Predmetom zákazky sú stavebné práce na futbalovom štadióne DAC Dunajská Streda. Verejný obstarávateľ realizuje prestavbu existujúceho chátrajúceho športového komplexu na moderné centrum, ktorý bude spĺňať požiadavky aj pre usporiadanie medzinárodných futbalových zápasov, pričom realizáciou predmetu zákazky sa požaduje postupná demolácia existujúcich objektov a následná fázovitá výstavba nového futbalového štadióna po etapách, tak aby bola zabezpečená možnosť organizovania zápasov na domácom ihrisku. Predmetom zákazky je 1. fáza prestavby futbalového štadióna, v rámci ktorej verejný obstarávateľ poskytuje projektovú dokumentáciu v prílohe č. 6 súťažných podkladov, a v rámci ktorej verejný obstarávateľ požaduje vybudovať C-tribuny, B-tribuny, rohu C-B tribún a nového otočeného ihriska so všetkými potrebnými infraštruktúrami spevnených plôch a inžinierskych sietí.Opis predmetu zákazky tvorí časť súťažných podkladov B.2 Opis predmetu zákazky a obsah priloženej dokumentácie, ktorá tvorí osobitnú prílohu č. 6 súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
Na otvárania častí ponúk označených ako "Kritériá" sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku a bolo im doručené oznámenie o otváraní tejto časti ponúk. Uchádzač môže byť na otváraní zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie. V prípade účasti skupiny sa na otváraní môžu zúčastniť oprávnení zástupcovia všetkých členov skupiny. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie, príp. poverením (originálom alebo overenou fotokópiou).
Doplňujúce informácie
1.Záujemcovia si môžu súťažné podklady vyžiadať doručením písomnej žiadosti o ich poskytnutie doručenej elektronicky na e-mailovú adresu kontaktnej osoby na adrese tender.ekoauris@gmail.com. Žiadosť musí obsahovať identifikáciu verejného obstarávateľa, identifikáciu verejného obstarávania v rámci ktorého žiada poskytnutie súťažných podkladov, identifikáciu záujemcu a jeho kontaktné údaje (tel. kontakt, e-mail). Doplnenie žiadosti doručením v listinnej forme sa nevyžaduje. Súťažné podklady sú zároveň uverejnené v profile verejného obstarávateľa https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanieprofilov/zakazky/17884.
1.1.Verejný obstarávateľ v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní zverejňuje súťažné podklady a doplňujúce dokumenty vo svojom profile https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/17884. Každý uchádzač, ktorý požiada o poskytnutie súťažných podkladov bude presmerovaný na profil verejného obstarávateľa. Iné typy a formáty súťažných podkladov nebudú poskytované.
2.Verejný obstarávateľ bude na svojom profile https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/17884 zverejňovať všetky odpovede na doručené žiadosti o vysvetlenie súťažných podkladov ako aj iné relevantné oznámenia a informácie týkajúce sa tejto zákazky, ktoré zároveň doručí všetkým známym záujemcom a v prípade doplnenia súťažných podkladov zverejní v profile aj znenie rozsahu ich doplnenia. Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou uchádzača/záujemcu v tomto verejnom obstarávaní a s prípravou a predkladaním ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania
3.V prípade predkladania ponuky skupiny dodávateľov musí byť súčasťou ponuky aj osobitné písomné splnomocnenie pre člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, za účelom komunikácie s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci celého procesu verejného obstarávania. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči verejnému obstarávateľovi záväzné. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov a predložené ako originál alebo úradne overená kópia.
4.Verejný obstarávateľ môže pri plnení predmetu zákazky z ktorejkoľvek faktúry vystavenej úspešným uchádzačom aplikovať zádržné v čiastke zodpovedajúcej 10 % fakturovanej sumy (ďalej len Zádržné). Zádržné bude verejným obstarávateľom uvoľnené do 30 kalendárnych dní po odovzdaní a prevzatí predmetu zákazky za predpokladu, že budú odstránené prípadné vady a nedorobky predmetu zákazky. Zádržné bude verejnému obstarávateľovi slúžiť na zabezpečenie riadneho a včasného splnenia akýchkoľvek záväzkov úspešného uchádzača podľa Zmluvy, najmä na zabezpečenie riadneho a včasného splnenia záväzkov úspešného uchádzača podľa Zmluvy, ako aj na prípadnú náhradu škôd, úhradu zmluvných pokút alebo sankcií a pod.. Ďalšie podrobnosti týkajúce sa realizácie predmetu zákazky sú uvedené v Súťažných podkladoch.
5.V tomto verejnom obstarávaní bude verejný obstarávateľ pri dorozumievaní a vysvetľovaní postupovať v súlade s § 155q ods. 6 ZVO. Dorozumievanie a vysvetľovanie medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi alebo záujemcami bude uskutočňované písomnou formou. Ďalšie podrobnosti týkajúce sa komunikácie v tomto verejnom obstarávaní sú uvedené v Súťažných podkladoch.
6.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť tento postup zadávania zákazky v súlade s §46 ods. 2 ZVO (zmena okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie). V tomto prípade sa rozumie každý objektívny prípad, pre ktorý nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval, najmä ak sa zistilo porušenie tohto zákona, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania, ako aj prípad ak predložené cenové ponuky bez DPH u všetkých uchádzačov prekročili predpokladanú hodnotu zákazky.
Oznámenia
Rok oznámenia
Číslo vestníka
Názov 1. podtypu oznámenia
Názov 2. podtypu oznámenia
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016
59
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
DAC/03/2016
Oznámenia detailne
[DAC/03/2016] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho