161351 - NOVOSTAVBA VIDIECKEHO REKREAČNÉHO OBJEKTU V OBCI NOVÁ BAŇA
Detaily
ID zákazky
161351
Názov
NOVOSTAVBA VIDIECKEHO REKREAČNÉHO OBJEKTU V OBCI NOVÁ BAŇA
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
17895
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
299 821,73
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
15. 4. 2016 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:21
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Adamas Alliance, s.r.o.
IČO
45724482
Mesto
Veľká Lehota
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Martin Garaj, PhD.
Kontaktný email
 martin.garajadamasalliance.sk
Kontaktný telefón
 +421 907956210
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom verejného obstarávania je v súlade s § 3 ods. 3 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní" v príslušnom gramatickom tvare) zákazka na uskutočnenie stavebných prác, ktorá je rozdelená na tri (3) časti. Predmetom zákazky je uzavretie zmlúv v súlade s ustanovením § 45 zákona o verejnom obstarávaní za stanovených podmienok v súťažných podkladoch, ktorých predmetom bude záväzok úspešného uchádzača (úspešných uchádzačov) vykonať pre obstarávateľskú organizáciu riadne a včas dielo, ktoré je potrebné zhotoviť v rámci realizácie projektu Novostavba vidieckeho rekreačného objektu v obci Nová Baňa a záväzok obstarávateľskej organizácie dielo zhotovené v súlade so stanovenými podmienkami v súťažných podkladoch prevziať a zaplatiť za dielo dohodnutú zmluvnú cenu. Zákazka je rozdelená na 3 časti (zmluvy): 1.časť zákazky pozostáva z týchto objektov (častí): a)Novostavba rekreačného objektu b)Studňa c)Žumpa d)Bleskozvod e)DDZ, STA, ŠK f)Prípojka NN g)Elektroinštalácia h)Vykurovanie i)Zdravotechnika j)Záhradný domček pre apiterapiu 2.časť zákazky pozostáva z týchto objektov (častí): a)Objekty pre doplnkové služby 3.časť zákazky pozostáva z týchto objektov (častí): a)Záhradné úpravy Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Uchádzač na otváraní časti ponúk označených ako "Kritériá" môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na verejnom otváraní. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní časti ponúk označených ako "Kritériá" preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči obstarávateľskej organizácii, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. Pre potreby spracovania ponuky poskytne obstarávateľská organizácia na požiadanie záujemcu aj pracovné verzie súťažných podkladov vo formáte .pdf, resp. docx. 2. V prípade skupiny dodávateľov musí byť súčasťou ponuky aj vystavené plnomocenstvo pre jedného z členov skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny za všetkých a konať v mene všetkých ostatných členov skupiny, podpísané všetkými členmi skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči obstarávateľskej organizácii záväzné. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov, podpisy musia byť úradne osvedčené. 3. Podmienkou poskytnutia súťažných podkladov je doručenie písomnej žiadosti na adresu: Adamas Alliance, s.r.o., 966 41 Veľká Lehota 232, Slovenská republika alebo e-mailom na adresu: martin.garaj@adamasalliance.sk. Žiadosť musí byť doručená (nestačí, že bude odoslaná) do termínu uvedeného v bode IV.2.3) tejto výzvy. 4. Žiadosť o vysvetlenie súťažných podkladov záujemca musí doručiť obstarávateľskej organizácii v termíne najneskôr do lehoty na predkladanie ponúk. 5. V zmysle § 33 ods. (4) zákona o verejnom obstarávaní obstarávateľská organizácia uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Obstarávateľská organizácia prijme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. Obstarávateľská organizácia vyhodnocuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 spôsobom podľa § 128 ods. (3) zákona o verejnom obstarávaní. 6. Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá obstarávateľskej organizácii úspešný uchádzač podľa § 44 ods. (1) zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným obstarávateľskou organizáciou. Z predloženého čestného vyhlásenia musí byť zrejmé splnenie požadovanej podmienky účasti, najmä čo sa týka minimálnych úrovní štandardov. V zmysle § 149 ods. (3) zákona o verejnom obstarávaní úrad uloží uchádzačovi, záujemcovi alebo dodávateľovi pokutu od 1 000 eur do 10 000 eur a zákaz účasti vo verejnom obstarávaní na dobu troch rokov, ak na účely preukázania osobného postavenia, finančného a ekonomického postavenia alebo technickej alebo odbornej spôsobilosti vo verejnom obstarávaní alebo na účely zápisu údajov do zoznamu podnikateľov predloží informácie, doklady alebo čestné vyhlásenie podľa § 32 ods. 11, ktoré sú uchádzačom, záujemcom alebo dodávateľom sfalšované alebo pozmenené tak, že nezodpovedajú skutočnosti a majú alebo by mohli mať vplyv na posúdenie osobného postavenia, finančného a ekonomického postavenia alebo technickej alebo odbornej spôsobilosti vo verejnom obstarávaní v jeho prospech. 7. Obstarávateľská organizácia si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť zmluvu so žiadnym uchádzačom v prípade, ak ceny bez DPH v predložených ponukách budú vyššie ako predpokladaná hodnota zákazky. 8. Uchádzač uvedie v ponuke zoznam subdodávateľov a ich podiel zákazky, ktoré má v úmysle zadať tretím osobám, ako aj navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok a čestné vyhlásenie, že každý subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa § 26 ods. (1) zákona o verejnom obstarávaní; tým nie je dotknutá zodpovednosť úspešného uchádzača za plnenie zmluvy. Akúkoľvek zmenu týkajúcu sa subdodávateľa je úspešný uchádzač bezodkladne povinný oznámiť obstarávateľskej organizácii, pričom subdodávateľ, ktorého sa týka návrh na zmenu, musí spĺňať podmienky podľa § 26 ods. (1) zákona o verejnom obstarávaní. Ak uchádzač nemá v úmysle zadať podiel zákazky tretím osobám, je túto skutočnosť povinný vyslovene uviesť vo svojej ponuke. 9. Možnosť obhliadky je stanovená v súťažných podkladoch. Výdavky spojené s obhliadkou miesta plnenia zákazky znášajú záujemcovia. 10. Obstarávateľská organizácia odporúča záujemcom/uchádzačom sledovať profil obstarávateľskej organizácii. Na predmetnej stránke budú zverejňované prípadné otázky a odpovede v rámci inštitútu vysvetľovania v zmysle § 38 zákona o verejnom obstarávaní. 