161384 - Bežná údržba komunikácií 2016
Detaily
ID zákazky
161384
Názov
Bežná údržba komunikácií 2016
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
4850
Hlavný kód CPV
45233120-6
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
90 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
19. 4. 2016 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:22
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Kysucké Nové Mesto
IČO
00314099
Mesto
Kysucké Nové Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
JUDr. Elena Sivová
Kontaktný email
 elena.sivovagmail.com
Kontaktný telefón
 +421 903464477
Rozširujúce info
Popis zákazky
Bežná údržba komunikácií 2016 podľa požiadaviek uvedených v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti, originálom alebo úradne overenou kópiou živnostenského oprávnenia alebo výpisu zo živnostenského registra (fyzická osoba podnikateľ), resp. výpisu z obch. registra (právnická osoba podnikateľ, fyzická osoba podnikateľ zapísaný v obch. registri). Splnomocnený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1.Kompletné súťažné podklady sú záujemcom k dispozícii na profile verejného obstarávateľa na portály UVO, vrátane vysvetľovania.. 2. Úspešný uchádzač, alebo uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť, potrebnú na uzavretie Zmluvy o dielo tak, aby mohla byť uzatvorená do 30 dní odo dňa uplynutia lehoty podľa § 45 ods. 2 až 7 zákona, ak boli na jej uzatvorenie písomne vyzvaní. 2.1 doklad o poistení zodpovednosti za škody spôsobené pri výkone povolania v minimálnej finančnej výške zmluvnej ceny zákazky vrátane DPH. Túto skutočnosť preukáže úspešný uchádzač ako úradne overenú fotokópiu poistnej zmluvy (poistka). 2.2 Úspešný uchádzač je povinný predložiť najneskôr ku dňu podpisu zmluvy verejnému obstarávateľovi zoznam strojov a zariadení podľa prílohy uvedenej v súťažných podkladoch. 3. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s týmto oznámením znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 4. Na účely zabezpečenia efektívnej, účinnej a účelnej hospodárskej súťaže si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo počítať lehoty doručenia zásielok záujemcom alebo uchádzačom nasledovne: Dôležité písomnosti, najmä informácie, vysvetlenia, žiadosti alebo iné písomnosti sa doručujú do rúk fyzickej alebo právnickej osobe (ďalej len adresát). Ak nebol adresát písomnosti, ktorá sa má doručiť, zastihnutý, hoci sa v mieste doručenia zdržiava, doručovateľ ho vhodným spôsobom upovedomí, že písomnosť príde znovu doručiť v určený deň a hodinu. Ak nový pokus o doručenie zostane bezvýsledný, doručovateľ uloží písomnosť na pošte a adresáta o tom vhodným spôsobom upovedomí. Ak si adresát nevyzdvihne písomnosť do troch dní od uloženia, posledný deň tejto lehoty sa považuje za deň doručenia, aj keď sa adresát o uložení nedozvedel. Za miesto, kde sa adresát zdržiava sa považuje miesto jeho sídla, bydliska, miesta podnikania alebo miesto, ktoré uviedol dokumente, ktorý bol doručený do rúk verejného obstarávateľa. Ak adresát bezdôvodne odoprel písomnosť prijať, je doručená dňom, keď sa jej prijatie odoprelo. Ak má účastník konania, ktorý sa zdržiava v cudzine alebo tam má sídlo, opatrovníka alebo zástupcu v tuzemsku, doručí sa písomnosť tomuto opatrovníkovi alebo zástupcovi. 5. Akákoľvek komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude prebiehať výlučne v slovenskom jazyku a listinnou formou. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk. Pri poskytnutí informácií elektronickými prostriedkami, napríklad elektronickou poštou a pod. ( ďalej len elektronické prostriedky), ktorými nemožno trvalo zachytiť ich obsah, tieto informácie sa doručia aj v listinnej forme, najneskôr do 3 dní odo dňa odoslania informácie elektronickými prostriedkami, pri dodržaní stanovených lehôt. Pri zistení rozdielov medzi obsahom informácie bez trvalého zachytenia obsahu a informácie doručenej v listinnej forme je rozhodujúca listinná forma. 6.Podľa § 100 ods.1 písm. i) v nadväznosti na § 32 ods.11, §44 a §45 zákona o verejnom obstarávaní postupuje primerane a nepripúšťa nahradenie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti čestným vyhlásením s dôvodu skrátenia lehoty na vyhodnotenie ponúk a na podpísanie zmluvy. 7.Uchádzači predložia originály alebo úradne osvedčené kópie dokladov pokiaľ zákon o verejnom obstarávaní neukladá inak, resp. verejný obstarávateľ pri konkrétnom prípade neuviedol inak, ktoré sú platné k termínu predloženia ponuky. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku. 8. lehota viazanosti ponúk uplynie 30. augusta 2016
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Bežná údržba komunikácií 2016 -- -- Stavebné práce na výstavbe ciest
Položky detailne
[1] Bežná údržba komunikácií 2016
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
katastrálne územie Kysuckého Nového Mesta
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
161384
Názov položky
Bežná údržba komunikácií 2016
Kód CPV
45233120-6
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Stavebné práce na výstavbe ciest
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 62 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Informácie o ukončenom plnení zmluvy 01/2016/ES/KYSUCKÉ NOVÉ MESTO
Oznámenia detailne
[01/2016/ES/KYSUCKÉ NOVÉ MESTO] Informácie o ukončenom plnení zmluvy
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o ukončenom plnení zmluvy
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
01/2016/ES/KYSUCKÉ NOVÉ MESTO
Dátum zverejnenia vo vestníku
31. 3. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
IZ
ID zákazky
161384
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
62