161204 - Dodávka a inštalácia klimatizácie
Detaily
ID zákazky
161204
Názov
Dodávka a inštalácia klimatizácie
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
8155
Hlavný kód CPV
39717200-3
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
51 718,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
13. 4. 2016 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:20
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Žilina
IČO
00321796
Mesto
Žilina
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Katarína Zahradníková
Kontaktný email
 katarina.zahradnikovagaya.sk
Kontaktný telefón
 +421 417063110
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky predmetom zákazky je dodávka technológie a inštalácia klimatizačných jednotiek v priestoroch Mestského úradu v Žiline.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Na otváraní obálok časti ponúk označených ako "Kritériá" za môže zúčastniť uchádzač, zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa na otváraní obálok časti ponúk, označených ako "Kritériá" preukáže preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení podnikať uchádzača. Splnomocnený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, kópiou dokladu o oprávnení podnikať uchádzača a splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
Súťažné podklady si možno stiahnuť z profilu verejného obstarávateľa (v uvedenom prípade verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom, zaslať informáciu elektronicky na adresu: katarina.zahradnikova@zilina.sk s uvedením kontaktných údajov) alebo na základe elektronickej, písomnej (pošta, kuriér, fax) žiadosti budú obratom zaslané. Osobne súťažné podklady bude verejný obstarávateľ poskytovať po predbežnom (napr. telefonickom) dohovore v pracovných dňoch od 8:00 do 14:00. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na uzavretie dodatkov ktoré sú v súlade s § 10a zákona o VO. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 46. Ďalšie postupy, vzťahy, termíny, povinnosti a pod. viažuce sa k vyhlásenému postupu verejného obstarávania, ktoré nie sú popísané alebo špecifikované v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a súťažných odkladoch, sa v tejto súťaži riadia všeobecnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. Akákoľvek komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude výlučne v slovenskom jazyku a v listinnej podobe. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk. Pri poskytnutí informácií elektronickými prostriedkami, napríklad elektronickou poštou, faxom a pod. (ďalej len elektronické prostriedky), ktorými nemožno trvalo zachytiť ich obsah, tieto informácie sa doručia aj v listinnej podobe, najneskôr do 3 dní odo dňa odoslania informácie elektronickými prostriedkami, pri DODRŽANÍ stanovených lehôt. Pri zistení rozdielov medzi obsahom informácie bez trvalého zachytenia obsahu a informácie doručenej v listinnej podobe je rozhodujúca listinná podoba. Uchádzači predložia originály alebo úradne osvedčené kópie dokladov, ktoré sú platné k termínu predloženia ponuky. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku v súlade s § 19 ods. 3 zákona č. 25/2006 Z. z.. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku. Úspešný uchádzač je povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy, tak, aby mohla byť uzavretá do 30 dní odo dňa uplynutia lehoty podľa § 45 odsekov 2 až 7, ak boli na ich uzavretie písomne vyzvaní. Úspešný uchádzač alebo jeho subdodávatelia podľa § 45 odseku 10 a ich osoby podľa § 27 ods. 2 a § 28 ods. 2 sú povinní na účely poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy, mať v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod a splnené všetky súvisiace povinnosti v zmysle zákona č. 252/2015 Z. z. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané do 31.12.2016
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 126 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk 34713/2016
2016 54 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE 14287/2016
Oznámenia detailne
[34713/2016] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
34713/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
1. 7. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
161204
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
126
[14287/2016] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
14287/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
17. 3. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
ID zákazky
161204
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
54