161528 - Obnova barokového kaštieľa na hrade Modrý Kameň Obnova východného krídla 2. etapa – fasády, okná
Detaily
ID zákazky
161528
Názov
Obnova barokového kaštieľa na hrade Modrý Kameň Obnova východného krídla 2. etapa – fasády, okná
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
8213
Hlavný kód CPV
45212314-0
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
243 830,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
29. 4. 2016 15:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:23
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky
IČO
00165182
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Jana Petrovičová
Kontaktný email
 jana.petrovicovaculture.gov.sk
Kontaktný telefón
 +421 220482555
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je obnova Národnej kultúrnej pamiatky - východného krídla barokového kaštieľa na Hrade Modrý kameň, ktorý je v správe Slovenského národného múzea - Múzea bábkarských kultúr a hračiek. Predmetom zákazky je druhá stavebná etapa pamiatkovej obnovy kaštieľa, ktorá spočíva najmä v obnove všetkých obalových konštrukcií východného krídla, vrátane výmeny vonkajšej časti okien. Počíta sa s zreštaurovaním kamenného portálu a nápisovej dosky na južnej fasáde a zreštaurovaním a objektov vyústenia historickej dažďovej kanalizácie na východnej fasáde a výmenou všetkých okien, ktoré nie sú riešené v rámci prvej etapy. Ide o komplexnú obnovu exteriérových omietok umelecko-remeselným spôsobom pod dohľadom reštaurátora, s odstránením cementových omietok s komplexnou obnovou a rekonštrukciou uťahovanej omietky s rešpektovaním nálezov staršej omietky s prípadnou maľbou . Omietka stien bude po očistení rekonštruovaná , pritiahnutá hladko ku kamenným článkom s rešpektovaním členenia okenných otvorov . Farebné zjednotenie bude realizované modifikovaným difúznym vápenným náterom v odtieni potvrdenom povrchovou sondou. Výroba nových okien sa má previesť umelecko-remeselným spôsobom pod dohľadom reštaurátora. Vyrobia sa repliky pôvodných okien. Južný portál s nápisovou tabuľou a malý objekt vyústenia barokovej kanalizácie na východnej fasáde budú obnovené reštaurátorským spôsobom Cieľom druhej stavebnej etapy obnovy kaštieľa bude najmä obnova fasády v jej celistvom a vierohodnom stvárnení, ktoré podporí umelecký obsah objektu a jeho špecifickú atmosféru. Obnova kaštieľa bude realizovaná oboma metódami, t. j. samotnou konzerváciou, ktorá v maximálnej miere rešpektuje daný stav a v naviazanosti na tento krok tvorivým reštaurátorským procesom, ktorého výsledkom bude dosiahnutie celkového zhodnotenia, resp. rehabilitácie objektu modrokamenského kaštieľa. Za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky bude verejný obstarávateľ považovať uskutočnenie rekonštrukcie na národnej kultúrnej pamiatke, zapísanej v Registri nehnuteľných národných kultúrnych pamiatok, vedenom Pamiatkovým úradom Slovenskej republiky, zriadeným podľa zákona č. 49/2002 Z. z. o ochrane pamiatkového fondu, alebo inom rovnocennom zozname nehnuteľných národných kultúrnych pamiatok v inej členskej krajine EÚ, resp. inom ekvivalentnom doklade preukazujúcom, že ide o nehnuteľnú národnú kultúrnu pamiatku, ktorej pamiatková ochrana a zápis do príslušného národného zoznamu musí vyplývať zo zákona (ďalej len register NKP), t. j. stavebné práce týkajúce sa komplexnej obnovy exteriérových omietok umelecko-remeselným spôsobom pod dohľadom reštaurátora. Podrobný opis predmetu zákazky bude uvedený v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk je neverejné.
