161246 - Realizácia obnovy kultúrnej pamiatky Vila Dr. Jána Kohúta v Martine
Detaily
ID zákazky
161246
Názov
Realizácia obnovy kultúrnej pamiatky Vila Dr. Jána Kohúta v Martine
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
5089
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
323 300,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
18. 4. 2016 09:30
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:20
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Martin
IČO
00316792
Mesto
Martin
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Marta Kohútová, Ing.arch. Kristína Šubjaková
Kontaktný email
 marta.kohutovamartin.sk
Kontaktný telefón
 +421 434204157 / 434131431
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je realizácia stavebných úprav fasády, strechy, okien, dverí, súvisiacich klampiarskych prvkov, reštaurátorských prác národnej kultúrnej pamiatky od architekta Harminca Vila Dr. Jána Kohúta na Ul. M. R. Štefánika 68 v Martine, ktorá je zapísaná ako NKP č. 591/1 v rozsahu projektu stavby. Stavba pozostáva z úprav okolia stavby, ktoré sú podmienené stavebnou činnosťou na stavebných úpravách stavby (odvodnenie stavby, spevnené a trávnaté plochy v bezprostrednom okolí stavby, vynútené preložky inžinierskych sietí). Stavebné práce sa budú realizovať v rozsahu vypracovanej projektovej dokumentácie, zmluvných podmienok a podľa rozsahu uvedeného vo výkaz-výmer, ktorý je k dispozícií v elektronickej podobe na CD nosiči.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie častí ponúk, označených ako "Ostatné" a "Kritériá" je neverejné, koná sa bez účasti uchádzačov a zápisnica z otvárania ponúk sa uchádzačom neodosiela. Verejný obstarávateľ na uvedený predmet zákazky použije elektronickú aukciu v zmysle § 43 zákona o verejnom obstarávaní. Z uvedeného dôvodu sa nepoužije § 41 zákona o verejnom obstarávaní. Po vyhodnotení predložených dokladov a dokumentov, budú uchádzači, ktorí splnili podmienky účasti, elektronicky vyzvaní na predloženie nových cien prostredníctvom elektronickej aukcie.
Doplňujúce informácie
1. Podmienkou na poskytnutie súťažných podkladov je predloženie písomnej žiadosti záujemcu o vydanie súťažných podkladov v slovenskom jazyku a podpísanou oprávnenou osobou uchádzača. V prípade ak záujemca zašle žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov faxom alebo elektronicky (e-mailom), po odoslaní žiadosti elektronickými prostriedkami ju podá i na poštovú prepravu. 2. Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov bude obsahovať : obchodný názov, adresa sídla alebo miesta podnikania, meno, priezvisko a funkcia štatutárneho orgánu uchádzača, IČO, IČ DPH, bankové spojenie ( názov, adresa a sídlo peňažného ústavu) číslo bankového účtu, kontaktné telefónne číslo , číslo faxu a e-mailu; 3. Písomná žiadosť o vydanie súťažných podkladov sa bude akceptovať nasledujúcimi formami: e-mailom (po odoslaní žiadosti elektronickými prostriedkami ju podá i na poštovú prepravu) faxom (po odoslaní žiadosti elektronickými prostriedkami ju podá i na poštovú prepravu) osobne - súťažné podklady bude verejný obstarávateľ poskytovať v pracovných dňoch v termíne uvedenom v bode 21.1 súťažných podkladov, inak do 3 dní odo dňa prevzatia žiadosti elektronickou poštou, poštou Náležitosti kompletnej písomnej žiadosti o účasť/poskytnutie súťažných podkladov: určenie kontaktnej osoby zodpovednej za doručovanie písomností a komunikáciu pri vysvetľovaní, hodnotení ponuky a spracovaní zmluvy na plnenie zákazky, uvedenie telefonického kontaktu a emailového kontaktu/adresy určenej osoby na elektronickú komunikáciu (formou e-mailu) do etapy zadávania zákazky elektronickou aukciou a predloženia zmluvy na podpis. Za dátum predloženia žiadosti sa bude považovať prvé doručenie ( e-mail, fax a pod.) 4. Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo prístup k dokumentom je stanovená do 18.04.2016 do 09,30 hod. miestneho času. Súťažné podklady možno získať v pracovných dňoch v čase od 09,00 do 13,00 hod. na adrese verejného obstarávateľa uvedenej v bode 1. a osobne si súťažné podklady môžu uchádzači vyzdvihnúť v kancelárii č. 207, II. posch. v termíne od 22.03.2016 do 18.04.2016 do 09,30 hod. miestneho času. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom alebo uchádzačom, aby si požiadali o poskytnutie súťažných podkladov z dôvodu, aby im verejný obstarávateľ zabezpečil doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky v tejto podlimitnej zákazke. Lehota na predkladanie žiadostí o súťažné podklady je v súlade s usmernením Úradu pre verejné obstarávanie len orientačná, avšak v súlade s ustanovením § 51 ods. 4 zákona odporúča záujemcom predložiť žiadosť o súťažné podklady dostatočne vopred, vzhľadom na možnosť uplatnenia žiadosti o vysvetlenie a na potrebu dostatočného priestoru na spracovanie kvalifikovanej ponuky. 5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky z dôvodov uvedených v § 46 ods. 1 a ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. 6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uzavrieť Zmluvu o dielo v stanovenej lehote viazanosti ponúk s druhým, resp. ďalším uchádzačom v poradí na základe výsledku pôvodnej elektronickej aukcie v prípade: ak fyzická alebo právnická osoba vo fáze zadávania zákazky pred uzavretím Zmluvy o dielo - úspešný uchádzač, odstúpi od svojej ponuky ( odmietne podpísať zmluvu), resp. ponuka úspešného uchádzača (s použitím e-aukcie) bola opäť vyhodnocovaná alebo prebiehala konzultácia na základe predloženej najnižšej ceny, resp. s ktorou uzavrie Zmluvu o dielo a stratí v priebehu jej plnenia schopnosť splniť si zmluvný záväzok v lehote viazanosti ponúk. Verejný obstarávateľ v tomto istom postupe zadávania zákazky vyberie nového úspešného uchádzača v lehote viazanosti ponúk a výsledok oznámi všetkým uchádzačom, ktorých ponuky sa vyhodnocovali. 7. Verejný obstarávateľ neorganizuje pre uchádzačov alebo záujemcov obhliadku miesta dodania predmetu zákazky. Dátum konania obhliadky miesta predmetu zákazky si môžu uchádzači dojednať individuálne a akékoľvek informácie ohľadom prípadnej obhliadky a ďalšie informácie o predmete zákazky zodpovie zodpovedná osoba vo veciach technických ( Ing. arch. Kristína Šubjaková, kontakt uvedený v bode 1. Súťažných podkladov) . 8. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyzvať na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti uchádzačov, ktorí sa umiestnili na prvých troch miestach v poradí, ak vo svojej ponuke preukazovali splnenie podmienok účasti čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona o VO. Pre urýchlenie procesu verejného obstarávania, a aby nebola ohrozená doba realizácie, žiadame uchádzačov, aby vo svojich ponukách uprednostnili predkladanie dôkazných prostriedkov preukazujúcich splnenie podmienok účasti v zmysle oddielu III. Výzvy na predkladanie ponúk a v zmysle časti A.2 Súťažných podkladov, pred predložením čestného vyhlásenia podľa § 32 ods. 11 zákona. 9. Verejný obstarávateľ na uvedený predmet zákazky použije elektronickú aukciu v zmysle § 43 zákona o verejnom obstarávaní. Z uvedeného dôvodu sa nepoužije § 41 zákona o verejnom obstarávaní. Po vyhodnotení predložených dokladov a dokumentov, budú uchádzači, ktorí splnili podmienky účasti, elektronicky vyzvaní na predloženie nových cien prostredníctvom elektronickej aukcie. Predpokladaný termín sprístupnenia elektronickej aukcie, predpokladaný termín začatia elektronickej aukcie a predpokladaný termín ukončenia elektronickej aukcie bude uchádzačom oznámené elektronicky vo výzve na predkladanie ponúk do elektronickej aukcie až po otváraní častí ponúk, označených ako Kritéria. Za použité technické prostriedky a špecifikácie technického pripojenia počas etapy a priebehu elektronickej aukcie zodpovedajú uchádzači, nie verejný obstarávateľ. 10. V súlade s § 155q ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní, bude verejný obstarávateľ pri zadávaní tejto zákazky postupovať podľa § 18 zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31. októbra 2015.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- -- -- Reštaurovanie
Položky detailne
[1]
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Ul. M. R. Štefánika č.68, 036 01 Martin, č. parc.311 - katastrálne územie Martin
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
161246
Názov položky
--
Kód CPV
45454100-5
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Reštaurovanie
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 56 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 2/2016/SP
Oznámenia detailne
[2/2016/SP] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2/2016/SP
Dátum zverejnenia vo vestníku
21. 3. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
161246
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
56