161534 - Oravská poliklinika Námestovo-stavebné úpravy-dobudovanie 2.NP rozostavanej Oravskej polikliniky v Námestove
Detaily
ID zákazky
161534
Názov
Oravská poliklinika Námestovo-stavebné úpravy-dobudovanie 2.NP rozostavanej Oravskej polikliniky v Námestove
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
8276
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
682 971,07
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
4. 5. 2016 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:23
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Žilinský samosprávny kraj
IČO
37808427
Mesto
Žilina
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Katarína Hreusová
Kontaktný email
 obstaravaniezilinskazupa.sk
Kontaktný telefón
 +421 415032457
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky sú stavebné práce súvisiace s dobudovaním 2.NP rozostavanej budovy Oravskej polikliniky v Námestove. V plánovanom dobudovaní 2. poschodia objektu SO-01 sú riešené ambulancie: TaRCH deti, TaRCH dospelí, interná ambulancia s EKG, sonografia, oftalmologická ambulancia s prípravňou a vyšetrovňou, dve zubné ambulancie a oddelenie OKB, ktoré na toto podlažie bude presunuté zo starého objektu Spoločných zložiek polikliniky. Z prevádzkových dôvodov je potrebné v rámci dostavby 2. poschodia realizovať jeden osobno nákladný výťah z prízemia na 2. poschodie a zabezpečiť výťahovú šachtu, ktorá pokračuje až do podkrovia. Stavebné práce budú realizované v objekte počas čiastočnej prevádzky na prízemí a počas plnej prevádzky na 1.NP. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo realizovať predmet zákazky po etapách. Harmonogram prác si víťazný uchádzač dohodne a odsúhlasí so správcom zariadenia a počas realizácie sa bude riadiť jeho pokynmi. Podrobnejšie vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v projektovej dokumentácii a vo výkaze výmer, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie listinných ponúk časti OSTATNÉ je neverejné. Verejný obstarávateľ umožní účasť na sprístupnení elektronických ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ich ponuka nebola zo súťaže vylúčená. Na sprístupnení elektronických ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou písomne splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie, ak sa preukáže preukazom totožnosti a aktuálnym dokladom o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, splnomocnením na zastupovanie a aktuálnym dokladom o oprávnení podnikať. Doklad o oprávnení podnikať musí byť predložený k nahliadnutiu v origináli alebo v úradne overenej kópii.
Doplňujúce informácie
1.Postup zadávania podlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO na www.evo.gov.sk a listinnou formou. Ďalšie podrobnosti týkajúce sa spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažných podkladoch. Postup záujemcu/uchádzača je upravený v Príručke používateľa systému EVO - Podlimitná zákazka bez využitia elektronického trhoviska (verzia 0.3, 22.12.2015) (PDF - 2,5 MB) a Príručke používateľa systému EVO Spoločné moduly (verzia 0.5, 19.5.2014) (PDF - 4,5 MB) ,ktoré sú zverejnené na portáli EVO (www.evo.gov.sk) v časti Príručky a odporúčania pre systém EVO. 2. Dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní nasledovne: 2.1 Elektronickou formou prostredníctvom systému EVO, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu: -poskytnutie súťažných podkladov záujemcom, ktorým sa rozumie sprístupnenie súťažných podkladov verejným obstarávateľom na portáli EVO, neobmedzený prístup k SP získa každý záujemca v systéme EVO bezplatne na stránke: www.evo.gov.sk, resp. z profilu verejného obstarávateľa t.j. v elektronickom úložisku zriadeného ÚVO podľa § 113 ods. 3 zákona o VO na: http://www.uvo.gov.sk/profily, verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe, -poskytnutie vysvetlení súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie prostredníctvom portálu EVO, pokiaľ záujemcovia o vysvetlenie požiadali, -doplnenie informácií, uvedených v súťažných podkladoch alebo inej sprievodnej dokumentácii, ktoré zverejnil verejný obstarávateľ na portáli EVO, ak je to nevyhnutné, -predkladanie časti ponuky označenej ako KRITÉRIÁ uchádzačmi podľa požiadaviek verejného obstarávateľa, stanovených vo výzve na predkladanie ponúk a v týchto súťažných podkladoch, -odoslanie Zápisnice z otvárania ponúk označených ako KRITÉRIÁ, -odoslanie žiadosti o vysvetlenie časti ponuky označenej ako KRITÉRIÁ alebo mimoriadne nízkej ponuky v rámci vyhodnocovania ponúk, doručenie vysvetlenia časti ponuky označenej ako KRITÉRIÁ alebo mimoriadne nízkej ponuky v rámci vyhodnocovania ponúk; 2.2 Listinnou/písomnou formou prostredníctvom pošty, faxom, osobne, alebo ich kombináciou. Pracovný čas podateľne verejného obstarávateľa pre účely tohto verejného obstarávania je v pracovných dňoch v čase od 8:00 h do 12:00 h a od 12:30 h do 15:00 h, kedy je možné zo strany záujemcov/uchádzačov doručovať písomnosti osobne do podateľne