Rozširujúce info
Doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby záujemcovia žiadosť o účasť (žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov) posielali elektronicky. Verejný obstarávateľ poskytne SP elektronicky vo formáte pdf. ; vybrané časti aj vo formáte word pre uľahčenie spracovania ponuky. Záujemcovia sú povinní posielať žiadosti na mailovú adresu, a to: ovs@bkis.sk. tel.č. +421 (2) 59 103 176. Súťažné podklady bude verejný obstarávateľ posielať z uvedenej elektronickej adresy. Od záujemcov sa vyžaduje, aby potvrdili elektronicky prevzatie súťažných podkladov.
2. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby záujemcovia žiadosť o vysvetlenie podmienok uvedených vo výzve na predloženie ponuky a v súťažných podkladoch posielali elektronicky tak ako žiadosť o poskytnutie SP podľa bodu 1.
3. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie podmienok uvedených vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladov sa považuje požiadavka doručená v elektronickej forme najneskôr do 6 pracovných dní pred lehotou na predkladanie ponúk; Od verejného obstarávateľa sa vyžaduje, aby v elektronickej podobe potvrdil záujemcovi prevzatie žiadosti o vysvetlenie.
Odpoveď na každú požiadavku o vysvetlenie súťažných podkladov zo strany ktoréhokoľvek záujemcu verejný obstarávateľ oznámi elektronicky bezodkladne najneskôr však do 5 pracovných dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie všetkým záujemcom, ktorí si prevzali súťažné podklady. Od záujemcov sa vyžaduje, aby potvrdili elektronicky prevzatie vysvetlenia dopytu.
4. V prípade, že záujemca nemá možnosť komunikovať v elektronickej forme, môže žiadosť o účasť a žiadosť o vysvetlenie podmienok uvedených vo výzve na predloženie ponuky a súťažných podkladoch poslať aj písomne prostredníctvom pošty tak, aby boli doručené v stanovených lehotách. Verejný obstarávateľ v takomto prípade zašle SP ako aj vysvetlenie záujemcom v listinnej forme. Kontakt : ovs@bkis.sk.
5. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom sledovať webovú stránku - http://www.bkis.sk/o nás/verejné obstarávanie, resp. profil verejného obstarávateľa z dôvodu uplatnenia inštitútu vysvetľovania podľa § 100 zák. č. 25/2006 Z.z., kde bude verejný obstarávateľ zverejňovať otázky záujemcov a odpovede na ne zo strany verejného obstarávateľa; prípadnú úpravu súťažných podkladov v súlade s § 34 ods. 14 zák. č. 25/2006 Z. z.
6. Telefonická komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi je možná v prípadoch overenia doručenia písomností a v prípade dohodnutia osobného doručenia písomností alebo ponuky s kontaktnou osobou uvedenou v bode I.1. Telefonická komunikácia je možná v pracovných dňoch v čase úradných hodín od 9.00 do 14.00 hod.; v piatok od 9.00 do 13.00 hod. a v deň predkladania ponúk do 9.00 hod.
7. Ak uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe, predloží ich súčasne v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky (§ 18a zákona o verejnom obstarávaní). Uchádzač predloží jeden originál ponuky a súčasne na pamäťovom médiu elektronickú kópiu originálu ponuky (bez ustanovení, ktoré sú uvedené v SP - dôverného charakteru) vo formáte .pdf v jednom súbore, ktorého veľkosť môže byť max. 50 MB za účelom jej zverejnenia podľa § 9 ods. 6 písm. b) ZVO. Verejný obstarávateľ v súvislosti so zverejnením ponúk uchádzačov v Profile verejného obstarávateľa nenesie zodpovednosť za akékoľvek porušenie práv a povinností, vyplývajúcich zo zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení, ani za akékoľvek porušenie práv a povinností vyplývajúcich z povinnosti uchádzača nakladať s určitými údajmi ako dôvernými, ak ich v elektronickej forme uchádzač v ponuke ponechá a z ponuky nevypustí.
8. Podľa § 32 ods. 11 ZVO splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
9. Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu na služby s úspešným uchádzačom v súlade s § 44 a § 45 zákona č. 25/2006. Uzavretá zmluva nesmie byť v rozpore so súťažnými podkladmi, výzvou na predloženie ponuky a ponukou predloženou úspešným uchádzačom. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, s uchádzačom, ktorý nemá v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod, alebo konečných užívateľov výhod subdodávateľov podľa § 45 odseku 10, ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, alebo osoby podľa § 27 ods. 2, ktorých finančné zdroje uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie finančného a ekonomického postavenia alebo osoby podľa § 28 ods. 2, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač využil na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod.
10.Do rozpätia predpokladanej hodnoty zákazky 39 900,00 bez DPH sú započítané aj iné podujatia (neplánované), ktoré sa vyskytnú počas roka a bude potrebné na nich zabezpečiť činnosti, ktoré sú predmetom tejto súťaže ako aj prípadné predĺženie zmluvy podľa § 5 ZVO.
11. Výsledkom zadávania podlimitnej zákazky bude uzavretie zmluvy na poskytnutie služby podľa § 269 ods. 2 Obchodného zákonníka. Zmluva bude uzavretá na obdobie 15 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy, alebo do vyčerpania finančného limitu 39 900 eur, čo môže presiahnuť obdobie 15 mesiacov. Verejný obstarávateľ takúto situáciu bude následne riešiť uzavretím dodatku k zmluve na predĺženie termínu platnosti a následne účinnosti zmluvy. Predpokladaná hodnota je spracovaná podľa § 5 ods. 2 písm. b) ZVO.
12. Lehota viazanosti ponúk je do 15.06.2016.
13. Spoločná obhliadka sa vzhľadom na predmet zákazky neorganizuje. V prípade, že niektorí zo záujemcov má záujem o konkretizovanie predpokladaných priestorov, skontaktuje sa s Ing. Martinom Štammom, Tel.:+421 903 430 804.