11. Úspešný uchádzač, alebo uchádzači sú povinní poskytnúť obstarávateľskej organizácii riadnu súčinnosť, potrebnú na uzavretie zmlúv tak, aby mohli byť uzatvorené do 30 dní odo dňa uplynutia lehoty podľa § 45 ods. 2 až 7 zákona o verejnom obstarávaní, ak boli na ich uzatvorenie písomne vyzvaní. V rámci súčinnosti obstarávateľská organizácia požaduje nasledovné: Úspešný uchádzač pre 1. časť, 2. časť a/alebo 3. časť predmetu zákazky bude pred podpisom zmluvy s obstarávateľskou organizáciou povinný predložiť obstarávateľskej organizácii: -platný certifikát systému riadenia kvality v zmysle normy EN ISO 9001 vydaný nezávislou inštitúciou, resp. predloženie iných dôkazov o opatreniach systému riadenia kvality. Podľa § 28 ods. (2) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač obstarávateľskej organizácii preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. (1) zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.; -platný certifikát podľa smernice OHSAS 18001, vydaný nezávislou inštitúciou, resp. predloženie iných dôkazov o opatreniach systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia. Podľa § 28 ods. (2) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač obstarávateľskej organizácii preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. (1) zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.; -zoznam subdodávateľov; -harmonogram postupu prác. 12. Úspešný uchádzač alebo uchádzači, ich subdodávatelia podľa § 45 odseku 11 a ich osoby podľa § 27 ods. 2 a § 28 ods. 2 sú povinní na účely poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy, mať v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod a splnené všetky súvisiace povinnosti v zmysle zákona č. 252/2015 Z. z. 13. Osobitné zmluvné podmienky: - zmluva o poistení zodpovednosti za škodu spolu s certifikátom k zmluve o poistení, minimálne však vo výške ceny diela bez DPH a to za účelom krytia prípadných škôd spôsobených pri realizácii diela; - záruka Performance bond (výkonnostná záruka) na zabezpečenie akéhokoľvek peňažného záväzku úspešného uchádzača, ktorý mu vznikne voči obstarávateľskej organizácii na základe zákona alebo zmluvy v súvislosti s vykonávaním diela uvedeného v zmluve a to vo výške dvadsať (20) % z ceny diela bez DPH; - záruka Waranty bond (garančná záruka) na zabezpečenie akéhokoľvek peňažného záväzku úspešného uchádzača, ktorý mu vznikne voči obstarávateľskej organizácii na základe zákona alebo zmluvy v súvislosti s vykonávaním diela uvedeného v zmluve a to vo výške desať (10) % z ceny diela bez DPH.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 1. časť zákazky -- -- Stavebné práce
3 3. časť zákazky -- -- Stavebné práce
2 2. časť zákazky -- -- Stavebné práce
Položky detailne
[1] 1. časť zákazky
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Miestom vykonávania diela je katastrálne územie Nová Baňa, obec Nová Baňa, okres Žarnovica, Banskobystrický samosprávny kraj, Slovenská republika.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
161351
Názov položky
1. časť zákazky
Kód CPV
45000000-7
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Stavebné práce
[3] 3. časť zákazky
P.č.
3
Hlavné miesto dodania/plnenia
Miestom vykonávania diela je katastrálne územie Nová Baňa, obec Nová Baňa, okres Žarnovica, Banskobystrický samosprávny kraj, Slovenská republika.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
161351
Názov položky
3. časť zákazky
Kód CPV
45000000-7
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Stavebné práce
[2] 2. časť zákazky
P.č.
2
Hlavné miesto dodania/plnenia
Miestom vykonávania diela je katastrálne územie Nová Baňa, obec Nová Baňa, okres Žarnovica, Banskobystrický samosprávny kraj, Slovenská republika.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
161351
Názov položky
2. časť zákazky
Kód CPV
45000000-7
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Stavebné práce
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2017 253 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 1/2016
2019 11 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 1/2016
2019 11 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 1/2016
2019 11 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 1/2016
2019 119 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk 1/2016
Oznámenia detailne
[1/2016] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
ZMENA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
1/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
27. 12. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
161351
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ZMENE ZMLUVY A RÁMCOVEJ DOHODY
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
253
[1/2016] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
ZMENA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
1/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
16. 1. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
161351
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ZMENE ZMLUVY A RÁMCOVEJ DOHODY
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
11
[1/2016] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
ZMENA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
1/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
16. 1. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
161351
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ZMENE ZMLUVY A RÁMCOVEJ DOHODY
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
11
[1/2016] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
ZMENA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
1/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
16. 1. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
161351
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ZMENE ZMLUVY A RÁMCOVEJ DOHODY
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
11
[1/2016] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
ZMENA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
1/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
17. 6. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
161351
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ZMENE ZMLUVY A RÁMCOVEJ DOHODY
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
119