161576 - Rekonštrukcia miestnej komunikácie
Detaily
ID zákazky
161576
Názov
Rekonštrukcia miestnej komunikácie
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
5367
Hlavný kód CPV
45233252-0
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
51 954,15
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
5. 5. 2016 13:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:23
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Ihráč
IČO
00320684
Mesto
Ihráč
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ľudmila Febenová
Kontaktný email
 starostkaihrac.sk
Kontaktný telefón
 +421 456726173
Rozširujúce info
Popis zákazky
Jedná sa o rekonštrukciu existujúcej miestnej komunikácie vo vlastníctve obce Ihráč, ktorá je obslužnou komunikáciou funkčnej triedy C2 s funkciou obslužnou. Miestna komunikácia sa nachádza v južnej časti obce a slúži tiež ako prístupová komunikácia k MŠ. Predmetom rekonštrukcie sú nasledujúce práce: Odstránenie blata, prachu alebo hlineného nánosu z cesty 2 255m Odstránenie nánosu na krajniciach 100m Búranie starého rigolu 17,85m Osadenie priekopového žľabu z tvárnic TBM 1-50 393m Komunikácie oprava pôvodného krytu 180m Postrek asfaltový 0,5 0,8 kg/m 2x 2 255m Betón asfaltový ABL 50mm 2 255m Betón asfaltový ABJ,ABS alebo ABH 50mm 2 255m Zemné práce
Informácie o otváraní ponúk
Na otváraní obálok s ponukami sa môžu zúčastniť oprávnení zástupcovia uchádzača. Na otváraní obálok s ponukami môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, kópiou dokladu o oprávnení podnikať a splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1/Upozorňujeme na §45 ods. 1 zákona Verejný obstarávateľ a obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých subdodávatelia podľa odseku 10, ktorí sú verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Doložiť čestné prehlásenie, že uchádzač je zapísaný v registri konečných užívateľov výhod na UVO. 2/ Súťažné podklady si záujemca môže vyžiadať na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku doručenej poštou, elektronickou poštou alebo osobne na horeuvedenej adrese v pracovných dňoch v dobe od 08:00 do 14:00 hod. V žiadosti musí byť uvedené obchodné meno a sídlo alebo miesto podnikania, kontaktné meno a adresu, telefón, fax a emailovú adresu. Žiadosť o súťažné podklady musí byť podpísaná oprávnenou osobou alebo overenou osobou na tento účel. 3/ Verejný obstarávateľ uprednostňuje elektronickú komunikáciu a z tohto dôvodu vysvetľovanie podmienok účasti uvedených v oznámení resp. výzve a podanie žiadosti o súťažné podklady vrátane ich poskytnutia pripúšťa elektronickú formu prostredníctvom konkrétnej e-mailovej adresy, pričom záujemca je povinný potvrdiť stanoveným spôsobom doručenie súťažných podkladov, resp. doručenie vysvetlenia. Uvedené e-mailové potvrdenie doručenia súťažných podkladov a vysvetlení je považované za preukázanie doručenia § 32 ods. 11 ZVO. 4/ Splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzačov, pričom doklady preukázujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste podľa § 44 ods. 1 v čase určenom. 5/Súťažné podklady vrátane návrhu zmluvy budú dostupné na profile verejného obstarávateľa. 6/ Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si o súťažné podklady požiadali aj vtedy, ak získali súťažné podklady od tretej osoby, prípadne i stiahli z profilu na uvo. gov. sk. V prípade, že záujemca nepožiada o Súťažné podklady, osoba povinná nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na prípravu ponuky. 7/ Verejný obstarávateľ uplatňuje § 155q ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní bude postupovať v znení účinnom do 31. 10. 2015. 8/ Lehota na poskytnutie súčinnosti pri podpise zmluvy bude 30 dní po uplynutí lehoty podľa § 45 ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní. 9/ Ponuka musí byť predložená v listinnej podobe v súlade s pokynmi uvedenými v súťažných podkladoch. 10/Uchádzači berú na vedomie, že uzatvorenie zmluvy s úspešným uchádzačom podlieha odporúčaniu a schváleniu inštitúciami a orgánmi Európskej únie podľa osobitného predpisu, preto bude úspešná ponuka prijatá s odkladacou podmienkou, ktorá spočíva v tom, že dôjde k schváleniu žiadosti a akceptácii verejného obstarávania. 11/ verejný obstarávateľ týmto informuje o prípadnom použití priameho rokovacieho konania, ak nastane situácia v súlade s § 101 ods. 1 písmeno d zákona o verejnom obstarávaní. 12/ Ďalšie podmienky a požiadavky týkajúce sa tohoto verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch a príslušných právnych predpisoch.