Rozširujúce info
Doplňujúce informácie
1. Podmienkou na poskytnutie súťažných podkladov je predloženie písomnej žiadosti záujemcu o vydanie súťažných podkladov v slovenskom jazyku a podpísanou oprávnenou osobou uchádzača. V prípade ak záujemca zašle žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov faxom alebo elektronicky (e-mailom), po odoslaní žiadosti elektronickými prostriedkami ju podá i na poštovú prepravu.
2. Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov bude obsahovať : obchodný názov, adresa sídla alebo miesta podnikania, meno, priezvisko a funkcia štatutárneho orgánu uchádzača, IČO, IČ DPH, bankové spojenie ( názov, adresa a sídlo peňažného ústavu) číslo bankového účtu, kontaktné telefónne číslo , číslo faxu a e-mailu;
3. Písomná žiadosť o vydanie súťažných podkladov sa bude akceptovať nasledujúcimi formami:
e-mailom (po odoslaní žiadosti elektronickými prostriedkami ju podá i na poštovú prepravu)
faxom (po odoslaní žiadosti elektronickými prostriedkami ju podá i na poštovú prepravu)
osobne - súťažné podklady bude verejný obstarávateľ poskytovať v pracovných dňoch v termíne uvedenom v bode 21.1 súťažných podkladov, inak do 3 dní odo dňa prevzatia žiadosti elektronickou poštou,
poštou
Náležitosti kompletnej písomnej žiadosti o účasť/poskytnutie súťažných podkladov:
určenie kontaktnej osoby zodpovednej za doručovanie písomností a komunikáciu pri vysvetľovaní, hodnotení ponuky a spracovaní zmluvy na plnenie zákazky,
uvedenie telefonického kontaktu a emailového kontaktu/adresy určenej osoby na elektronickú komunikáciu (formou e-mailu) do etapy zadávania zákazky elektronickou aukciou a predloženia zmluvy na podpis.
Za dátum predloženia žiadosti sa bude považovať prvé doručenie ( e-mail, fax a pod.)
4. Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo prístup k dokumentom je stanovená do 18.04.2016 do 09,30 hod. miestneho času.
Súťažné podklady možno získať v pracovných dňoch v čase od 09,00 do 13,00 hod. na adrese verejného obstarávateľa uvedenej v bode 1. a osobne si súťažné podklady môžu uchádzači vyzdvihnúť v kancelárii č. 207, II. posch. v termíne od 22.03.2016 do 18.04.2016 do 09,30 hod. miestneho času.
Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom alebo uchádzačom, aby si požiadali o poskytnutie súťažných podkladov z dôvodu, aby im verejný obstarávateľ zabezpečil doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky v tejto podlimitnej zákazke.
Lehota na predkladanie žiadostí o súťažné podklady je v súlade s usmernením Úradu pre verejné obstarávanie len orientačná, avšak v súlade s ustanovením § 51 ods. 4 zákona odporúča záujemcom predložiť žiadosť o súťažné podklady dostatočne vopred, vzhľadom na možnosť uplatnenia žiadosti o vysvetlenie a na potrebu dostatočného priestoru na spracovanie kvalifikovanej ponuky.
5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky z dôvodov uvedených v § 46 ods. 1 a ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uzavrieť Zmluvu o dielo v stanovenej lehote viazanosti ponúk s druhým, resp. ďalším uchádzačom v poradí na základe výsledku pôvodnej elektronickej aukcie v prípade:
ak fyzická alebo právnická osoba vo fáze zadávania zákazky pred uzavretím Zmluvy o dielo - úspešný uchádzač, odstúpi od svojej ponuky ( odmietne podpísať zmluvu),
resp. ponuka úspešného uchádzača (s použitím e-aukcie) bola opäť vyhodnocovaná alebo prebiehala konzultácia na základe predloženej najnižšej ceny,
resp. s ktorou uzavrie Zmluvu o dielo a stratí v priebehu jej plnenia schopnosť splniť si zmluvný záväzok v lehote viazanosti ponúk.
Verejný obstarávateľ v tomto istom postupe zadávania zákazky vyberie nového úspešného uchádzača v lehote viazanosti ponúk a výsledok oznámi všetkým uchádzačom, ktorých ponuky sa vyhodnocovali.
7. Verejný obstarávateľ neorganizuje pre uchádzačov alebo záujemcov obhliadku miesta dodania predmetu zákazky.
Dátum konania obhliadky miesta predmetu zákazky si môžu uchádzači dojednať individuálne a akékoľvek informácie ohľadom prípadnej obhliadky a ďalšie informácie o predmete zákazky zodpovie zodpovedná osoba vo veciach technických ( Ing. arch. Kristína Šubjaková, kontakt uvedený v bode 1. Súťažných podkladov) .
8. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyzvať na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti uchádzačov, ktorí sa umiestnili na prvých troch miestach v poradí, ak vo svojej ponuke preukazovali splnenie podmienok účasti čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona o VO.
Pre urýchlenie procesu verejného obstarávania, a aby nebola ohrozená doba realizácie, žiadame uchádzačov, aby vo svojich ponukách uprednostnili predkladanie dôkazných prostriedkov preukazujúcich splnenie podmienok účasti v zmysle oddielu III. Výzvy na predkladanie ponúk a v zmysle časti A.2 Súťažných podkladov, pred predložením čestného vyhlásenia podľa § 32 ods. 11 zákona.
9. Verejný obstarávateľ na uvedený predmet zákazky použije elektronickú aukciu v zmysle § 43 zákona o verejnom obstarávaní. Z uvedeného dôvodu sa nepoužije § 41 zákona o verejnom obstarávaní. Po vyhodnotení predložených dokladov a dokumentov, budú uchádzači, ktorí splnili podmienky účasti, elektronicky vyzvaní na predloženie nových cien prostredníctvom elektronickej aukcie. Predpokladaný termín sprístupnenia elektronickej aukcie, predpokladaný termín začatia elektronickej aukcie a predpokladaný termín ukončenia elektronickej aukcie bude uchádzačom oznámené elektronicky vo výzve na predkladanie ponúk do elektronickej aukcie až po otváraní častí ponúk, označených ako Kritéria.
Za použité technické prostriedky a špecifikácie technického pripojenia počas etapy a priebehu elektronickej aukcie zodpovedajú uchádzači, nie verejný obstarávateľ.
10. V súlade s § 155q ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní, bude verejný obstarávateľ pri zadávaní tejto zákazky postupovať podľa § 18 zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31. októbra 2015.