161503 - Zabezpečenie stravovania zamestnancov Mesta Tisovec prostredníctvom stravných poukážok
Detaily
ID zákazky
161503
Názov
Zabezpečenie stravovania zamestnancov Mesta Tisovec prostredníctvom stravných poukážok
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
5256
Hlavný kód CPV
55520000-1
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
32 136,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
27. 4. 2016 13:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:23
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Tisovec
IČO
00319155
Mesto
Tisovec
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Ján Adamec
Kontaktný email
 officebenada.sk
Kontaktný telefón
 +421 948399551
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je zabezpečenie stravovania zamestnancov Mesta Tisovec formou stravných poukážok v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov ich dodaním podľa priebežných objednávok obstarávateľa do miesta jeho sídla počas celého obdobia trvania zmluvy. Predpokladaný počet stravných poukážok je 7 800 ks v priebehu 12 mesiacov s nominálnou hodnotou jednej stravnej poukážky vo výške 4,00 eur. Obstarávateľ si vyhradzuje právo spresniť počet stravných poukážok podľa skutočnej potreby počas trvania zmluvy. Podrobný opis predmetu zákazky je súčasťou súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
Verejný obstarávateľ je povinný umožniť účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a originálom plnej moci uchádzača (alebo jej úradne overenou kópiou) na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1. Záujemca si môže vyžiadať súťažné podklady písomne na adrese BENADA SK s.r.o., Bernolákova 27, 974 05 Banská Bystrica, prípadne elektronicky na e-mailovej adrese: office@benada.sk. Súťažné podklady budú odoslané a doručené poštou, popr. elektronicky. Záujemca vo svojej žiadosti uvedie aj e-mailovú adresu, na ktorú mu súťažné podklady budú môcť byť odoslané a doručené. 2. Lehota viazanosti ponúk je stanovená do 30.6.2016. 3. Ponuky uchádzačov budú vyhodnocované podľa § 42 zákona o VO. 4. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku, pokiaľ ponúkaná cena bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky. 5. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona o VO, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o VO v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom v súťažných podkladoch.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- -- -- Stravné poukážky
Položky detailne
[1]
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
--
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
161503
Názov položky
--
Kód CPV
30199770-8
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Stravné poukážky
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 66 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Stravné poukážky
Oznámenia detailne
[Stravné poukážky] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
Stravné poukážky
Dátum zverejnenia vo vestníku
6. 4. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
161503
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
66