteľovi do troch pracovných dní zložiť na určený bankový účet Objednávateľa depozit v hodnote 10 % z ponúkanej - zmluvnej ceny diela bez DPH. Depozit je určený výhradne na zabezpečenie náhrady škody a finančných nárokov Objednávateľa, ktoré mu vzniknú v prípade porušenia zmluvných povinností zo strany Zhotoviteľa spôsobených jeho konaním alebo zdržaním sa konania a ktorých porušenie zakladá nárok na náhradu škody alebo iný finančný nárok pre Objednávateľa. Objednávateľ má právo uspokojiť svoj nárok prvotne z hodnoty depozitu. Zloženie depozitu na účet objednávateľa pred podpisom zmluvy sa považuje za súčinnosť, potrebnú na uzavretie zmluvy. Objednávateľ sa zaväzuje vrátiť Zhotoviteľovi depozit v plnej výške alebo jeho alikvótnu časť do konca mesiaca, ktorý nasleduje po mesiaci, kedy došlo k riadnemu odovzdaniu diela bez vád. Zhotoviteľ nemá právo požadovať vrátenie depozitu počas trvania zmluvného vzťahu. 6. Zhotoviteľ sa v zmysle zmluvných podmienok zaväzuje - vytvoriť jedno pracovné miesto a udržať ho počas celej realizácie diela, ak bude dielo realizované v obci z Atlasu rómskych komunít 2013, zhotoviteľ sa zaväzuje, že požiadavku na uplatnenie sociálneho aspektu uvedenú vyššie, bude podľa Partnerskej dohody SR na roky 2014 2020 uplatňovať vo vzťahu k inklúzii Marginalizovaných rómskych komunít (ďalej len MRK), t.j. pri zákazkách realizovaných v obciach z Atlasu rómskych komunít 2013, bude sociálne hľadisko uplatňovať vo vzťahu k inklúzii MRK. Atlas rómskych komunít 2013 (http://www.minv.sk/?atlas_2013). 7. Objednávateľ neposkytuje na plnenie predmetu zmluvy preddavok alebo zálohové platby. 8. Úspešný uchádzač predloží ku dňu podpísania zmluvy doklad o uzatvorení poistenia zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu podnikateľa, ktoré bude platné počas celej doby realizácie zákazky minimálne vo výške hodnoty úspešnej ponuky. 9. Uzatvorenie zmluvy, platnosť a účinnosť : Verejný obstarávateľ uzatvorí s úspešným uchádzačom zmluvu v lehote viazanosti za dodržania podmienok uvedených v § 45 zákona o verejnom obstarávaní. Zmluva nadobudne platnosť jej zverejnením podľa príslušných predpisov a podľa ustanovení zákona o verejnom obstarávaní. Zmluva nadobudne účinnosť do 3 dní po uzatvorení platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným Poskytovateľom pomoci, a Príjemcom pomoci, ktorým je verejný obstarávateľ a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok. OPKZP-PO4-SC 4.3.1-2015-6 -4.3.1 Zníženie spotreby energie pri prevádzke verejných budov. 10. V prípade ak predmet zmluvy nebude zrealizovaný poskytovateľom v súlade s podmienkami zmluvy a projektovej dokumentácie, je objednávateľ oprávnený ponechať si depozit zložený v prospech jeho účtu, resp. uplatniť si bankovú garanciu vystavenú v jeho prospech v plnej výške, to platí aj pre prípad odstúpenia od zmluvy zo strany objednávateľa z dôvodov uvedených v zmluve.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 53 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE 190/2016/VO_StP
2016 139 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE 5634 - WYP
Oznámenia detailne
[190/2016/VO_StP] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
190/2016/VO_StP
Dátum zverejnenia vo vestníku
16. 3. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
ID zákazky
161171
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
53
[5634 - WYP] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
5634 - WYP
Dátum zverejnenia vo vestníku
20. 7. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
ID zákazky
161171
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
139