161437 - Výmena vonkajších výplní otvorov na budove ZŠ J. Hollého v Šali, m.č. Veča
Detaily
ID zákazky
161437
Názov
Výmena vonkajších výplní otvorov na budove ZŠ J. Hollého v Šali, m.č. Veča
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
4251
Hlavný kód CPV
45421132-8
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
223 406,73
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
21. 4. 2016 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:22
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Šaľa
IČO
00306185
Mesto
Šaľa
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Eliška Vargová
Kontaktný email
 vargovasala.sk
Kontaktný telefón
 +421 903649933
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky sú aktivity pre zníženie energetickej náročnosti budovy ZŠ J. Hollého v Šali, mestskej časti Veča. Zo stavebného hľadiska ide o výmenu vonkajších výplní otvorov v blokoch "A", "C", "D", "E", "F" z pôvodných drevených na plastové, pričom ide o výmenu výplní rovnakých rozmerov a členení. Pôvodné vonkajšie okná a dvere sa vybúrajú a nahradia ich nové plastové okná a dvere s izolačným trojsklom vyplnené inertným plynom Uw=1,0W/m2K, so šesťkomorovým rámom, medziokenné nepriehľadné časti sa vymenia za plastové s izoláciou vo vnútri. Okná budú mať inštalované štrbinové vetranie pre výmenu vzduchu zabezpečujúcu mikroventiláciu. Zo strany exteriéru sa vyhotoví nové oplechovanie vonkajšieho parapetu z ohýbaného hliníkového profilu hr.1mm. Zo strany interiéru sa osadia vnútorné parapety z vodeodolných DTD dosiek povrchovo upravených laminátom. Okenné krídla sa opatria zo strany interiéru hliníkovými vodorovnými žalúziami (okrem bloku "F"). Navrhované stavebné úpravy si vyžadujú vyhotovenie nových ostení, omietky ostení je potrebné opatriť maľbami. Navrhované stavebné úpravy si nevyžadujú zásah do nosného systému objektu. Z dispozičného hľadiska ostáva objekt bez zmien. Realizácia navrhovaných prác si rovnako nevyžaduje ani zásah do základových ani nosných konštrukcií, aj stropy, strecha a schodiská ostávajú v pôvodnom stave. Súčasťou zákazky je aj neplánovaná oprava a údržba (na 60 mesiacov) plastových okien a dverí v prípade potreby pri poškodení ad hoc t.j. demontáž rozbitých skiel v stanovenom časovom limite, montáž opravených okien, údržba kovaní okien, servis žalúzií, nastavovanie pántov a kovaní, kontrola stavu tesnení, kontrola funkčnosti a pod. , podľa objednávok v rozsahu stanoveného maximálneho počtu hodín, na vybraných budovách vo vlastníctve mesta, kde došlo k výmene okien a dverí v predošlých rokoch, avšak už uplynula ich záručná doba. Predpokladaný rozsah opráv a údržby okien je 250 hodín/12 mesiacov t.j. 1250 hodín/60 mesiacov. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch : projektová dokumentácia, výkazy - výmer.
Informácie o otváraní ponúk
Ponuky budú otvárané v dvoch termínoch, najskôr v prvom termíne časť ponuky označená ako Ostatné a neskôr v druhom termíne časť ponuky označená ako Kritériá. Termín otvárania ponúk uvedený v tejto výzve na predkladanie ponúk sa týka otvárania ponúk časť Ostatné, ktoré sa uskutoční bez účasti uchádzačov. Na otváraní ponúk časť Kritériá sa môžu zúčastniť zástupcovia uchádzača, ktorého ponuka nebola vylúčená. Na otváraní ponúk časť Kritériá môže byť takýto uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Uchádzač ( fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača ( právnická osoba), sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie. Verejný obstarávateľ až po ukončení vyhodnotenia častí ponúk Ostatné oznámi prostredníctvom systému EVO (v prípade technických obmedzení systému EVO listinnou poštou) uchádzačom, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuky neboli vylúčené termín otvárania ponúk časť Kritériá, pričom medzi odoslaním oznámenia a otváraním časti ponúk Kritériá bude lehota minimálne päť pracovných dní.
