161185 - Zníženie energetickej náročnosti MŠ 9. mája v Bánovciach nad Bebravou
Detaily
ID zákazky
161185
Názov
Zníženie energetickej náročnosti MŠ 9. mája v Bánovciach nad Bebravou
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
4563
Hlavný kód CPV
45214100-1
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
234 916,18
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
5. 4. 2016 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:20
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Bánovce nad Bebravou
IČO
00310182
Mesto
Bánovce nad Bebravou
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Ján Jediný
Kontaktný email
 jedinyvbisions.cc
Kontaktný telefón
 +421 332901221
Rozširujúce info
Popis zákazky
Projekt rieši stavebnú obnovu budov zateplením tehlových obvodových stien hr. 450mm kontaktným zatepľovacím systémom z penového polystyrénu hr. 120mm. Strecha je plochá a bude dodatočne zateplená polystyrénom hr. 200mm. Výmena okien a vchodových dverí bude z plastových šesťkomorových profilov s izolačným trojsklom. Cieľom je zlepšenie energetickej efektívnosti pavilónov materskej školy nasledovnými opatreniami: - Rekonštrukciou a modernizáciou stavebných konštrukcií - Hydraulickým vyregulovaním jednotlivých pavilónov - Rekonštrukciou a modernizáciou osvetlenia V súčasnom stave obalové konštrukcie (obvodové steny, strecha, výplňové konštrukcie a podlaha) neposkytujú dobrú tepelnú ochranu budovy. Zateplením konštrukcií sa dosiahne zníženie tepelných strát prechodom a výmenou pôvodných otvorových výplní aj zníženie tepelných strát infiltráciou, čím sa dosiahne pokles spotreby energie na vykurovanie a aj emisií CO2. Po zateplení sa vykurovacia sústava hydraulicky vyreguluje Stavebné práce neobsahujú dispozičné ani prevádzkové zmeny stavby. Areál materskej školy má tri pavilóny. Prvý slúži pre vedenie školy a kuchyňu, druhý je funkčne prepojený s prvým a nachádzajú sa v ňom triedy materskej školy. Tretí je totožný s druhým, ktorý je ako samostatne stojaca budova.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie časti ponúk označených ako "OSTATNÉ" je neverejné. Otváranie častí ponúk, označených ako "KRITÉRIA" vykoná komisia najskôr deň, nasledujúci po dni márneho uplynutia lehôt podľa § 41 ods. 2 zákona. Otváranie časti ponúk, označených ako KRITÉRIA vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené.
Doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo realizovať predmet zákazky v závislosti od poskytnutia nenávratného finančného príspevku. Zároveň si vyhradzuje právo od zmluvy odstúpiť, alebo posunúť dobu plnenia v prípade, že k uzavretiu zmluvy o nenávratný finančný príspevok nedôjde. 2. Komunikácia verejného obstarávateľa so záujemcami, resp. uchádzačmi sa bude uskutočňovať písomne v slovenskom jazyku. Na žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov doručené po termíne uvedenom v bode IV.2.2) tejto Výzvy verejný obstarávateľ nebude reagovať. 3. Súťažné podklady a projektová dokumentácia sú poskytované bez obmedzenia v elektronickej podobe prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa zriadeného Úradom pre verejné obstarávanie. 4. Odporúčame všetkým záujemcom, ktorí si prevzali súťažné podklady a projektovú dokumentáciu z profilu verejného obstarávateľa, aby sa zaregistrovali u kontaktnej osoby a to zaslaním e-mailu na adresu kontaktnej osoby uvedenej v tejto Výzve v časti I.1) Názov, adresy a kontaktné miesta, ktorého obsahom bude informácia o prevzatí súťažných podkladov, ktorá bude zároveň obsahovať názov, adresu sídla a e-mailový kontakt záujemcu. Vzor registračného textu: V záujme zabezpečenia informovania v procese verejného obstarávania vyhláseného vo vestníku VVO č. ......./2016, zo dňa DD. MM. 2016, pod značkou ............ - WYP, s názvom: " Zníženie energetickej náročnosti MŠ 9. mája v Bánovciach nad Bebravou " Vám oznamujem, že sme si dňa DD. MM. 2016 stiahli z profilu verejného obstarávateľa súťažné podklady k predmetnej zákazke. Záujemca: Názov, adresa, IČO, telefón, fax, meno a priezvisko kontaktnej osoby telefónne číslo, e-mail. 5. Žiadosť o súťažné podklady môže záujemca doručiť elektronicky (e-mailom), v listinnej podobe poštou, kuriérnou službou, alebo osobne na kontaktnú adresu podľa bodu I.1) v slovenskom jazyku v originálnom vyhotovení. Záujemca v žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov uvedie svoje identifikačné údaje: (v prípade skupiny za každého člena skupiny