161413 - Technológia bitúnok Holiša
Detaily
ID zákazky
161413
Názov
Technológia bitúnok Holiša
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
12858
Hlavný kód CPV
39711200-1
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
624 348,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
22. 4. 2016 08:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:22
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
AGRO-IPEĽ, spol. s r.o.
IČO
31645496
Mesto
Holiša
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Milan Mrva
Kontaktný email
 ipelagrogmail.com
Kontaktný telefón
 +421 905666281
Rozširujúce info
Popis zákazky
Technológia bitúnok Holiša. Kompletné vybavenie bitúnku na spracovanie mäsa.Viac informácií bude uvedených v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
nie
Doplňujúce informácie
1. Podľa ust.§ 32 ods. 11 ZVO, splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 ZVO v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom. 2. Oznámenia a komunikáciu medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom možno uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, elektronicky alebo telefonicky alebo ich kombináciou. Odporúčame z dôvodu urýchlenia využívať elektronickú komunikáciu prostredníctvom e-mailov. O súťažné podklady odporúčame požiadať na uvedenom kontaktnom e-maile z dôvodu rýchlej komunikácie a prípadných vysvetlení. Verejný obstarávateľ uprednostňuje elektronickú komunikáciu prostredníctvom e-mailov pokiaľ to neodporuje ZVO. Potvrdenie prijatia e-mailu má na účely tohto verejného obstarávania rovnaké účinky ako prevzatie doporučenej poštovej zásielky,pokiaľ to neodporuje ZVO. 3. Ak záujemca alebo uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe, predloží ich súčasne v elektronickej podobe na pamäťovom médiu (CD/DVD/USB kompatibilné), pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. 4. Vysvetlenie požiadaviek uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, súťažných podkladoch alebo inej sprievodnej dokumentácii, verejný obstarávateľ poskytne bezodkladne, v súlade so ZVO. O vysvetlenie možno požiadať e- mailom na uvedenú kontaktnú emailovú adresu alebo poštou na vyššie uvedenej adrese. 5. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom (slovenskom) jazyku. 6. Ak je v predkladaných dokladoch uvedená iná mena ako EUR, prepočet vykoná uchádzač kurzom ECB, vždy k poslednému dňu v kalendárnom roku, t.j. 31.12. príslušného roka, za ktorý sa daný finančný údaj vyžaduje. 7. Ďalšie podmienky a požiadavky týkajúce sa tohto verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch a v príslušných právnych predpisoch. 8. Lehota viazanosti ponúk sa končí 31.12.2016. 9. Plnenie zmluvy podlieha kontrolným mechanizmom podľa zmluvy o nenávratnom finančnom príspevku uzavretej medzi verejným obstarávateľom a riadiacim orgánom operačného programu/poskytovateľom finančných prostriedkov. Predávajúci bude musieť strpieť výkon kontroly/audit/overenia súvisiaceho s dodávaným predmetom zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnenými osobami na výkon kontroly/auditu sú najmä: a. Poskytovateľ finančných prostriedkov a ním poverené osoby, b. Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby; c. Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby,d.Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f. Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ. Bližšie informácie budú uvedené v súťažných podkladoch. 10. Ak nie je uvedené inak, tak pojmom "ZVO" a pojmom "zákon" sa označuje zákon č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 63 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 25/2016/Agroipel
2017 50 Výzvy na predkladanie ponúk Informácie o výsledku verejného obstarávania 25/2016/AgroIpeľ
Oznámenia detailne
[25/2016/Agroipel] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
25/2016/Agroipel
Dátum zverejnenia vo vestníku
1. 4. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
161413
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
63
[25/2016/AgroIpeľ] Informácie o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
25/2016/AgroIpeľ
Dátum zverejnenia vo vestníku
10. 3. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
IP
ID zákazky
161413
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
50