Doplňujúce informácie
a)Plnenie zmluvy podlieha osobitným podmienkam : 1. Predmet zákazky bude spolufinancovaný a jeho realizácia podlieha podmienkam čerpania dotácie z Environmentálneho fondu v rámci oblasti: Zvyšovanie energetickej účinnosti existujúcich verejných budov vrátane zatepľovania, činnosť: Zvyšovanie energetickej účinnosti existujúcich verejných budov vrátane zatepľovania L2 podľa rozhodnutia ministra životného prostredia Slovenskej republiky č. 114214/L2-29/15 o poskytnutí podpory formou dotácie z Environmentálneho fondu zo dňa 3.2.2016, a z vlastných prostriedkov objednávateľa, preto objednávateľ nemá záujem o oneskorené plnenie predmetu zmluvy. 2. Termín odovzdania predmetu plnenia do 3 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy najneskôr však do 15.08.2016. Prevzatie prác sa potvrdí a uvedie v Protokole o prevzatí a odovzdaní prác. V prípade, ak dielo vykazuje vady a/alebo nedorobky objednávateľ nie je povinný predmet plnenia prevziať. V prípade, ak ho napriek uvedenému objednávateľ prevezme, zhotoviteľ sa zaväzuje v Protokole o prevzatí a odovzdaní prác určiť záväzné termíny na odstránenie prípadných vád a nedorobkov. Tým nie je dotknutý nárok na zmluvnú pokutu až do doby úplného odstránenia všetkých vád a nedorobkov podľa čl. IX. bodu 9.1 zmluvy. 3. V prípade nedodržania termínu odovzdania predmetu plnenia v zmysle čl. V ods. 5.3. Zhotoviteľom sa tento zaväzuje uhradiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške schválenej dotácie z Enviromentálneho fondu t.j. 129.000 EUR. 4. Objednávateľ uhradí celú výšku faktúry za stavebné práce a dodávky v dvoch splátkach v lehote splatnosti faktúry 60 dní od jej doručenia vo výške rozdielu celkovej ceny podľa bodu 6.3 s DPH a výšky schválenej dotácie z Environmentálneho fondu najneskôr do 31.8.2016 a druhú splátku vo výške poskytnutej dotácie z Environmentálneho fondu v sume 129.000 EUR v lehote podľa podmienok fondu do 31.10.2016. Zmluvné strany vyhlasujú, že uvedená lehota nie je v hrubom nepomere k právam a povinnostiam vyplývajúcim zo záväzkového vzťahu, nakoľko je predmet realizácie spolufinancovaný zo zdrojov Environmentálneho fondu. Súčasťou faktúry budú aktuálne platné certifikáty kvality, prehlásenia o zhode k zabudovaným materiálom a výrobkom, ak už neboli predložené skôr. Faktúra bude spĺňať všetky náležitosti v zmysle platných účtovných a daňových predpisov, ich súčasťou bude okrem iného súpis vykonaných prác s rekapituláciou a krycím listom, všetko potvrdené stavebným dozorom objednávateľa. Ďalšou súčasťou faktúry bude podrobná fotodokumentácia z vykonaných stavebných prác, aj z ich priebehu za fakturované obdobie a to na CD nosiči a fotokópia listov stavebného denníka za sledované obdobie. 5. Zhotoviteľ súhlasí s vykonaním kontroly (auditu) overovania súvisiaceho s prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy, a to oprávnenými osobami určenými poskytovateľom dotácie Environmentálnym fondom a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 6. Zhotoviteľ súhlasí s úpravou harmonogramu prác, prípadne ďalšími podmienkami, ktoré určí objednávateľ z dôvodu zabezpečenia chodu školy. Zhotoviteľ sa zaväzuje zabezpečiť pracovisko proti šíreniu prašnosti a hlučnosti. 7. Zhotoviteľ je povinný najneskôr do piatich dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť písomný doklad o zriadení neodvolateľnej bankovej záruky v prospech objednávateľa pre prípad nesplnenia záväzkov zhotoviteľa zo zmluvy do výšky 20 000,- EUR (slovom dvadsaťtisíc eur). Z obsahu bankovej záruky musí byť zrejmé, že sa banka neodvolateľne zaväzuje zaplatiť akúkoľvek sumu alebo sumy až do celkovej výšky bankou zaručenej sumy a to po doručení písomnej výzvy objednávateľa na zaplatenie. 