161291 - Úspora energií formou investícií do technológie obnoviteľných zdrojov energie
Detaily
ID zákazky
161291
Názov
Úspora energií formou investícií do technológie obnoviteľných zdrojov energie
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
6212
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
210 200,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
15. 4. 2016 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:21
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Cernina
IČO
00330388
Mesto
Cernina
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Helena Madzinová
Kontaktný email
 cerninaskgmail.com
Kontaktný telefón
 +421 547881213
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je výmena vykurovacieho médiá z plynových kotlov za tepelné čerpadlo, výmena rozvodov a radiátorov, stavebná úprava priestorov kotolní
Informácie o otváraní ponúk
Uvedená lehota sa týka otvárania častí ponúk s označením "Ostatné", ktoré je neverejné, a ktoré sa uskutoční v súlade so zákonom. Otváranie časti ponúk s označením "Kritériá" bude verejné a uskutoční sa v súlade so zákonom. Na otváraní časti ponúk "Kritériá" sa môžu zúčastniť oprávnení zástupcovia uchádzača. Na otváraní časti ponúk "Kritériá" môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa preukáže na otváraní časti ponúk "Kritériá" preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1. Súťažné podklady sú v plnom znení uverejnené v profile verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa, na ktorom verejný obstarávateľ bude uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so zákonom v rámci tohto verejného obstarávania. 2. Verejný obstarávateľ poskytne elektronicky e-mailom súťažné podklady každému záujemcovi, ktorý v stanovenej lehote doručí písomnú žiadosť o súťažné podklady v slovenskom alebo v českom jazyku elektronicky e-mailom, poštou, osobne (alebo kuriérom) na kontaktné miesto verejného obstarávateľa (alebo na kontaktný e-mail: otazky.vo@gmail.com). Žiadosť o súťažné podklady musí obsahovať minimálne obchodné meno, sídlo záujemcu, názov zákazky, adresu pre poštový styk, číslo telefónu a e-mailovú adresu, na ktorú si žiada zaslať súťažné podklady. Súťažné podklady budú poskytnuté výhradne elektronicky (e-mailom). Po doručení súťažných podkladov verejný obstarávateľ požaduje od záujemcu zaslať spätný e-mail, v ktorom písomne potvrdí prevzatie súťažných podkladov. V prípade zaslania žiadosti o súťažné podklady e-mailom sa nevyžaduje dodatočné potvrdenie poštovou zásielkou. 3. Predpokladaný termín realizácie zákazky je minimálne 30 a maximálne 90 dní. Konkrétnu dĺžku realizácie zákazky stanovuje uchádzač v rámci kritéria č. 3 na vyhodnotenie ponúk. Začatie realizácie zákazky je podmienené doručením písomnej objednávky Verejným obstarávateľom Zhotoviteľovi. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nezaslať písomnú objednávku a v tomto prípade nedôjde k plneniu zmluvy. 4. V Súlade s § 155q ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ pri komunikácii a výmene informácii bude uplatňovať §18 zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31.10.2015. 5. Verejný obstarávateľ určil v súlade s § 34 ods. 17 zákona o verejnom obstarávaní osobitné podmienky plnenia zmluvy, ktoré sa týkajú sociálnych hľadísk. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov, aby sa uchádzači pri predložení ponúk zaviazali v prípade získania predmetnej zákazky tieto podmienky plniť. Osobitné podmienky plnenia zmluvy sú súčasťou súťažných podkladov, v návrhu Zmluvy o dielo. Nakoľko je obec Cernina uvedená v Atlase rómskych komunít 2013, zhotoviteľ sa zaviaže, že požiadavku na uplatnenie sociálneho aspektu uvedenú vyššie, bude podľa Partnerskej dohody SR na roky 2014 2020 uplatňovať vo vzťahu k inklúzii Marginalizovaných rómskych komunít (ďalej len MRK), t.j. pri zákazkách realizovaných v obciach z Atlasu rómskych komunít 2013 bude sociálne hľadisko uplatňovať vo vzťahu k inklúzii MRK. Atlas rómskych komunít 2013 (http://www.minv.sk/?atlas_2013). 6. Úspešný uchádzač, jeho subdodávatelia a jeho osoby podľa § 27 ods. 2 a § 28 ods. 2 zákona sú povinní na účely poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy mať v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje aj: - na subdodávateľa, v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia, uvedenej v ponuke uchádzača, - na subdodávateľa po celú dobu trvania zmluvy, ktorá je výsledkom postupu verejného obstarávania, - na každého člena skupiny dodávateľov.