samostatne), obchodný názov, adresa sídla uchádzača alebo miesto jeho podnikania, meno, priezvisko a funkcia štatutárneho zástupcu (štatutárnych zástupcov) uchádzača, IČO, IČ DPH, číslo faxu, internetová adresa, meno a priezvisko kontaktnej osoby telefónne číslo, e-mail. 6. Verejný obstarávateľ odporúča využiť postup uvedený v bode 3 ,4 alebo 5 z dôvodu, že ak verejný obstarávateľ nebude poznať identifikačné údaje resp. kontaktné údaje na záujemcov, nevie im zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mat vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto zákazke. V prípade, že záujemca získal súťažné podklady od inej fyzickej alebo právnickej osoby alebo si ich prevezme v elektronickej podobe z profilu verejného obstarávateľa bez zaslania registračného textu (podľa bodu 2) koná tak na vlastnú zodpovednosť a vlastné riziko. 7. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa bodu III.1 uvedených v tejto Výzve musia byť predložené v slovenskom jazyku. V prípade, že uchádzač má sídlo podnikania mimo územia Slovenskej republiky, predloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti v pôvodnom jazyku a súčasne tieto doklady musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku. Verejný obstarávateľ uzná aj iný doklad, ktorý predloží uchádzač na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa bodu III.1 uvedených v tejto Výzve, ak ním preukáže splnenie požadovaných skutočností. Ak doklady predkladá skupina dodávateľov, predloží v obálke s ponukou aj vyhlásenie všetkých členov skupiny s uvedením, ktorý z týchto členov zastupuje skupinu navonok v tejto verejnej súťaži, pričom toto vyhlásenie musí byť podpísané oprávnenými osobami všetkých členov skupiny. 8. Verejný obstarávateľ bude všetky vysvetlenia požiadaviek uvedených v tejto Výzve, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov, informatívnych dokumentov alebo inej sprievodnej dokumentácie zverejňovať v profile verejného obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie (http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/4563). Informáciu o spracovanom a zverejnenom vysvetlení zašle verejný obstarávateľ všetkým známym záujemcom elektronicky (e-mailom) prostredníctvom kontaktného miesta podľa bodu I.1 . 9. Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, podľa § 44 ods. 1 v lehote do 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy na ich predloženie a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom vo výzve na ich predloženie. 10. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača/uchádzačov, vyhodnotí následne splnenie podmienok účasti ďalšieho uchádzača/uchádzačov v poradí. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak predložená ponuka presiahne objem pridelených finančných prostriedkov na dodanie predmetu zákazky. Táto ponuka sa stane pre verejného obstarávateľa neprijateľná. 11. Verejný obstarávateľ požaduje ku podpisu zmluvy s úspešným uchádzačom predložiť od úspešného uchádzača poistnú zmluvu s poisťovňou, v ktorej úspešný uchádzač uzatvoril stavebno-montážne poistenie tzv. CAR/EAR poistenie, pričom toto poistenie bude kryť škody nielen na diele do hodnoty zmluvy o dielo, ale aj hodnotu okolitého majetku verejného obstarávateľa, do poistnej výšky min. 235 000 EUR. Po uzatvorení tejto poistnej zmluvy sa vyžaduje bezodkladné predloženie úradne osvedčenej kópie poistnej zmluvy. Účinnosť poistnej zmluvy musí byť platná minimálne na lehotu realizácie zákazky. 12. Záujemcom sa dáva možnosť zúčastniť sa obhliadky miesta uskutočnenia stavebných prác, ktorá sa uskutoční dňa 23. 03. 2016 o 10:00 hod. . Bližšie podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch. 13. Verejný obstarávateľ bude postupovať podľa § 101 zákona č. 25/2006 Z. z. ak vznikne potreba nových stavebných prác spočívajúce v opakovaní rovnakých alebo porovnateľných stavebných prác realizovaných pôvodným dodávateľom. 14. Stránkové hodiny kontaktnej osoby v procese zadávania tejto zákazky sú v pracovné dni od 08:00 hod. do 11:30 hod. a od 13:00 hod. do 15:30 hod.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 54 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE 983/2016
Oznámenia detailne
[983/2016] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
983/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
17. 3. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
ID zákazky
161185
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
54