verejného obstarávateľa, ak nie je uvedené inak: -predkladanie časti ponuky označenej ako OSTATNÉ uchádzačmi, vrátane určených dokladov podľa požiadaviek verejného obstarávateľa, stanovených vo výzve na predkladanie ponúk a v týchto súťažných podkladoch, -odoslanie žiadosti o doplnenie alebo vysvetlenie predložených dokladov, doručenie doplnenia alebo vysvetlenia predložených dokladov v časti ponuky označenej ako OSTATNÉ, -odoslanie vylúčenia v prípade vylúčenia uchádzača z verejného obstarávania podľa § 100 ods. 1 písm. c) v nadväznosti na § 33 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní alebo v prípade vylúčenia ponuky podľa § 100 ods. 1 písm. h) v nadväznosti na § 42 zákona o verejnom obstarávaní, -odoslanie Zápisnice z otvárania časti ponúk označených ako KRITÉRIÁ ako aj informácie o výsledku vyhodnotenia ponúk, -v prípade uplatnenia žiadostí o nápravu a námietok záujemcu alebo uchádzača musí byť použitá listinná forma komunikácie, -v prípade preukázateľného výpadku/nedostupnosti systému EVO možno komunikáciu medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi uskutočňovať aj písomne, vrátane predkladania časti ponuky označenej ako KRITÉRIÁ uchádzačmi podľa požiadaviek verejného obstarávateľa, stanovených vo výzve na predkladanie ponúk a v týchto súťažných podkladoch. 2.3 Pre účasť na elektronickom verejnom obstarávaní, resp. komunikáciu v systéme EVO a pre elektronické predkladanie častí ponuky KRITÉRIÁ prostredníctvom systému EVO je potrebné vykonať registráciu do zákazky realizovanej prostredníctvom systému EVO (www.evo.gov.sk). Záujemca o zákazku sa zaregistruje priamo v príslušnej zákazke, zverejnenej v zozname zákaziek na stránke Portál EVO, ktorej detaily sa zobrazia kliknutím na príslušnú ikonku na začiatku riadku s názvom zákazky, link: /evo/tender/8276_4508_20160324.nsf 2.4 Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. 3. V zmysle § 155q ods.6 zákona postupuje verejný obstarávateľ podľa § 18 zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31.10.2015. 4. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať v súlade s ustanovením § 32 ods. 11 zákona o VO čestným vyhlásením, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá podľa § 100 ods. 1 písm. i) v nadväznosti na 44 ods. 1 zákona o VO úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, do desiatich pracovných dní odo dňa doručenia výzvy na predloženie dokladov. Z čestného vyhlásenia, ktoré uchádzač predloží, musí byť jednoznačne zrejmé, že spĺňa podmienky účasti stanovené verejným obstarávateľom. Verejný obstarávateľ v prípade dôvodných pochybností o splnení podmienky účasti, aj v prípade predloženia čestného vyhlásenia, požiada uchádzača o vysvetlenie, resp. doplnenie čestného vyhlásenia podľa § 33 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní. 5. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia/uchádzači kontaktovať helpdesk_evo@uvo.gov.sk. 6. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. 7. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo postupovať v zmysle § 101 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v prípade naplnenia podmienok nevylučujúcich možnosť postupovať priamym rokovacím konaním.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Predmetom zákazky sú stavebné práce súvisiace s dobudovaním 2.NP rozostavanej budovy Oravskej polikliniky v Námestove. -- -- Stavebné práce na objektoch nemocničných zariadení
Položky detailne
[1] Predmetom zákazky sú stavebné práce súvisiace s dobudovaním 2.NP rozostavanej budovy Oravskej polikliniky v Námestove.
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Oravská poliklinika Námestovo, Červeného kríža, 62/30, 029 01 Námestovo
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
161534
Názov položky
Predmetom zákazky sú stavebné práce súvisiace s dobudovaním 2.NP rozostavanej budovy Oravskej polikliniky v Námestove.
Kód CPV
45215140-0
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Stavebné práce na objektoch nemocničných zariadení
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 67 Kvalifikačné a dynamické nákupné systémy Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania PLZ/SP/OPLK Námestovo
2016 231 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE PLZ/SP/Oravská poliklinika
Oznámenia detailne
[PLZ/SP/OPLK Námestovo] Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Kvalifikačné a dynamické nákupné systémy
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
PLZ/SP/OPLK Námestovo
Dátum zverejnenia vo vestníku
7. 4. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
S
Kód podtypu oznámenia
M
ID zákazky
161534
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
67
[PLZ/SP/Oravská poliklinika] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
PLZ/SP/Oravská poliklinika
Dátum zverejnenia vo vestníku
28. 11. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
ID zákazky
161534
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
231