161571 - Dodávka kancelárskych a hygienických potrieb
Detaily
ID zákazky
161571
Názov
Dodávka kancelárskych a hygienických potrieb
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
10522
Hlavný kód CPV
30192000-1
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
120 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
28. 4. 2016 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:23
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Národný ústav certifikovaných meraní vzdelávania
IČO
42134943
Mesto
Bratislava - mestská časť Petržalka
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD.
Kontaktný email
 ivana.pichanicovanucem.sk
Kontaktný telefón
 +421 268260301
Rozširujúce info
Popis zákazky
Dodávka kancelárskych a hygienických potrieb a služieb spojených s ich dopravou na miesta dodania, naložením tovaru a vyložením tovaru do skladu na mieste dodania
Informácie o otváraní ponúk
Nie
Doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ bude v zadávaní zákazky postupovať podľa § 18 ZVO v znení účinnom do 31.10.2015. Dorozumievanie a komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní elektronickou formou prostredníctvom systému EVO. 2. Verejný obstarávateľ stanovil pre potreby zadávania zákazky spôsob elektronickej komunikácie, ak nie je v súťažných podkladoch uvedené inak. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude prebiehať v slovenskom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do štátneho jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradny preklad v štátnom jazyku. 3. Zadávanie zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (ďalej len systém EVO) na https://evo.gov.sk/evo/tender/10522_3001_20160405.nsf v rozsahu poskytovania súťažných podkladov, vysvetľovania, predkladania ponúk časť Ostatné, otvárania a vyhodnotenia ponúk. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží uchádzač v listinnej podobe. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Postup záujemcu/uchádzača je upravený v Príručke EVO pre Záujemcu/Uchádzača - Podlimitná zákazka bez využitia elektronického trhoviska (verzia 0.3, 22.12.2015) a Príručke EVO pre Záujemcu/Uchádzača Spoločné moduly (verzia 0.5 19.5.2014) (ďalej len príručky Z/U), ktoré sú zverejnené na portáli EVO www.evo.gov.sk v položke menu Príručky pre Z/U. 4. Súťažné podklady budú vo formáte PDF dostupné na portáli EVO a v profile verejného obstarávateľa osobitnej časti vestníka VO (ďalej len profil VO). Na portáli EVO budú zároveň vybrané časti sprístupnené aj v editovateľnej podobe. Súťažné podklady budú verejne prístupné tak, aby bol umožnený neobmedzený, priamy prístup k nim. Verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. Verejný obstarávateľ neobmedzuje lehotu na prevzatie súťažných podkladov, ale odporúča záujemcom požiadať o súťažné podklady s časovým predstihom, ktorý im umožní využiť v zákonom stanovenej lehote inštitút vysvetľovania súťažných podkladov. 5. Vysvetlenie podmienok účasti v tomto verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi v zákonnej lehote zverejnením na portáli EVO a v profile verejného obstarávateľa osobitnej časti vestníka VO, a všetkým známym záujemcom. 6. Verejný obstarávateľ odporúča, aby súčasťou ponuky uchádzača bol CD/DVD nosič označený názvom Kancelárske a hygienické potreby s obsahom kompletnej ponuky uchádzača, ktorý bude určený na účely zverejnenia dokumentov v profile VO. Vo väzbe na zachovávanie mlčanlivosti o obchodnom tajomstve a informáciách označených ako dôverné, uchádzač začierni tie časti dokumentov, ktoré označí ako dôverné. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 7.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v zmysle § 46 ZVO zadávanie zákazky zrušiť. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť zmluvu so žiadnym uchádzačom v prípade, ak ceny uvádzané v ponukách po uskutočnení elektronickej aukcie prekročia predpokladanú hodnotu zákazky (v súlade s ust. § 46 ods. 2 ZVO). 8.Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý nemá v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod, alebo ktorých subdodávatelia podľa § 45 ods. 10 ZVO, ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Verejný obstarávateľ zároveň nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, pokiaľ osoby podľa § 27 ods. 2, ktorých finančné zdroje uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie finančného a ekonomického postavenia alebo osoby podľa § 28 ods. 2, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač využil na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje aj na subdodávateľa, ktorý sa má podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia, uvedenej v ponuke uchádzača. Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje na každého člena skupiny dodávateľov. 9. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo predĺžiť lehotu platnosti rámcovej dohody o 12 mesiacov v prípade nevyčerpania celého rozsahu plnenia (do hodnoty predpokladanej hodnoty zákazky) v pôvodnej lehote 24 mesiacov.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- -- -- Drobné kancelárske vybavenie
Položky detailne
[1]
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Národný ústav certifikovaných meraní vzdelávania, Žehrianska 9, 851 07 Bratislava
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
161571
Názov položky
--
Kód CPV
30197000-6
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Drobné kancelárske vybavenie
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 196 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk RD12/2016
Oznámenia detailne
[RD12/2016] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
RD12/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
10. 10. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
161571
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
196