Doplňujúce informácie
Ministerstvo kultúry SR ako verejný obstarávateľ podľa § 6 ods. 1 písm. a) zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní, obstaráva daný predmet zákazky podľa § 10 cit. zákona o VO pre iného verejného obstarávateľa, organizáciu v zriaďovateľskej pôsobnosti Ministerstva kultúry SR: Slovenské národné múzeum, Vajanského nábrežie č.2, 811 02 Bratislava - Staré Mesto, ktorá je verejným obstarávateľom podľa § 6 ods. 1 písm. d) cit. zákona o VO, a s ktorou bude Zmluva uzatvorená. Ministerstvo kultúry SR realizuje predmetné verejné obstarávanie prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (www.evo.gov.sk) , kde budú záujemcom po úspešnej registrácii sprístupnené súťažné podklady. Deň registrácie záujemcu do systému EVO na danú zákazku bude považovaný za deň poskytnutia súťažných podkladov. Pre túto zákazku verejný obstarávateľ použije systém Elektronického verejného obstarávania len na: - fázu poskytovania súťažných podkladov, doplňujúcich podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie, - fázu vysvetľovania, t. j. elektronického predkladania žiadostí o vysvetlenie požiadaviek, uvedených vo výzve na predkladanie ponúk , podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov, informatívneho dokumentu alebo inej sprievodnej dokumentácie; resp. poskytnutia súvisiaceho vysvetlenia a žiadostí záujemcov/uchádzačov zo strany verejného obstarávateľa. Pre fázu predkladania ponúk verejný obstarávateľ nepoužije systém Elektronického verejného obstarávania. Uchádzač predloží ponuku v písomnej listinnej podobe, v uzavretom obale označenom v zmysle pokynov uvedených v súťažných podkladoch osobne, alebo ju zašle poštovou zásielkou na adresu kontaktnej osoby uvedenej v súťažných podkladov, v lehote na predkladanie ponúk podľa bodu IV.2.3. tejto výzvy. K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný ku dňu zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých vyššie spomínaných dokladov, pokiaľ nie je uvedené inak. Náklady spojené s účasťou v tejto podlimitnej zákazke znášajú uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi. Ak uchádzačom bude skupina dodávateľov musí stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov musia udeliť splnomocnenie jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní. Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s uskutočňovaným predmetom zmluvy kedykoľvek počas platnosti a účinnosti projektovej zmluvy na realizáciu projektu a to oprávnenými osobami, ktorými sú najmä poskytovateľ a ním poverené osoby, Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, splnomocnení zástupcovia Výboru pre finančných mechanizmus a Úradu pre finančný mechanizmus, osoby prizvané orgánmi, ktoré sú uvedené ako oprávnené osoby v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ, a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. V prípade, ak budú všetky hodnotené ponuky presahovať predpokladanú hodnotu predmetu zákazky, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a podlimitnú zákazku v zmysle § 46 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní zrušiť. Termín začatia realizácie zákazky (1.7.2016) je určený ako orientačný vzhľadom k tomu, že proces verejného obstarávania na daný predmet zákazky podlieha kontrole pred podpisom zmluvy Úradom vlády SR. Termín ukončenia 30.4.2017 vyplýva zo zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku. 1.Predzmluvné podmienky: Verejný obstarávateľ požaduje ku podpisu zmluvy s úspešným uchádzačom predložiť od úspešného uchádzača poistnú zmluvu s poisťovňou, v ktorej úspešný uchádzač uzatvoril stavebno-montážne poistenie tzv. CAR/EAR poistenie, pričom toto poistenie bude kryť škody nielen na diele do hodnoty zmluvy o dielo, ale aj hodnotu okolitého majetku verejného obstarávateľa, do poistnej výšky ponukovej ceny. Po uzatvorení tejto poistnej zmluvy sa vyžaduje bezodkladné predloženie overenej fotokópie poistnej zmluvy. Účinnosť poistnej zmluvy musí byť platná minimálne na lehotu realizácie zákazky. 2.Verejný obstarávateľ neposkytne úspešnému uchádzačovi zálohy ani preddavky na uskutočnenie stavebných prác. Zhotoviteľ (úspešný uchádzač) bude fakturovať mesačne(na základe Objednávateľom (verejným obstarávateľom) poverenej osoby, technickým dozorom Objednávateľa, odsúhlaseného súpisu skutočne vykonaných prác a dodávok a zisťovacieho protokolu. Platby sa budú realizovať bezhotovostným stykom na základe vystavených faktúr. Splatnosť faktúr bude do 30 kalendárnych dní od doručenia verejnému obstarávateľovi. Podrobnejšie informácie sú uvedené v SP. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých subdodávatelia, ktorí sú verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ zároveň nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom, alebo uchádzačmi, pokiaľ osoby podľa § 27 ods. 2 zákona o VO, ktorých finančné zdroje uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, alebo osoby podľa § 28 ods. 2 zákona o VO, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje na každého člena skupiny dodávateľov. Verejný obstarávateľ požaduje vo vzťahu k subdodávateľom, s ktorými uchádzač uvažuje zabezpečiť plnenie predmetu zákazky v plnení najmenej 25 % z hodnoty plnenia, uvedenej v ponuke uchádzača, predložiť údaje uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom, spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo. Verejný obstarávateľ bude od úspešného uchádzača vyžadovať pred podpisom zmluvy záruku za splnenie zmluvy (tzv. výkonová zábezpeka) vydanú vo forme bankovej záruky alebo zložením požadovaných finančných prostriedkov na účet v banke. Bližšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch v časti Obchodné podmienky. Verejný obstarávateľ bude od úspešného uchádzača vyžadovať ku dňu odovzdania a prevzatia diela bankovú záruku zabezpečujúcu povinnosti zhotoviteľa počas záručnej doby. Bližšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch v časti Obchodné podmienky. Ak súčasťou ponuky nebude návrh zmluvy podľa časti D Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky , bude táto ponuka z verejného obstarávania vylúčená. V súlade s § 155q ods.6 zákona o verejnom obstarávaní bude verejný obstarávateľ pri zadávaní tejto zákazky postupovať podľa § 18 zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31.októbra 2015.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 67 Kvalifikačné a dynamické nákupné systémy Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania MKSR-4/2016
Oznámenia detailne
[MKSR-4/2016] Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Kvalifikačné a dynamické nákupné systémy
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
MKSR-4/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
7. 4. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
S
Kód podtypu oznámenia
M
ID zákazky
161528
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
67