8. Zhotoviteľ pri podpise zmluvy predloží : Pre časť 1. a) objednávateľovi fotokópiu uzavretej zmluvy na poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú podnikateľom v predmete zákazky v minimálnej výške 150 000, EUR, alebo ekvivalent v inej mene, počas celej doby realizácie stavby a v záručnej dobe. Zhotoviteľ sa zaväzuje držať poistenie v platnosti počas celej vyššie uvedenej doby, b) objednávateľovi predbežný písomný súhlas banky so zriadením neodvolateľnej bankovej záruky, prípadne iný obdobný písomný doklad preukazujúci predpoklad zriadenia neodvolateľnej bankovej záruky v prospech objednávateľa pre prípad nesplnenia záväzkov zhotoviteľa voči objednávateľovi ako výkonovú záruku vo výške 20 000,- EUR, c) platné certifikáty kvality, prehlásenia o zhode k materiálom a výrobkom, ktoré vo svojej ponuke navrhol zabudovať, Pre časť 2. d) organizačno-technické zabezpečenie plnenia predmetu zmluvy - popis technického a personálneho zabezpečenia, a predloženie dôkazov, realizácie výkonu činnosti, z ktorej vyplýva reálnosť dodržania lehôt stanovených zmluvou b)Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byt zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. c)Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom jazyku. d)Verejného obstarávateľa pri realizácii verejného obstarávania zastupuje spoločnosť Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o. e)Súťaž sa realizuje ako elektronická cez portál EVO na www.evo.gov.sk a až do identifikácie potenciálneho úspešného uchádzača alebo uchádzačov sa všetky doklady a dokumenty predkladajú výlučne v elektronickej forme cez systém EVO. Na účasť v súťaži je potrebné sa na portáli EVO zaregistrovať do súťaže a pokračovať ďalej v zmysle usmernení na portáli EVO, vo Všeobecných pokynoch a v Súťažných podkladoch, ktoré budú dostupné cez portál EVO na web adrese: https://evo.gov.sk/evo/tender/4251_4504_20160331.nsf/stddocsPub?OpenView&count=-1&ExpandView Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom portálu EVO . Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení. f)Súťažné podklady sa nezasielajú, sú k dispozícii v priestore zákazky cez systém EVO. g)Lehota na žiadosti o súťažné podklady - registráciu pre účasť v zadávaní zákazky je vždy totožná s lehotou na predkladanie ponúk, odporúčame však registrovať sa do systému EVO čo najskôr po jej zverejnení v systéme EVO. h)Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu zmluvy. Údaj uvedený v bode 4) pre časť 1. predstavuje max. 3 mesiace od účinnosti zmluvy o dielo, nie však neskôr ako do 15.8.2016.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Výmena vonkajších výplní otvorov na budove ZŠ J. Hollého v Šali, m.č. Veča -- -- Demontážne práce
2 Neplánovaná oprava a údržba plastových okien a dverí -- -- Demontážne práce
Položky detailne
[1] Výmena vonkajších výplní otvorov na budove ZŠ J. Hollého v Šali, m.č. Veča
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Katastrálne územie Šaľa, pozemok parc. číslo 3198/9 t.j. ZŠ J. Hollého v Šali, mestská časť Veča
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
161437
Názov položky
Výmena vonkajších výplní otvorov na budove ZŠ J. Hollého v Šali, m.č. Veča
Kód CPV
45111300-1
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Demontážne práce
[2] Neplánovaná oprava a údržba plastových okien a dverí
P.č.
2
Hlavné miesto dodania/plnenia
Katastrálne územie Šaľa, v zmysle zverejnenej Výzvy na predkladanie ponúk
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
161437
Názov položky
Neplánovaná oprava a údržba plastových okien a dverí
Kód CPV
45111300-1
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Demontážne práce
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 107 Výzvy na predkladanie ponúk Informácie o výsledku verejného obstarávania 2016/IoVVO_Okna/0206
2016 64 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 2016/VnPP_okna/3103
Oznámenia detailne
[2016/IoVVO_Okna/0206] Informácie o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016/IoVVO_Okna/0206
Dátum zverejnenia vo vestníku
6. 6. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
IP
ID zákazky
161437
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
107
[2016/VnPP_okna/3103] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016/VnPP_okna/3103
Dátum zverejnenia vo vestníku
4. 4. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
161437
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
64